paradigit.nl- Logo - Beoordelingen

paradigit.nl

1.687 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.028 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jul. 2019
paradigit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 aug. 2023
Ik had een nieuwe laptop nodig en mijn zoon adviseerde een kijkje te nemen op de site van Paradigit. Hij had zijn eigen laptop voor school ook via de website van Paradigit besteld en was ervan overtuigd dat ik ook zou slagen. Een aantal eisen had ik bij voorbaat al voor mijn nieuwe laptop. De keuzehulp op de site maakte het nog gemakkelijker. Het is de ASUS TUF Gaming F15 FX506LHB-HN364W laptop geworden. De betaling verliep goed en de volgende dag werd mij laptop via DHL afgeleverd. Ook al geef ik 5 sterren, toch heb ik kritiek, maar dan op DHL als vervoerder. Paradigit stuurt via de mail met een 4 cijferige code en een QR-code. Deze 4 cijferige code of de QR-code zou je aan de bezorger moeten laten zien. Dan pas zou de bezorger de laptop mogen overhandigen. Een wassen neus! Toen ik de sleutel in het slot van de voordeur had gedaan om deze te openen, was de bezorger al weer teruggelopen naar zijn bestelauto. Voor de voordeur stond wel mijn bestelde laptop, maar ik heb hier niet voor hoeven te tekenen of de 4 cijferige code of de QR-code laten zien.

11 apr. 2023
Het bestellen ging prima, verzending rommelig en onduidelijk. 1 deel verstuurd en geleverd via DHL, 2e deel via DPD, deze bezorgt schijnbaar niet op woonadressen dus moest ik zelf achter het pakket aan. Paradigit zou het een en anders uitzoeken en terugbellen. Helaas heb ik niets meer vernomen

Beoordelingen voor paradigit.nl

1 feb. 2024

Halen outlet en tweede kans door elkaar

De termen 'outlet' en 'tweede kans' worden op één hoop gegooid, waardoor onduidelijkheid ontstaat over de achtergrond van een product. Wij kregen een order binnen die onder 'outlet' verkocht werd (=uitlopend product), maar wat duidelijk een 'tweede kans' bleek . En bij een retourzending duurt het lang voordat het bedrag is teruggestort. Dat proces kan duidelijk sneller en ze kunnen de klant gedurende dat proces beter informeren dan nu gebeurt. Daarbij stond er ook op de retourbevestiging een opmerking van de medewerker vermeld die niet bijzonder netjes was. Ook daar kan wel eea worden geoptimaliseerd. Shop is verder mooi en assortiment goed, maar op service en communicatie kan echt wel wat verbeterd worden.
Antwoord van paradigit.nl
1 feb. 2024
Beste Martine, Bedankt voor het delen van je ervaring. Graag geef ik je wat meer informatie over onze outlet producten. Zodra je een 'Outlet' product besteld, staat dit ook netjes aangegeven voor de titel van het product. Ook vind je het terug op je orderbevestiging. Op de productpagina van onze outlet producten staat de volgende tekst: 'Dit is een outlet-product' met daarachter een '?'. Zodra je op dit vraagteken klikt wordt er uitgelegd wat een outlet-product is. Het is dan ook zeker geen tweede kans of een uitlopend product. Betreft de terugbetaling. Zover ik kan zien hebben wij de monitor niet mogen ontvangen. Wij maken de terugbetaling in orde zodra wij het pakket in goede orde bij ons retour hebben ontvangen. Na de verwerking hiervan wordt het geld binnen 5 werkdagen teruggestort via de manier waarop de bestelling geplaatst is. Maar hiervoor dienen wij de monitor wel eerst retour te ontvangen. Mijn collega bedoelde het goed, mijn excuses dat het zo is over gekomen. Groet, Simone Team Paradigit
5 feb. 2024
Goederen waren snel geleverd. Ik had een vraag over de levering. Telefoontje werd vlot beantwoord en ook beantwoord naar tevredenheid. Een paar uur voor de levering een QR code ontvangen om de aflevering vlot te laten verlopen. Was ook prettig voor de transporteur, die kon scannen en afgeven. Fijn en veilig om zo computerapparatuur te bestellen.
Een Dell PC gekocht bij Paradigit, deze leek iets voordeliger te zijn dan bij een andere leverancier. Toen de PC geleverd werd, was de doos geopend al geweest. Het toetsenbord en muis bleken niet meer in de doos te zitten. En dan maar hopen dat de PC nog niet eerder gebruikt is. Al met al iets voordeliger, maar geen prettige ervaring.

