Aquapac.nl

7 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 dec 2022
Aquapac.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Aquapac.nl

Hele fijne en goede communicatie
Dankjewel!
4 sep 2023

Mooi product dat wel meer aandacht verdiend.

Mooi product en hier mag echt wel meer zichtbaarheid aan worden geboden. De marifoon hoesjes in verschillende maten bevielen uiterst goed onder de zeekajakinstructeurs tijdens een jaarlijks trainingsweekeinde.
5 sep 2023
Dankjewel voor jou feedback! Ondanks dat wij de hoezen voor portable portofoons al 30 jaar met succes verkopen, mogen deze inderdaad meer aandacht krijgen. Gaan wij aan werken!
Er ging wat mis met UPS en ik kreeg een nette reactie en uitleg. Verder wordt er een oplossing aangeboden. Zeldzaam tegenwoordig.
4 jul 2023
Bedankt voor je mooie review Niels, wij zijn blij te horen dat je tevreden bent over de afhandeling!
29 mei 2023
Het bestelde was de dag erna al in huis!
4 jul 2023
Fijn en bedankt voor je review!
19 mei 2023
snel
4 jul 2023
Fijn en bedankt voor je review!
9 aug 2023
10 aug 2023