stripsenzo.nl- Logo - Beoordelingen

stripsenzo.nl

257 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden257 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 feb 2024
stripsenzo.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede ervaring met deze stripwinkel, zeer behulpzame en vriendelijke eigenaar. Ruime sortering en ook bestellen of reserveren via de webshop mogelijk. Kom hier met plezier rondsnuffelen.

Ga vooral zo door top

Beoordelingen voor stripsenzo.nl

Keurige site, keurig product

Keurige site, besteld en twee dagen later binnen. Als postnl sneller was geweest was het binnen 1 dag 😁 ik kon met paypall betalen.wat ik erg fijn vind ondat ik zo ook nog iets leuks kan kopen van mijn paypall tegoed. De winkel zelf is ook leuk en het personeel erg aardig en in voor een geintje😁. Het is dat Alkmaar niet naast de deur is anders zou ik er iedere maand even langsgaan
De site is fijn en overzichtelijk, de verzending keurig verzorgd. Ik had alleen graag gezien dat de Asterixen die ik heb besteld, nieuwe drukken zijn, met de (helaas) veranderde namen van de personages. Niettemin ben ik lekker aan het lezen
Antwoord van stripsenzo.nl
Beste Esther, Wij leveren boeken uit de voorraad die momenteel beschikbaar is bij de uitgever. Wij gaan er van uit dat dit ook de laatste versies zijn. Niet alle titels zijn door de Nederlandse uitgever blijkbaar gewijzigd. Dit zal gebeuren als de voorraad van het deel op is en ze gaan herdrukken. Mogelijk kan het ook zijn dat in het magazijn van de uitgever nog exemplaren van de vorige druk staan. Alle boeken die wij leveren zijn nieuw.

Makkelijk strips bestellen en goede transport

Makkelijk zoeken om te strips bestellen. Eenvoudig afrekenen en snelle bezorging. Strips konden door de brievenbus waardoor ik niet thuis hoefde te zijn en waren goed verpakt zodat ze in goede staat bleven. Top service wat mij betreft!
CM
Chris M.
Lelystad
16 apr 2024
Soms lijkt het of een strip er niet is. Maar dat is dan niet juist. Maar als ik de strip eenmaal gevonden heb, dan gaat de betaling en de verzending helemaal goed. Er is ook erg veel keuze en de prijs is goed.

Top!

Mooie en duidelijke website. Leuke en informatieve mailing (nieuwsbrief). Nette en vriendelijke communicatie. Keurige verpakking en snelle verzending. Totaal niets op aan te merken.
de strips die ik wilde bestelling waren op voorraad, de bestelling is binnen een paar werkdagen geleverd. Boeken zijn goed ingepakt om beschadiging te voorkomen
Antwoord van stripsenzo.nl
Beste Dan, bedank voor je reactie. Veel leesplezier toegewenst!

Een hele goede ervaring!

De bestelling werd heel snel ingepakt en verzonden. De stripboeken kwamen aan in perfecte staat. Een hele goede ervaring!
Zelden zó snel iets geregeld gezien! Bestellen, betalen en 2 dagen later genieten van mijn nieuwe agent 327-strips!
Antwoord van stripsenzo.nl
Beste Ludmilla, bedank voor je reactie. Veel leesplezier toegewenst!
Strips, netjes verpakt. Snel geleverd, en goed op de hoogte gehouden, wanneer de bestelling verstuurt werd.
Mooie zaak, vriendelijk personeel en de bestelling altijd keurig en verzorgd geleverd. Geweldige winkel.
20 apr 2024
Prettig contact bij vragen, bestellingen accuraat behandeld en tijdig goed verpakt verzonden.
Keurige en tijdige bevestiging van bestellingen en verzendingen. Ingaan op verzoeken.
Verzenden vlot, hebben veel op voorraad en, last but not least, zijn erg vriendelijk.
Snel verzonden en super goed verpakt. Ik heb mijn vaste stripwinkel gevonden.
Snelle verzending en goed verpakt. Boeken zien er perfect uit.
VK
victorine k.
leidschendam
19 apr 2024
Bestelde strips komen mooi op tijd en superveilig verpakt.
Snelle levering en geen gedoe. Verder geen bijzonderheden
Snelle levering , goed contact en mooie stripwinkel
14 apr 2024
Snel, accuraat, goed verpakt en goed geïnformeerd.
Zeer snel verzonden. Goed verpakt en ruim aanbod.