thecibookshop.com- Logo - Beoordelingen

thecibookshop.com

54 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden375 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 feb 2021
thecibookshop.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik was blij verrast toen ik zag dat dit boek van een Amerikaanse schrijver in een bijzondere taal (Gaelic) uitgegeven werd in Nederland. Wat een luxe dat het nu gewoon de volgende dag met een brievenbuspakketje binnen is en het niet via een Britse winkel en de dure douane binnen hoeft te komen.

22 okt 2023
Ik heb een week geleden een bestelling geplaatst en betaald. Nog steeds niets ontvangen en ook geen mail ontvangen
IV
Inge v.
Amsterdam

Beoordelingen voor thecibookshop.com

vlotte levering. ze doen wat ze beloven.
Leuke boekjes in het Spaans. Ook mijn klasgenoten in de Spaanse avondles lezen de boekjes en genieten ervan. Deze gevorderde boekjes van Sonya Chapman-Morley zijn zeer goed te lezen vanaf het tweede jaar.
Antwoord van thecibookshop.com
Dank voor deze inhoudelijke reactie, en wat een goed idee om de boekjes te delen met de mensen in jouw lesgroep!
Snelheid
Antwoord van thecibookshop.com
Dank voor de 4 sterren. Ik hoor graag wat ik kan doen om er 5 van te maken!
17 mrt 2024
3 feb 2024
De boekjes zijn precies wat ik gezien had in de site. Het sturen was snel.
Antwoord van thecibookshop.com
Dank voor deze beoordeling. Ik ben blij dat de informatie op de site je een goed beeld heeft gegeven van de boekjes. Veel plezier ermee!
Ruime keuze, snelle levering en contact is persoonlijk.
Antwoord van thecibookshop.com
Dank voor je reactie en voor de goede beoordeling!

Aanrader!

Snelle verzending, goed verpakt en heldere communicatie.
Antwoord van thecibookshop.com
Dank voor je fijne beoordeling!
11 feb 2024
Snel en betrouwbaar
Antwoord van thecibookshop.com
Dank voor de 5 sterren, en voor de fijne beoordeling!

Perfect voor talendocenten

Boeken die echt gericht zijn op talenonderwijs. Goede levering en uitstekende webshop. En het spel Grafenhausen is echt een "must have" voor elke talendocent!
Antwoord van thecibookshop.com
Dank voor de vijf sterren en je fijne beoordeling. En ik ondersteun van harte je aanbeveling voor dit bijzondere spel!
Zeer snelle levering. In goede staat. Wat beter kan is een inkijkoptie. En evt keuze in lettergrootte. Deze zijn wel erg groot nu.
Antwoord van thecibookshop.com
Dank voor je beoordeling. Ik heb even gekeken naar de boekjes die je had besteld, omdat er bij de meeste boekjes wel een inkijkoptie is. Maar ik zie dat inderdaad de Engelse boekjes dit vaak niet hebben. Dank voor je opmerking daarover, ik ga ermee aan de slag! De lettergrootte kan ik helaas niet veranderen, maar die zullen binnenkort dus te zien zijn in de inkijkopties!
De snelle en correcte afwerking . geen tipssssssssssssssssssben gewoon hhhhhhhhhhhhhhhhhhheel tevrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreden
Ddddddankkkkkk!
27 okt 2023

boekje

Helaas heb ik het laatst door mij bestelde boekje wat schraal gevonden qua aantal pagina's, maar dat kan er ook aan liggen dat ik zelf het wat te snel bestelde....
Antwoord van thecibookshop.com
Dat is jammer! Bij de productomschrijving staat altijd het aantal pagina's vermeld, dus check dat een volgende keer even extra goed om teleurstellingen te voorkomen. Ook de voorbeeldpagina's kunnen helpen om een goede indruk te krijgen van het boekje. Hopelijk volgende keer beter!
10 nov 2023
snel bezorgd. Ik had alleen bedacht dat ik een cd kreeg (zoals op het plaatje), maar ik kreeg een w-transfer link. Logisch en makkelijker, maar ik wist het niet.
Antwoord van thecibookshop.com
Dank voor de vijf sterren, ondanks de verwarring. Het klopt dat sommige luisterboeken niet meer op cd verkrijgbaar zijn, omdat de vraag daarnaar is afgenomen. In dat geval stuur ik de audiobestanden op. Ik hoop dat het luisterplezier hetzelfde is!
26 jun 2023
Goede service. Ik had mijn bestelling niet ontvangen ondanks notificatie post.nl. De dag erop ontving ik alsnog mijn bestelling.
7 jul 2023
Dank voor de goede beoordeling! Ja, soms komt een pakketje niet aan, en dan stuur ik de bestelling liever nog een keer op. Fijn dat hij de tweede keer wel goed is aangekomen!
TD
16 mei 2023
Persoonlijk contact en service zijn perfect. Het assortiment is wat beperkt. Maar dat wat ze hebben is erg leuk.
7 jul 2023
Dank voor je goede beoordeling over mijn service! En fijn dat je de boekjes leuk vindt. De beperking van het assortiment komt doordat ik alleen boekjes verkoop die specifiek volgens het principe van Begrijpelijke Input zijn geschreven. Dat zijn er gelukkig steeds meer, maar het verschilt ook per taal.
EP
Eveline P.
Bergen op Zoom
2 nov 2023
Een superleuk boekje, precies het goede niveau voor mij. Geleverd binnen de beloofde termijn. Smaakt naar meer.