hoesjemaken.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjemaken.nl

591 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.922 beoordelingen in totaal

27 apr 2023
Ik heb een transparant mobiel hoesje met 3 foto's onder elkaar besteld. Voor mijn S23+ en het is nog mooier dan verwacht. En het hoesje past perfect om mijn mobiel. Een aanrader. Ik zou als ik een nieuwe nodig heb nog een keer doen. 👍🏼😃 1 min. Puntje ik heb extra betaald voor een snelle bezorging op de verwachte dag. Uiteindelijk heeft het 1 week geduurd. En ik weet dat je de bezorging niet in de hand hebt Maar als je extra betaald verwacht ik dat het niet via de reguliere post.nl verstuurd wordt want dan ben je afhankelijk van hun.

3 jun 2023
20 mei 2023 besteld, zou dag of 2 erna al verzonden zijn, het is nu 3 juni 2023 en heb nog niets binnen gekregen! Ik hoor ook niets! Ook kan ik niets volgen! Per ideal wel direct betaald!ik las dat ik ook zeker niet de enige ben!als ik dit eerder geweten had,had ik bijvoorbaat al niet eens bij hoesje maken besteld!contact opnemen is amper mogelijk! Dus mensen, bestel vooral NIET bij hoesje maken.nl! En reageer vooral niet met de nutteloze informatie" wat spijtig dit te horen neem contact op met helpcenter" oid. Want dit is onzin! Ik wil binnen nu en 2 weken mijn hoesje binnen hebben anders meld ik het als oplichting! Mensen wel laten betalen maar niet leveren of ook nog in slechte kwaliteit, is gewoon oplichting!

Beoordelingen voor hoesjemaken.nl

Alles goed gegaan

De website geeft aan dat je het binnen twee dagen ontvangt, dat is natuurlijk niet realistisch en dat gebeurd ook niet. Het duurt ongeveer een 5 werkdagen. En daar is niks mis mee dus geef dat ook gewoon aan. Wij bestellen hier al jaren en zijn altijd zeer tevreden. Ik schrok wel van de vele negatieve reviews dus was even bang voor wat ik binnen zou krijgen. Wederom niks mis mee!! Deze keer een toughcase besteld ipv een portemonnee. Hopelijk doet die zijn werk net zo goed.

Zeker een aanrader

Hoewel de levertijd wat langer kan duren( gebaseerd op je keuze), komt het alsnog snel binnen ( voor mij 2 werkdagen). Het product zelf is ook heel eenvoudig te maken en ook van goede kwaliteit, ik ben hier heel blij mee😁
30 mrt 2024

Pakketje kwijt, direct nieuwe ontvangen! Super!

Het 1e hoesje helaas niet ontvangen, toen contact opgenomen met de klantenservice. En wát een service. Er werd een nieuwe gedrukt en nogmaals toegestuurd. Echt super!! Heel tevreden met het hoesje, dankjewel.
Ik bestelde mijn derde hoesje, helaas werkte de laatste niet goed. Vanuit service krijg ik mijn geld terug wat uiteraard fijn is. Wel jammer dat er geen sterkere magneet mogelijk is in het hoesje.
Hoesje zelf is best stevig maar de afdruk op de voorzijde was slecht! Misschien zat er een kop verstopt of was er een inkt op maar de afdruk was veel te donker en al het blauw was pimpelpaars

Gewoon doen! Super leuk!

Zeer tevreden over de kwaliteit en de snelle levering. Bij meerdere foto's is het wel even puzzelen maar door op je eigen telefoon een collage te maken is het goed te doen.
de website werkte makkelijk en het hoesje ziet er prima uit. ik heb de portemonnee versie, helaas stinkt die de eerste weken nog naar chemisch spul van de fabriek.

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Voor de tweede keer een fotohoesje besteld. Prijs-kwaliteitverhouding is goed. Eerste hoesje na twee jaar versleten, wat niet meer dan normaal is. Prima product.
Eindelijk een hoesje dat ik écht mooi vind en dat ook voldoet aan mijn wensen. Zeer tevreden met jullie verzending en uitvoering van mijn bestelling. Ga zo door.
Je hebt zo je ontwerp klaar. De website is heel gebruiksvriendelijk. Heel eenvoudig heb je zo je bestelling geplaatst. Het resultaat ziet er prachtig uit.
CD
C. d.
Assen
Het is een kwalitatief goed hoesje, is snel en correct geleverd. Ik had liever ook de mogelijkheid gehad de achterkant van het hoesje ook te bedrukken.
30 mrt 2024
Super leuk foto hoesje. Er was even wat onduidelijkheid over de levering maar ik kreeg netjes en snel antwoord en alles goed gekomen.
Fijne site en fijn hoesje. Doe het al 4 jaar. Elk jaar een leuk nieuw hoesje voor Moederdag.
Bestelling plaatsen ging zo makkelijk en de levering was heel snel! Mega tevreden
Afbeelding op hoesje begon binnen een aar dagen al te breken en af te brokkelen
Goede kwaliteit, hoesje gaat lang mee. Heb hier al meerdere keren besteld.
Snelle levering en precies zoals t zijn moest, mooie afwerking en kleuren!
Een duidelijke uitleg van je eigen ontwerp maken, en een snelle levering
Vrij moeilijk om de foto goed te positioneren Prijs iets te hoog.
Hoesjes beter lijmen en magneet werkt al niet meer na 2 dagen