ichthusboekhandel.nl- Logo - Beoordelingen

ichthusboekhandel.nl

534 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.416 beoordelingen in totaal

De communicatie was in begin niet optimaal. Duurde langer dan gedacht voor we iets hoorde over ophalen in de winkel. Bestellen elders en laten bezorgen leek sneller te werken (alhoewel dit dus niet goedkoper) . We kregen de indruk dat het boek na hooguit 2 dagen opgehaald kon worden. Betere communicatie graag hierover. Maandag besteld en vrijdagmiddag erop pas kunnen ophalen. Verder prima afgehandeld daarna in filiaal Den Haag.

1 nov 2023
Het systeem klopt niet. Je kunt meerdere exemplaren van een boek bestellen en betalen terwijl ze niet op voorraad zijn. Vervolgens blijkt er maar 1 boek te zijn en wordt er moeilijk gedaan over de verzendkosten die er dan bijkomen. Het probleem van het systeem wordt bij de klant gelegd. Wanneer je systeem niet naar behoren werkt meld dit dan op de website en laat de klant niet de dupe hiervan

Beoordelingen voor ichthusboekhandel.nl

De communicatie over de voortgang

1 okt 2024
Het boek "Kito de Dijkpoortkat" was niet voorradig. Alle mogelijke moeite is gedaan om het in een andere vestiging te bemachtigen. En.... gelukt! 3 exemplaren ontvangen. Super service!
5 okt 2024
Bestellingen waren mooi ingepakt en met keurige kaartjes, waarop de boodschap die ik had doorgegeven voor de ontvangers, stonden vermeld. Complimenten!
HT
Henk T.
Den Burg
Adequate, vlotte afhandeling. Hooguit een persoonlijk tintje toevoegen, door een kaartje ofzo. Maar ook zonder dik tevreden
7 okt 2024

Professioneel

Ik had een online bestelling gedaan. Er was lichte twijfel, daarom hebben ze mij direct gebeld. Erg professioneel.
2 okt 2024
Zeer tevreden over de snelle afhandeling en keurige manier van verzenden. Voor mij zijn er geen verbeterpunten. !
Na bestellen niks hoeven doen behalve wachten. Boek was tweedehands maar leek gloednieuw dus dat is een bonus
30 sep 2024

Zij lacht, bijbel

Snelle, goede afhandeling van mijn bestelling. Duidelijke communicatie per mail.
RV
Rob v.
Zoetermeer
30 sep 2024
Persoonlijke service. Liever hier een aanschaf dan bij de geijkte boekenreus.
Snelle aflevering. Binnen 24 uur heb ik de boeken ontvangen. Super
3 okt 2024
Vlotte levering en het goed communiceren naar de klant hierover.
Perfecte afhandeling. Zonder gedoe doen ze wat ze beloven.
8 okt 2024
Het boek was binnen 1 dag in huis en keurig in kado papier
Boek besteld, zeer snel ontvangen. Prima service!
Snelle reactie en de berichtgeving is erg prettig
7 okt 2024

het moment van bestellen en de direkte…

het moment van bestellen en de directe levering
25 sep 2024
Bestelling is snel geleverd volgens afspraak.
Levering keurig en onbeschadigd ontvangen
Snel bezorgd en mooi ingepakt als cadeau
levering zeer duidelijk en per Postnl