Endoscoopwereld.nl- Logo - Beoordelingen

Endoscoopwereld.nl

105 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden148 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2023
Endoscoopwereld.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Onlangs heb ik de Endoscoop ALS5003 ontvangen en ben hier zeer tevreden over. Om deze te gebruiken heb ik nog niet echt de handleiding nodig gehad, gewoon even wat uitproberen en dan is het meeste al snel duidelijk. Deze besteld met een lenskabel van 1 meter voor mij is dit in de meeste gevallen genoeg. Om een duidelijk scherp beeld te krijgen moet je wel binnen de gestelde brandpunt afstand blijven. De set wordt heel compleet geleverd met een case, usb-kabel, SD-kaart en haken en een magneet om op de camera te schuiven.

Op 12 Jan, na ontvangst van de bestelde endoscoop, via de chat vragen gesteld. Op 15 Jan nog steeds geen antwoord maar na de opmerking dat ik de endoscoop ook retour zou kunnen sturen kwam er binnen 1 minuut een reactie! Helaas geen NL menu op het apparaat maar dat stond ook niet op de site bij dit model. Op de site staat wel dat de endoscoop een dig. vergroting van 4 heeft maar dit blijkt echter maar 2x te zijn. Hier wist de verkoper geen antwoord op, men zou het nakijken en op terugkomen. De 18e nog eens gevraagd of er al iets bekend was maar helaas geen reactie meer. Vandaag 19 Jan dan maar de mail van Trusted Shops met ervarings-beoordeling ingevuld. Nu blijkt dat Endoscoopwereld.nl dezelfde endoscoop ook nog een €20,00 goedkoper aanbiedt op Amazon.nl (€59,95) terwijl ze op hun eigen site laten overkomen dat ze al €20,00 korting (van €99,95 voor €79,95) geven. Jammer Endoscoopwereld….. en ik had beter moeten opletten….

Beoordelingen voor Endoscoopwereld.nl

Daar wij een verkeerde kabel hadden gekregen.Na onze melding ervan een hele snelle reactie gekregen en alles verliep hel correct en snel. Dus een dikke pluim. Doe zo voort
16 apr 2024

Meer dan ok!

Doet wat het moet doen. Beeld meer dan ok. Zeker de moeite om het zelf te proberen vooraleer een dure firma te contacteren die het probleem komt zoeken.

Top service

2m variant was niet leverbaar. Toen hebben ze mij de 5m variant opgestuurd. Goede service en kwaliteit van endoscoop is ook goed.

Goede telefonische uitleg, snelle verzending

Goede uitleg over de producten aan de telefoon zodat ik wist wat ik het beste kon bestellen, daarna zeer snelle verzending.
Snelle levering en ook retourneren i.v.m foute bestelling door mijzelf was snel geregeld.
Goede kwaiteit en service. Snel geleverd en voldoed meer dan verwacht.
Goed contact zelfs op zaterdag avond nog antwoord. Fijn apparaat.
Perfect geholpen en deskundig advies bij de aankoop
Goed product scherp beeld
31 mrt 2024
Top
13 apr 2024
9 mrt 2024
Inspectie camara snel ontvangen. Helaas zat het sd kaartje er niet bij. Kontakt opgenomen, dag erna nieuw kaartje met de post ontvangen. Ben er blij mee.
Kwaliteit van product uitstekend, in keurige etui en met Nederlandse gebruiksaanwijzing.
24 mrt 2024
endoscoop in een handige koffer en bij eerste gebruik duidelijke beelden
10 mrt 2024
Goed apparaat, snel en netjes verpakt geleverd met sd kaart er al in.