Solar Outlet- Logo - Beoordelingen

Solar Outlet

98 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.315 beoordelingen in totaal

24 jul 2023
De communicatie is volledig afwezig, wat je in eerste instantie onzeker maakt om er voor een paar duizend euro spullen te bestellen. Maar gezien het aantal positieve reviews toch de gok genomen en ……… Gewonnen, spullen kwamen netjes op tijd in 2 zendingen. Alles compleet en netjes verpakt. Een tip die een klein beetje meer aan communicatie , volgende bestelling weet hier.

22 okt 2023
Nieuw besteld, tweedehands geleverd en daarna vooral ergernis. Communiceren is dit bedrijf vreemd. Toezeggingen worden niet nagekomen, of pas na herhaaldelijk aandringen. Voor de staat waarin mijn zonnepanelen zijn afgeleverd wordt geen fatsoenlijke oplossing geboden. Zie de foto’s. Eigenlijk ging alles fout, de panelen zijn naar een andere klant gestuurd, ze wisten dat pas toen ik ging informeren naar de verzendstatus die op zich liet wachten. Daarna is een datum voor thuislevering afgesproken, die afspraak zou worden bevestigd per e-mail maar dat gebeurde niet. Toen ik erover belde bleek dat er een briefje was blijven liggen in het magazijn, waardoor ook deze leverdatum niet door ging. Ik moest de installateur afzeggen. Een nieuwe leverdatum werd zonder overleg vastgesteld op een dag dat ik niet kon. Wederom contact opgenomen, de leverdatum een dag verplaatst. Die dag thuisgebleven, niets geleverd. Weer gemaild, geen reactie. Een dag later stond zonder aankondiging ineens de vervoerder op de stoep. Met panelen die smerig, nat, beschadigd waren. De vervoerder wilde ze niet mee terug nemen. De foto’s gemaild naar Solar Outlet. Pas na dagen een reactie, met excuses voor de gang van zaken maar zonder voorstel voor een fatsoenlijke oplossing. Nog ruim een week de tijd gegeven om tot een aanvaardbaar voorstel te komen, dat zou ik woensdag jl ontvangen, maar heb nu dagen later nog steeds niets ontvangen. De ‘strategie’ van Solar Outlet als het fout gaat is niet de klant helpen, maar stil wachten tot het over gaat. Ik wil anderen graag behoeden voor de ergernis die het oplevert als er iets fout gaat, want ze herstellen die fout niet. Bekijk de foto’s en denk nog eens goed na of je hier wel wilt bestellen.

Beoordelingen voor Solar Outlet

Zeer snelle levering. Er miste 1 artikel, maar na 1 belletje werd het ontbrekende artikel de volgende dag al geleverd. Top!
Zakelijke, vriendelijk en aandacht voor de klant
3 jul 2024
Snel en netjes geleverd. Stevig verpakt.
De service van het bedrijf is prima.
Snelle levering tegen goede prijs
19 jun 2024
Juiste produkt snelle levering.
29 jun 2024

Top!

Prima geholpen!
27 mei 2024
Goede communicatie, snelle afhandeling. Klein defect bij aflevering geconstateerd en ook dat werd snel opgelost.
18 mei 2024
Orders in een keer goed versturen, afhandeling was oké.
9 jun 2024
snelle levering, erg mooi product.
20 mei 2024

21 mei 2024
18 mei 2024
7 jun 2024

Verkeerde informatie

Had email gestuurd of ik panelen kon ophalen en betalen. Netjes reactie dat het kon maar wel op afspraak. Per email aangegeven welke dag ik wilde afhalen….geen reactie. Gebeld. Kreeg te horen dat deze besteld moeten worden en min 1 dag duurde voor levering zodat ze opgehaald konden worden en moest eerst de order online plaatsen en betalen. Order geplaatst en na 2 dgn gebeld om afspraak te maken. Kreeg te horen dat de panelen niet meer leverbaar zijn😔 Heb wel snel mijn geld terug gekregen maar dit klopt niet
8 mei 2024
Goed bedrijf met goede producten. Snelle levering. Had wat probleempjes ( nieuw emailadres aanmaken) in mijn klantenaccount en heb daarop maar een nieuw account aangemaakt. Dat kan je beter niet doen, kan je niet meer samenvoegen.....
9 mei 2024
Goede deal