leoprinting.nl- Logo - Beoordelingen

leoprinting.nl

41 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden430 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 jul 2018
leoprinting.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De levering was netjes, het product (volvlak bedrukt vloeipapier) is bij andere drukkerijen niet of lastig te krijgen. Het drukwerk ziet er erg goed uit. Een paar dingen die in de toekomst iets beter zouden kunnen: Het volvlak bedrukte papier geeft wat af, logisch gezien de druktechniek maar het zou een plus zijn als er wat meer basiskleuren vloeipapier zouden zijn om vervolgens alleen met wit te hoeven bedrukken. Een track & trace voor de levering zou ook een pré zijn.

Duurt lang, communicatie onduidelijk en ben niet teruggebeld

Beoordelingen voor leoprinting.nl

Zijn vlot en doen wat ze beloven. Goede communicatie. Prijs-kwaliteit is oke. Leveren mooi eindproduct af!
28 jan 2024
Het resultaat! Ik ben voor de tweede keer helemaal tevreden met mijn producten. Het is precies geworden, na veel mail verkeer zoals ik wilde. Fijn dus dat er zo wordt mee gedacht!!

Prima

Herhaalbestelling deze keer, alles prima gegaan.
Snelle levering en vriendelijk behandeld
Snelle levering. Goede communicatie.
Goede service, snelle levering.
Snelle en goede service

Product dat lastig te krijgen is wel bij Leoprinting, netjes verpakt en goed bedrukt.

Antwoord van leoprinting.nl
Hi Rose, bedankt voor je bestelling en review! Goed nieuws: we zijn al met de verbeterpunten aan de slag gegaan. Hopelijk tot ziens! Groet, Team Leoprinting

Mooi Product

Heldere duidelijke communicatie en afstemming. Jammer dat de barcode die op het kaartje staat niet eerst op werkend getest is, maar dat had ook afgestemd kunnen worden.
goed contact gehad over de mogelijkheden, aflevering is gedaan op het afgesproken tijdstip. We zijn er heel blij mee
Fijne mensen om me te communiceren en leveren mooi wark!
16 dec 2023
23 nov 2023

Productverpakkingen op maat passen perfect, mooi bedrukt

Ik heb productverpakkingen besteld voor mijn webshop en ben heel blij met het eindresultaat! De verpakkingen zijn volledig op maat gemaakt, passen perfect en zijn mooi bedrukt. Levering was snel en de service erg goed. Ik ga hier zeker vaker bestellen.
7 jun 2023
Bedankt voor de foto en review, goed om te horen! Hopelijk kunnen we je de volgende keer weer helpen met op maat gemaakte verpakkingen. Fijne dag! Groet, Team Leoprinting
4 jul 2023

Zeer goede service en Top kwaliteit!!

Zeer goede service, mooie kwaliteit, reageren snel. Het enige wat ik jammer vind is dat als je een sample wilt ontvangen je daar € 25,00 voor moet betalen. Ook al worden die later gecrediteerd mocht je de order plaatsen.
7 jun 2023
Overzichtelijke webshop en super (snelle) levering en verzorging van de producten. Wij hebben luidsprekers laten bedrukken met ons logo. Resultaat was super!
15 jun 2023
Bedankt voor je order en positieve woorden, Wladimir! Veel plezier met de speakers! Groet, Team Leoprinting.
22 jun 2023

Uitstekende service.

Ik kwam met een spoed levering, ze hebben dit super snel opgepakt. Het is vriendelijk personeel die voor je klaar staat, de service is super!

Goede service

Snelle reactie, fijn persoonlijk contact, goede service en we zijn erg blij met het eindproduct, zeker een aanrader om hier te bestellen!