2dehandslaptops.nl- Logo - Beoordelingen

2dehandslaptops.nl

159 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden861 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 jul 2022
2dehandslaptops.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 aug 2023
Als klant vanaf het begin ben ik zeer tevreden over onze zakelijke en particuliere relatie. 2dehandslaptops staat altijd klaar met een snelle en efficiënte oplossing wanneer dat nodig is, wat S for Software al meerdere keren enorm heeft geholpen. De geleverde producten zijn van prima kwaliteit en voldoen aan onze verwachtingen. Wat me bijzonder bevalt, is niet alleen hun professionaliteit, maar ook de persoonlijke benadering. Ze maken altijd tijd voor een kort praatje, wat een vriendelijke en sociale touch toevoegt aan de samenwerking en de relatie waardevol maakt. Het is fijn om elkaar te helpen, zo helpen wij 2dehandlaptops ook met software waar ze met veel plezier gebruik van maken en waardoor hun orderproces tussen webshop en boekhouding voor een groot deel is geautomatiseerd. Al met al kijk ik uit naar een voortzetting van onze fijne samenwerking en ben ervan overtuigd dat dit bedrijf een aanbeveling is voor iedereen die een computer of laptop nodig heeft.

4 mei 2023
Jammer dat er niet op de site bijstond wat er nog mis is met de laptop. Heb een laptop gehaald van B klasse maar wist niet dat de volume het niet deed. Daar moest ik zelf achterkomen toen de laptop aankwam. Heb wel klein beetje spijt van t bestellen

Beoordelingen voor 2dehandslaptops.nl

Wat een GEWELDIGE service!!!!

Wat een GEWELDIGE service geven de mensen van 2dehandslaptops! Mijn desktop was kapot en binnen 24 uur was hebben deze kanjers hem weer gemaakt!! Als kleine zelfstandige ben je daar uiteraard erg blij mee!! Bedankt kanjers!!!
Ik ben erg blij met de laptop.🤗 Bezorging verliep wat minder vlot, maar daar kunnen jullie niets aan doen.
Super service en ondersteuning bij aankoop. Fysieke showroom in Veenendaal.
Antwoord van 2dehandslaptops.nl
Beste Johan, we hopen dit nog lang te blijven leveren:) bedankt weer! Team 2dehandslaptops.nl
Vaste klant, goed bedrijf, helpen je altijd, geven goed en passend advies
De afgesproken tijd dat hij binnen zou komen klopte niet
Goeie laptop voor goeie prijs
JN
Jeroen N.
Achterveld
Al een paar keer naar de Winkel geweest voor technische problemen/vragen en aanschaf van een laptop. Je wordt vriendelijk te woord gestaan en erg fijn geholpen! En dat zonder dat je bakken met geld kwijt bent zoals bij veel andere winkels. Echt een aanrader!
Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Mijn scherm instellingen stonden verkeerd. En samen hebben we gekeken hoe ze weer goed gezet konden worden. Daarnaast goed geadviseerd over laptops voor de kinderen. Kleine prijsjes goede kwaliteit!

Top zaak!!👍🏻👍🏻

Top zaak!!! Onze oude laptop (bij hun gekocht) begaf het na bijna 1,5 jaar. Dit hebben ze zo goed opgelost door een nieuwe te verkopen met een mooie korting. Raad iedereen 2ehandslaptop aan! Goede service, nemen de tijd voor je!!

Prima spullen en goede service

Ik heb hier al meerdere keren een laptop gekocht voor mijzelf en kennissen en nog maar 1 keer binnen de garantie een defect scherm gehad welke snel werd gerepareerd.
Antwoord van 2dehandslaptops.nl
Beste klant, goed om te horen ! En gewoon bellen of langskomen als er iets is, ook buiten de garantie maken we er wel wat van. Niet te moeilijk doen met zulke zaken, dan blijft het leuk! bedankt, Team 2dehandslapops.nl
Duidelijke omschrijving van product, eerlijke prijs en garantie op product. Snelle levering is ook erg prettig.

Goede service !

Had een vaag probleem met de laptop, voeding viel steeds uit. Vriendelijk en netjes geholpen…. Aanrader!
20 mrt 2024
Super snelle levering en je krijg wat je bestel!! 100% tevreden!
Snel geleverd en het product is wat ik ervan verwachtte