veiligstappen.nl- Logo - Beoordelingen

veiligstappen.nl

48 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden140 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 nov 2020
veiligstappen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

bestelling was correct en mooi ingepakt; punt van kritiek was de gebrekkige info van de vervoerder DPD; het niet up to date houden van het trace and track parcours stoorde mij wel. Veiligstappen.nl heeft daar natuurlijk niets mee te maken....

15 sep 2023
Als het goed is komt mijn bestelling vandaag, dus daar kan ik nog niet over oordelen, maar dat het 8 dgn duurt voordat je bestelling binnen komt vindt ik niet meer van deze tijd
CS
Corriene S.
Deventer

Beoordelingen voor veiligstappen.nl

correcte levering

Ik heb nog niets ontvangen. 3 dagen geleden is mijn pakket verzonden maar nog niets binnen gekregen
LV
Leo v.
Groningen
Vorige week besteld en nog steeds niet binnen
JP
J P.
Delft
16 mrt 2024
Als er na een week nov niks is gelevert ind ik het niet best
Was mijn huisnummer vergeten in te vullen. Werd door een medewerker gebeld om het huisnummer. Geweldige service.

Veilig op stap!

Duidelijke beschrijving bij de producten. Je weet wat je koopt. Snelle levering.
Geleverd wat ik besteld heb binnen 2 werkdagen...helemaal tevreden
duidelijk en bestelling snel afgewerkt!
Heb nog niets ontvangen.Dus eigenlijk kan ik nog geen sterren geven
Pakketje nog niet binnen
Snel en makkelijk. De site geeft voldoende en duidelijke info. Gratis verzenden is altijd leuk. Is ook snel bezorgd. Dus niets op aan te merken. Zou er zo weer bestellen. Zeker een aanrader.
21 jan 2024
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen. Geen enkel gehoor van het bedrijf. ik weet niks over de status.
13 jan 2024
Tot op heden niets ontvangen
2 nov 2023

Dik tevreden

Blij dat ik dit voortaan legaal mee kan nemen aangezien in avonden werk en voel me nu stukken safer. Heb mijn dochter van 24 jaar ook eentje gegeven. De wereld word gekker en voel me kwa veiligheid nu goed
CS
Corriene S.
Deventer
15 sep 2023
26 jul 2023
Prima producten. Snelle en adequate levering. Betrouwbare website. Ik hoop het door mij bestelde nooit te hoeven gebruiken.