leoprinting.nl- Logo - Beoordelingen

leoprinting.nlReviews

: 366Goed

Gecertificeerd sinds: 31-7-2018
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
leoprinting.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij leoprinting.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 31-7-2018
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor leoprinting.nl

27 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik heb 6 items laten bedrukken. Van elk kreeg ik apart een drukproef. Inclusief wat aanvullende mail vliegen er zo al snel 15+ mails rond over één bestelling. Lijkt me goed om het perspectief van de hele bestelling structureel mee te nemen in alle communicatie over voortgang. Tenslotte heb ik van geen enkel item een verzendbevestiging gekregen, terwijl dat wel elke keer is toegezegd. Desalniettemin verder prima geholpen hoor, vandaar toch 4 sterren.

De opdracht van de klant beter lezen en ook communiceren met de productie, dat voorkomt onnodige irritatie bij opdrachtgever. En zorgen dat de proeffase een stuk sneller en accuraat. verloopt. Kwaliteit drukwerk is prima.

Beoordelingen voor leoprinting.nl

Fijn contact, mooi product, snelle levering.
Prima afhandeling van de order. Order is naar Duitsland gezonden zodat we het toch nog op tijd voor de beurs binnen hadden. Top service!!
Snel proces, vriendelijk geholpen!
Snelle levering. Zou de klant wel attenderen op houdbaarheidsdatum van bepaalde producten.
Heel fijn contact. Ik vond het erg fijn dat je zo persoonlijk geholpen werd en dat er ook echt goed meegedacht wordt met het idee wat misschien nog niet helemaal uitgedacht is. Ook hele aardige werknemers en goeie kwaliteit producten!
Duidelijke email wisseling. Jammer dat de letters niet op het aangegeven adres zijn afgeleverd. Ik was niet thuis maar de buren wel. Nu moest ik de dozen elders ophalen.
Goed overleg en aanpassing naar wens. Bovendien de snelle productie: een week eerder dan ze haalbaar dachten. Top
Alles perfect geregeld, Alex kon vanuit ons huisstijl handboek direct de juiste materialen ontwikkelen.
Snel, vriendelijk en accuraat.
Goede en snelle service 👍👍
Kleur is toch wat donkerder uitgevallen, maar verder een topservice en mooi product!
Super blij mee! Duidelijke communicatie, mooi product geleverd!THX!
Prima bedrijf. Snelle levering na akkoord.