goed advies

heldere begeleiding bij keuze nieuwe laptop overzetten software van oude naar nieuwe laptop met Microsoft 365 ging niet zonder problemen met name outlook een klantenservice waar ik met mijn probleem naar toe kan gaan zou mij helpen
4 feb. 2024
Perfect afgewerkt en aangeleverd, eigenlijk meer dan compleet. Nog nooit eerder zoveel gebruiksaanwijzingen en andere papieren plus overgebleven schroeven na inbouw ontvangen. En ook softwarematig: pico bello!!!
Had al een HP Victus op het oog, bij hun het goedkoopst maar ik was nog aan het dubben, bleek deze 3 weken later in de extra aanbieding te zitten, nog eens € 200 eraf. Besteld en 2 dagen later binnen. Perfect.
Als webshop uitstekend, uitgebreid assortiment, duidelijke informatie. De hulplijnen zijn erg dienstbaar en oplossingsgericht. Enige kritiekpuntje is dat er veel vertraging zit tussen vraag en antwoord.
De levering was ontzettend snel. Dat vond ik jammer. Het was geen spoedbestelling en levering op zaterdag was voor mij niet nodig. Kan de pakjesbezorger ook eens in het weekend vrij zijn. 🙂
PB
Peter B.
Niezijl
2 feb. 2024
Product lag al een paar dagen bij de buren geen briefje of iets dergelijks of een bericht in de mail. Maar goed dat de buren zo eerlijk zijn. Dus bestel niks weer voor de rest prima schijf.
CV
Cor v.
Eindhoven

Paradigit: fijn om mee samen te werken

Paradigit is een fijne organisatie om mee samen te werken Paradigit is accuraat en indien nodig, wordt er een perfecte service geleverd. - Ik mis het persoonlijk contact met de verkopers.
9 feb. 2024

Waarom zo'n grote doos…?!

Begrijp niet waarom er zo'n grote doos om de pen moet, terwijl het ook per brievenbus post kan. Slecht de het mieu, al de extra vervoers- en verpakkingskosten, en ooknog eens extra porto.
PA
Piet A.
Eindhoven
Bestellen ging soepel. Het was niet vandaag besteld morgen geleverd maar een dag later. Product was nieuw in de doos en voldoet aan mijn verwachtingen. Dus opzich prima.
RN
Robert N.
Barendrecht
8 feb. 2024
Leuk kunnen shoppen met mijn United Consumer tegoed. Prijzen zijn niet altijd concurrerend. Levering een beetje rommelig, maar keurig binnen een paar dagen.
alles was prima bezorgt heb een retour gedaan ging ook goed moet alleen het geld nog terug krijgen daar kan ik nog niet over oordelen of dat goed gaat
30 jan. 2024
Jullie zeiden volgende dag in huis. Das was goed alleen DHL deed er een dagje langer over. Das een MIN punt voor DHL zoals gewoonlijk.

Fijn bedrijf om je computerdingen bij te bestellen.

Duidelijke site, snelle levering. Goed proces. Makkelijke klantenportaal waar je alles terug kan vinden. En een mooie prijs.
De makkelijke manier van bestellen en de goede en snelle levering en de juiste manier van verpakken en verzenden.

Krachtige pc vriendelijk geprijsd

Krachtige pc, degelijk gebouwd (vorige is 10 jaar oud en doet het nog steeds goed) tegen een vriendelijke prijs.
Wordt snel geleverd. De filter op de website mag van mij wat uitgebreider. Ik kon moeilijk vinden wat ik zocht.
Altijd betrouwbare levering, goede producten. Een van de beste computer shops waar ik al ruim 20 spullen haal.