Gospel.nlBeoordelingen

Gospel.nl- Logo - Beoordelingen
Gospel.nl- Logo - Beoordelingen

Gospel.nl - De grootste christelijke webwinkel van Nederland

Gospel.nl is een onafhankelijke christelijke webwinkel waar je alles kunt vinden op het gebied van christelijke muziek, films, boeken, gifts en digitale downloads zoals ebooks, films on demand en muziekdownloads. Niet alleen biedt Gospel.nl je dezelfde service als een fysieke winkel, het aanbod is vele malen groter en daar pluk jij de vruchten van. Eenvoudig en veilig online bestellen met een snelle service!
cTrading (a Christian Trading Company) B.V.
Printerweg 10
3821 AD Amersfoort

Beoordelingen voor Gospel.nl

4.47/5.00

1.632 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Gospel.nl

goed en op tijd geleverd. p.s.: zou heel graag nog masada willen kopen. de film natuurlijk! Alvast mijn hartelijke dank!! (verovering van Jeruzalem door: romeinen.
De bestelling van 4 CD's werd vlot bezorgd ! De beide "Wereld van verschil" 1 en 5 vinden we prachtig ! Bij KidsPraise 3 missen we boekjes met de gezongen teksten; jammer, want de liedjes zijn inhoudelijk moeilijk te volgen. Bij "Here God liedjes" deel 1 was gelukkig wel liedtekst toegevoegd, hoewel volkomen willekeurige volgorde: 5, 3, 4, 1, 2, 11, 12, 9, 10, 6, 7, 8, en 13 mist totaal
Het meeste in goede staat ontvangen maar in cd nr. 2 van de Bijbelse vertellingen zaten scheuren in het doosje, helaas. Kan onderweg tijdens de verzending zijn gebeurt... Verder tevreden.
De reeds geleverde 2 dvd's zijn prima, de nalevering van dvd 3 laat wel erg lang op zich wachten.
Heb al eerder een bericht verzonden waarin ik aangeef dat de betalingen elke keer niet goed lopen en ergernis oproepen. Helaas geen reactie daarop ontvangen. Producten zijn prima en goed te vinden op de website. Service en aandacht voor de klanten kan beter.
Kalender: per dag een momentje om een bijbeltekst te lezen en te overdenken .... praktische tips zijn mooi om te lezen... uitvoering ervan komt meestal niet van...
Alles was naar wens !
Goede service, komen de opdrachten goed na.
Prima, geen klachten
Ben zeer tevreden over de levering en de service.
heel weinig recepten.VALT ME TEGEN
Prachtige en interessante producten. Ruime keuze en mooie aanbiedingen. snelle en correcte levering. Komt perfect aan.
Bestelling op tijd en goed verpakt ontvangen. Niets op aan te merken!
Lang onderweg ...................
Ik heb zeer goede ervaringen met Gospel, er was eens een dvd stuk en kreeg gelijk een nieuwe toegestuurd. Ook toen een artikel niet meer te krijgen was werd er direct het bedrag terug gestort.
Uitstekend verzorgd ieder jaar
Alles was Uitstekend
Prima op tijd geleverd.
Prima levering en snel
Prima cd, helaas duurde het vier dagen voor die binnen was, maar dat ligt aan de post.. groet