gobytes.nl- Logo - Beoordelingen

gobytes.nl

61 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden243 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 jan 2021
gobytes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 aug 2023
Supersnel geleverd! Ik kreeg het een dag nadat ik het had besteld. Mooie convertible Microsoft Surface laptop. Precies zoals beschreven en mooie hoes erom voor bescherming en zit er echt als nieuw uit. Mooie prijs en inmiddels werk ik er een maand op voor mijn studie in Australië engineering en super snel Dank je en zal zeker terugkomen en mijn broertje is hartstikke jaloers :)

26 okt 2023
Laptop gekocht - erg tevreden initieel. Helaas na een maand of 2 stopte deze plotseling met werken. De garantie / reparatie proces inrichting is traag en frustrerend. Ik ben na 4 dagen nog steeds aan het wachten op een reactie na mijn pogingen via mail, telefonisch en het garantie formulier op de website. Erg jammer.

Beoordelingen voor gobytes.nl

Bij GoBytes heb ik een vervanging besteld voor mijn Surface Pro 4 die met zijn dualcore CPU toch net iets te traag geworden was voor m'n programmeerwerkjes 'on the go'. Het bestelde Surface 7 Pro toestel met quadcore CPU zorgt ervoor dat ik weer vlotter aan de slag kan. Het toestel werd geleverd in een degelijke verpakking en aan de geur te merken werd deze ook nog eens extra gereinigd alvorens in de verpakking te gaan. Ik ben uitermate tevreden!

Probleem levering keurig opgelost

2 laptops besteld, maar 1 geleverd gekregen. Even gebeld en zonder problemen komt de tweede er ook z.s.m. aan. Foutje kan gebeuren maar keurig opgelost.
Ik koop niet veel in webshops, maar heb gekregen wat ik verwacht had en dat geeft vertrouwen.
Prima service, kwaliteit en levering!
31 mrt 2024

Laptop ontvangen in geopend pakket. Geen opvulling.

Laptop ontvangen in geopend pakket. Geen enkele vorm van opvulling in dit pakket. Gaat om een laptop van oorspronkelijk duizend euro.
Antwoord van gobytes.nl
Beste, Bedankt voor je eerlijke review dat waarderen we om onze service naar onze klanten continu te verbeteren. Je geeft aan dat er geen enkele opvulling was in het pakket, echter maken wij gebruik van speciaal ontwikkelde laptop verzenddozen voor Refurbished laptops die geen originele doos meer hebben. Deze dozen zijn ontwikkeld met een folie waardoor de laptop strak vast zit in de verpakking en niet kan bewegen, daarnaast is deze door de valtest gekomen van diverse transportbedrijven. En dus gecertificeerd veilig voor vervoeren van dure elektronica. Daarnaast is er een speciale accessiore vak wat ervoor zorgt dat de lader en accessiores appart zijn van de laptop, zodat deze elkaar ook niet raken tijdens transport. Sinds we deze verpakking gebruiken (inmiddels al paar jaar) ervaren we minste schade met pakketten die we ooit hebben gehad. Er moet echt een vrachtwagen overheen gaan wilt het stuk gaan :). Maar we begrijpen dat je wellicht verwart bent indien je niet dezelfde informatie hebt over de verpakking zoals wij. We hopen in ieder geval dat je nog heel lang mag genieten van je refurbished laptop. Met vriendelijke groet, Team Gobytes
Netjes geleverd en volledig naar verwachting, laptop tas,als bonus. Dank u.
Antwoord van gobytes.nl
Beste Vivien, Bedankt voor je review. Ik heb je bestelling nagekeken en zie geen discrepantie in je bestelling of enige communicatie met ons hierover. Ik kan helaas dan ook de 1 sterren beoordeling niet herleiden of verantwoorden. Mocht je toch ergens tegenaan zijn gelopen met je bestelling, dan verneem ik graag van je wat het probleem is zodat we je hiermee kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Gobytes
KR
Kees R.
Bergen op Zoom
18 feb 2024
Kreeg niet onmiddelijk een bevestiging van de aankoop. Maar na een email werd het vlug opgelost. 's-morgens besteld en de volgende dag reeds bezorgd. Ondanks de drukte van het carnavalsweekend. De computer die ik gekocht heb met Windows 10 geinstalleerd werkt prima. Ben heel tevreden over Gobytes. Zou de winkel iedereen aanraden !

Precies zoals beschreven

Snel verzonden. Laptop was zoals beschreven met lichte gebruikerssporen. Functioneert prima
11 feb 2024
Alles liep goed en snelle levering
21 jan 2024
Snel en perfect verpakt geleverd. Klein probleempje met videokaart maar dit is door dhr. Anan per direct en vakkundig opgelost. Zeer vriendelijke behandeling. Echte aanrader.

Prima Deal

Besteld item exact zoals beschreven. Goede commuicatie mbt verzending en faktuur.

Uitstekende PC

Uitstekende machine gekocht voor een goede prijs en snel geleverd.
31 dec 2023
Fantastisch geholpen volgens afspraak.
18 jan 2024
Snelle en correcte levering