monitorbeugelexpert.nl- Logo - Beoordelingen

monitorbeugelexpert.nl

95 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden892 beoordelingen in totaal

8 jun 2024
De 2 beeldschermen kwamen mooi naast elkaar, met een beetje geduld en afstelling ziet het er mooi uit, alleen heb ik 1 van mijn beeldschermen laten vallen omdat de deurbel ging en 1 van mijn honden wilde als eerste bij de deur zijn, ik ben ziek en ik heb een hulphond, die doet voor mij de deur open, dus nu moet ik op zoek naar een ander beeldscherm, maar wegens de verhuizing die er aan staat te komen is het geld op.

Monitor arm besteld, zet ik hem in elkaar, en zit het onderdeel waar de monitor aan wordt gemonteerd scheef en er is geen beweging in te krijgen

Beoordelingen voor monitorbeugelexpert.nl

8 jul 2024
vlot, snel, correct
27 jun 2024
8 jun 2024
23 jun 2024
Snelle levering en goed verpakt zodat hij in perfecte staat geleverd werd
23 jun 2024
DQ Aris 2 stevige beugel voor 2 schermen voor een scherpe prijs. Top!!
25 jun 2024
13 jun 2024
12 jun 2024
11 jun 2024
27 mei 2024
Ik heb me pakketje nog niet en het is al een week later
5 jun 2024
20 mei 2024

Goede webshop snel bezorgd.

Goede webshop, savonds bestelt was de volgende dag in huis. Alleen jammer dat het product niet bleek te passen op mijn monitor maar dat had ik zelf beter kunnen meten.
20 mei 2024

Snelheid, duidelijkheid en kwaliteit, dus 100% tevreden.

Dag na bestellen (in de avond) de volgende dag deze mogen ontvangen, netjes verpakt, prima kwaliteit.
8 mei 2024
27 apr 2024
14 mei 2024
26 apr 2024
Prima beugel, zit goed in elkaar en goede materialen. Alles zit erbij inclusief gereedschap.
18 apr 2024

Monitor op juiste hoogte

Duidelijke website met scherpe prijzen. Daarbovenop een zeer snelle levering (<24 uur). Top.
Snelle verzending Product zoals beschreven, snel geleverd, prima prijs
20 apr 2024
overzichtelijke website product zoals op de website snelle levering top