beugelsenmeer.nlBeoordelingen

Steven Kruller

Beoordelingen voor beugelsenmeer.nl

4.46/5.00

229 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Helaas is door een fout de bestelling niet meteen verzonden en heb ik hier ook geen nadere info over ontvangen. Maar na mijn melding hierover is dit alsnog onmiddellijk en kordaat opgepakt en heb ik mijn bestelling inmiddels in huis. Een foutje kan altijd gebeuren, het is echter zeer belangrijk dat er snel een reactie plaatsvind en goed wordt opgepakt. Dat is hier zeker het geval geweest. Top.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

De wil is er wel bij beugels en meer , maar het artikel niet wat ik heb bestelt Door de corona crisis en alles wat er bij komt kijken lukt het hun niet om mijn artikel op een normale tijd binnen te krijgen Dus na 3 weken wachten op mijn bestelling is mijn geduld toch wel op , en ben naar een andere internetwinkel gegaan die mijn gewilde product wel op voorraad heeft Ik ben niet kwaad op ze ofzo , maar ik heb ook geen oneindig geduld Dus ik kan geen voorkeur of afkeur geven over dit product ... dat laat ik over aan mensen die dit product wel binnen gekregen hebben
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over beugelsenmeer.nl

Filter  Sorteren Relevantie
Bestellen en leveren ging als een speer. Wel had ik aangegeven dat ik het via PostNL bezorgd wilde hebben, maar werd het de volgende dag bezorgd door DHL. Begrijpelijk gezien de immense drukte in de pakketbezorging, maar een meldinkje was fijn geweest.
Goede site en snelle levering van het bestelde. Duidelijke instructie om eea in elkaar te zetten.
Prima beugel wat ik zocht simpel te monteren ook als je 2 linker handen heb, snel geleverd
Pakket kwam op tijd, was compleet en goed. Beugel goed te monteren.
Snelle levering, goede kwaliteit en eenvoudig te monteren.
Snelle levering van een mooi en degelijk product
Snelle levering goede prijs kwaliteit
Snel geleverd tegen een scherpe prijs
Super fast and excellent service.
Goede service en op tijd geleverd!
Perfecte service Top hoor
Snelle en correcte levering
Prima service
23 december een tv standaard besteld (welke volgens de site op voorraad was) en deze heb ik nu (31 december) nog steeds niet binnen. Wanneer ik bel krijg ik een dame aan de lijn die aangeeft het door te geven maar dat het kantoor tot 4 januari gesloten is. Erg vreemde situatie. Ook op mail krijg ik geen reactie!
Nog niets ontvangen dus moeilijk te beoordelen
Telefonisch aankoop besproken. Goede informatie en snelle levering. Montage was gemakkelijk en zo klaar. Werkt prima, zoals we hadden gehoopt.