Gospel.nl- Logo - Beoordelingen

Gospel.nl

786 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.214 beoordelingen in totaal

Het boek dat ik bestelde en betaalde, stond een dag later als uitverkocht op de site. Had ik de laatste besteld? In uitgever-taal betekend uitverkocht namelijk dat een boek niet meer wordt herdrukt. Gelukkig zocht de medewerker van Gospel het voor me en verzekerde me dat het niet uitverkocht was (noem dat dan ook niet zo!) maar in herdruk. Als oprichter en voormalig eigenaar van wolwebwinkel Wolhalla (2003-2024) vond ik het storend dat het boek te koop stond zonder nadere info over de uitgestelde levertijd wegens herdruk. Het was fijn om op de hoogte te worden gehouden over de herdruk en toch nog best snel het boek te ontvangen. Vijf sterren dus voor de feedback op mijn opmerkingen en vragen en vanwege de klantvriendelijke service achteraf.
JL
JoAn L.
Ruurlo

Ik kocht een cd. Na een week was die er nog steeds niet. Op de website stond dat bij elk product de gemiddelde levertijd aangegeven stond. Ik keek, maar bij de cd stond 'levertijd onbekend'. Daarna kreeg ik een mailtje dat gospel.nl de cd nog niet verzonden had. Dat wist ik al. Pas na meer dan 1.5 kwam hij aan. Ik vind het niet erg dat er soms vertraging optreed in het verzenden, maar wel dat er duidelijk aangegeven moet worden wat de verwachtte verzendtijd is.

Beoordelingen voor Gospel.nl

27 sep 2024
De bestelling ontvangen is in goede orde ontvagen. Bedankt. Een minpuntje vind ik de te kleine letters. Vind dat voordat je een bijbel koopt, je van te voren dient te weten, hoe groot/klein de te lezen letters zijn. Kan dit nl niet waarnemen online. Kan lastig zijn ivm concentratie. Bij voorbaat mijn dank. R. de Vries
27 sep 2024
Wij bestellen al jaren naar volle tevredenheid artikelen voor onze internationale kerk bij Gospel.nl Wij zullen dat ook zeker de komende tijd voor Trinity International Church blijven doen.
30 sep 2024
Net geen volledige score. Dit komt omdat ik nooit een track en trace code gekregen heb en dus moest afwachten wanneer er geleverd werd.
Twee Lp's besteld, deze kwamen goed aan in een redelijk tijdsbestek. Was goede communicatie over de lichte vertraging.
28 sep 2024
Snelle levering, jullie zullen om het nog aantrekkelijker te maken de btw af te schaffen want het maakt het wel duur.
27 sep 2024
Veel keus, leuke producten om weg te geven, niet duur, positieve artikelen die de liefde van Jezus vertellen.
3 okt 2024
Boekenserie gekocht, zeer scherp geprijsd, prima verpakt en binnen 1 week geleverd. Heel blij mee.
23 sep 2024

Fast delivery!

The responses regarding the product were quick and the order arrived in two days.
SR
Steven R.
Rotterdam
22 sep 2024
Het was vanaf de bestelling tot aan de thuisbezorging zeer goed geregeld.

Snelle service!

Donderdag een paar boeken besteld, en vrijdagmiddag al lezen, super!!
3 okt 2024

ga zo door

mooie prijzen voor de cd's en een geweldige levering en super ssnel.
30 sep 2024
Product zoals beschreven, en snel en netjes verzonden, bedankt!

Prima gedaan

Alles ging zoals ik verwacht had Twee cd's door de brievenbus
28 sep 2024
Besteld, en volgende dag waren de agenda,s bezorgd. Thanks
HV
Hetty V.
BENNEKOM
29 sep 2024
Mooie producten, goede communicatie en prima levering.

Prima

Goede service en een ruime keuze uit mooie boeken.
30 sep 2024
snelle leveringen en website is duidelijk

Het is goed en heel aangekomen

Ik heb goed ontvangen bij de post
Snelle levering . Goed verpakt.
1 okt 2024
gewoon snelle en goede service.