sprintis.nl- Logo - Beoordelingen

sprintis.nl

207 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden690 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 mei 2022
sprintis.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 nov 2023
06-11-2023 Update: de levering is inmiddels uitstekend te noemen. Mijn mail was kennelijk zoek geraakt. Nadat het gesignaleerd werd is er adequaat gehandeld tot een nalevering van ontbrekende magneten. 20-10-2023 Product is goed, magneten. Levering en contact hierover is slecht. In plaats van 100 magneet paren, zijn er 60 geleverd. Via mail wordt niet gereageerd en wordt het niet opgelost.

10 sep 2023
Pakket was verzonden met DPD. Er werd gezegd dat het pakket geleverd was, maar dit was niet het geval. Na heel wat speurwerk kwam ik er achter dat het pakket bij een ophaal punt geleverd was. Hier mocht ik helemaal heen lopen. Heb 15min moeten wachten bij het ophaal punt omdat ze het pakketje niet gevonden kregen. Kreeg tussendoor 4 keer de vraag of het wel klopte dat het pakketje geleverd was bij hun. Maar goed dat ik 4 keer ja heb gezegd...

Beoordelingen voor sprintis.nl

Als particulier.

Als particulier reeds verschill. malen Planatol-lijm besteld (als hobby boekbinder) en altijd correct en zonder problemen bij me thuis afgeleverd. En, niet te vergeten voor mijn boekbinden perfecte lijm !! Hr. dank
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling. Het is fijn dat onze producten aan uw behoeften voldoen. We kijken ernaar uit dat u weer bij ons bestelt! Uw SPRINTIS-team
Groot aanbod en duidelijke informatie. De levering was goed, snel en volledig. De kwaliteit van de producten zijn ook goed.
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Hartelijk dank voor uw uitstekende beoordeling. We zijn blij dat onze productspecialisten u konden helpen. Komt u ons gerust nog eens bezoeken. Uw SPRINTIS team

De bestellingen worden snel geleverd en het voordeel bij dit bedrijf is dat je veel producten per stuk kunt bestellen.
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij zijn blij als u tevreden bent. Daarom breiden we ons productassortiment elke week voor u uit. Uw SPRINTIS team"
Prima service, had een klacht, kreeg direct een nieuw product opgestuurd!
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Elke dag werken we eraan onszelf te verbeteren om u de best mogelijke service te kunnen bieden. Daarom zijn wij bijzonder blij met uw positieve beoordeling. Uw SPRINTIS team"

Verzendkosten

Ondanks het .nl domein moest mijn bestelling toch uit Duitsland komen.
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Het spijt ons dat u niet helemaal tevreden bent. Wanneer u uw bestelling plaatst, wordt het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten weergegeven en heeft u de mogelijkheid om dit te controleren voordat u tot aankoop overgaat. Ons warenhuis bevindt zich in Duitsland en daarom verzenden we vanuit Duitsland. Hartelijk dank voor uw begrip. Uw SPRINTIS-team
Ik heb besteld, jullie hebben geleverd. Op tijd! wat wil ik nog meer.
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Hartelijk dank voor uw uitstekende beoordeling. We waren erg blij u te kunnen helpen. Komt u ons gerust nog eens bezoeken. Uw SPRINTIS-team"
Snelle communicatie met echte personen!
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Hartelijk dank voor uw 5 sterren en de geweldige beoordeling. Onze competente klantenadviseurs zijn altijd blij als u verder kunt helpen. Wij verheugen ons op uw volgende bezoek. Uw SPRINTIS-team
Super service en goede prijzen
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, hartelijk dank voor uw mooie en goede beoordeling. We zijn blij dat u tevreden bent. Komt u ons gerust nog eens bezoeken :-), Uw SPRINTIS team
top afhandeling order
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Hartelijk dank voor uw geweldige feedback. Uw mening is belangrijk voor ons, dus we zijn bijzonder blij met uw 5 sterren. Komt u ons gerust nog eens bezoeken. Uw SPRINTIS team
Burgers en crepse
Antwoord van sprintis.nl
Beste klant van SPRINTIS, Uw 5 sterren beoordeling spreekt voor zich. Komt u ons gerust nog eens bezoeken. Uw SPRINTIS team
Netjes geleverd
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS klant, hartelijk dank voor uw mooie en goede beoordeling. Bezoek ons nog eens, we kijken ernaar uit. Uw SPRINTIS team
Antwoord van sprintis.nl
Beste klant van SPRINTIS, Uw geweldige beoordeling spreekt voor zich. Hartelijk dank daarvoor en bezoek ons nog eens. Uw SPRINTIS team
Antwoord van sprintis.nl
Beste klant van SPRINTIS, Uw 5 sterren beoordeling spreekt voor zich. Hartelijk dank voor de feedback. Komt u ons gerust nog eens bezoeken. Uw SPRINTIS team