Gospel.nl- Logo - Beoordelingen

Gospel.nl

744 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.041 beoordelingen in totaal

5 feb 2024
Het boek dat ik bestelde en betaalde, stond een dag later als uitverkocht op de site. Had ik de laatste besteld? In uitgever-taal betekend uitverkocht namelijk dat een boek niet meer wordt herdrukt. Gelukkig zocht de medewerker van Gospel het voor me en verzekerde me dat het niet uitverkocht was (noem dat dan ook niet zo!) maar in herdruk. Als oprichter en voormalig eigenaar van wolwebwinkel Wolhalla (2003-2024) vond ik het storend dat het boek te koop stond zonder nadere info over de uitgestelde levertijd wegens herdruk. Het was fijn om op de hoogte te worden gehouden over de herdruk en toch nog best snel het boek te ontvangen. Vijf sterren dus voor de feedback op mijn opmerkingen en vragen en vanwege de klantvriendelijke service achteraf.
JL
JoAn L.
Ruurlo

14 mrt 2024
Ik kocht een cd. Na een week was die er nog steeds niet. Op de website stond dat bij elk product de gemiddelde levertijd aangegeven stond. Ik keek, maar bij de cd stond 'levertijd onbekend'. Daarna kreeg ik een mailtje dat gospel.nl de cd nog niet verzonden had. Dat wist ik al. Pas na meer dan 1.5 kwam hij aan. Ik vind het niet erg dat er soms vertraging optreed in het verzenden, maar wel dat er duidelijk aangegeven moet worden wat de verwachtte verzendtijd is.

Beoordelingen voor Gospel.nl

4 jul 2024

Top service

Prettig telefonisch en mail contact gehad over de uitgestelde levering van producten. Ontvangen producten goed en beschermd ingepakt ontvangen. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Fijne site.
NW
Nelleke W.
Amersfoort
28 jun 2024
Mooie producten tegen mooie prijzen. Als er staat ‘levertijd onbekend’ moet je je voorbereiden op een behoorlijk lange wachttijd. Andrea van de klantenservice is een topper!
6 jul 2024
Eigenlijk niets bijzonders. We hebben de bestelde artikelen ontvangen. Of is dit wel bijzonder ?
29 jun 2024

Goede prestatie!

Het boek was overal uitverkocht. Toch is Gospel in staat geweest om het te leveren. Supergaaf!
Ik heb het per telefoon gedaan. Ik kan niet zo erg goed met digd omgaan.

Zeer tevreden

Uitstekende communicatie. Produkt zeer goed verpakt. Zeer goede ervaring!
9 jul 2024
Snelle levering. Aantallen in winkelmandje moeilijk aan te passen.
1 jul 2024
Compleet assortiment (boeken). Snelle levering en prima service!
4 jul 2024
De webshop wat ingewikkeld. Met telefonische hulp top🙏
27 jun 2024
Beschikbaarheid van boeken die ik nodig heb
Snelle levering en correcte communicatie
24 jun 2024
Snelle dienst, met duidelijk communicatie
28 jun 2024
kei fijn dat het zo snel er was!
Prima in orde, snelle bezorging
24 jun 2024
Snelle levering en goed verpakt
5 jul 2024
Snelle levering en voordelig