Gospel.nlBeoordelingen

Gospel.nl- Logo - Beoordelingen
Gospel.nl- Logo - Beoordelingen

Gospel.nl - De grootste christelijke webwinkel van Nederland

Gospel.nl is een onafhankelijke christelijke webwinkel waar je alles kunt vinden op het gebied van christelijke muziek, films, boeken, gifts en digitale downloads zoals ebooks, films on demand en muziekdownloads. Niet alleen biedt Gospel.nl je dezelfde service als een fysieke winkel, het aanbod is vele malen groter en daar pluk jij de vruchten van. Eenvoudig en veilig online bestellen met een snelle service!
cTrading (a Christian Trading Company) B.V.
Printerweg 10
3821 AD Amersfoort

Beoordelingen voor Gospel.nl

4.48/5.00

1.371 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Gospel.nl

Goed Beter Best, zo wordt ik behandelt door deze web winkel amen amen amen, met 3 keer was alles verzegelt voor Gods volk, 2x 7 hier op aarde 3x 7 dan hebben we het hemelse geestelijk verlicht tot ons bezit gekregen
Snelle levering, zelfs in België
Artikelen goed ontvangen. Met vriendelijke groet, Frank.
U geeft mij een mail waarin u zegt dat mijn product verzonden is. Dan verwacht ik het ook de volgende dag.. helaas pas 5 dagen later ontvangen
Bestelling was snel geleverd! Goed verpakt. En hememaal inorde.
Zeer goede service verleend, het product kon zelfs afgehaald worden. Zeer flexibel en een prima product.
Dat allemaal wel, maar wát een vréselijke moeite heb ik steeds om 1 bestelling er goed doorheen te krijgen!!! Vorige keer -op zondag- >1,5 uur bezig geweest. Geen feedback gehad (e-mail)! Vandaag, donderdag, blijkbaar wéér 2x hetzelfde besteld, omdat de website wéér tijdens het betalen via iDeal bleef hangen?!!! Alweer gebeld. Wordt gecorrigeerd. En jammer dat het niet in kadopapier kan! HELP.
Het duurde even voordat het binnen was, ik heb daarom een mail gestuurd. Iets van mijn bestelling bleek er niet te zijn. Daarna is dat stukje geannuleerd, geld is netjes teruggestort en ik kon genieten van mijn bestelling! Super bedankt!
De CD was bestemd om cadeau te geven. Zelf hadden wij er reeds een. Zijn er gelukkig mee. In moeilijke tijden geeft de CD Stilte bemoediging.
Tot heden heb ik alles goed ontvangen. En jullie laten ook weten als er iets te lang duurt. Ben super tevreden . Heb niks te klagen. Bedankt!
Snelle en duidelijke uitleg levering. Goede prijzen voor de video's.
Snel bezorgd, snelle reactie en super blij dat hij gewoon in de brievenbus lag!
later geleverd dan verwacht door dat DHL vertraagd was verder ben in tevreden over de aankoop
Tja.....wat valt er nog toe te lichten.....
Hoi Prima werk van jullie Ik wilde wel even zeggen dat het bestellen van meerdere exemplaren erg moeizaam gaat. De buttom bewerken/wijzigen werkte niet zichtbaar
De cd's werden op de aangegeven datum bezorgd. Het pakketje zag er verzorgd uit.
Ik heb het voor een oudere heer besteld. Hij was er zeer content mee. Sommige nummers waren voor mij herkenbaar. Dat er geen verzendkosten betaald hoeft te worden bij een bedrag boven €20,--, was een aangename bijkomstigheid.
Nog steeds het product niet ontvangen
Ik heb geen enkele reden om de bovenstaande beoordeling negatief te beoordeling. Mijn ervaring met gospel.nl is steeds goed.
Betrouwbare webwinkel met een ruim assortiment