vulpesgoods.com- Logo - Beoordelingen

vulpesgoods.com

734 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden815 beoordelingen in totaal

Ik kocht dit tablet voor me zoontje! Hij was opslag verkocht en ging meteen aan de slag! Pluspunten bij dit tablet het heeft een ingebouwde beschermhoes! Kinderslot⭐ Leer apps voor kinderen ⭐ En youtube voor kids⭐ Dus je hoeft in principe niks te downloaden! Alles staat erop⭐ Het scheelt mij ook tijd en energie💪 Dus me zoontje kon al gelijk leren en spelletjes spelen,maar ook gelijk op youtube🥰 Scherm vindt ik persoonlijk ideaal voor me kleine. Precies goed. Niet te groot of te klein👍 En er zit ook tasje bij zodat je het overal mee kan nemen en een touch pen🤗 Super bedankt VulpesGoods voor jullie service👍👍👍👍👍 P.s kreeg me bestelling volgende dag al thuis! Dus ze zijn zeker betrouwbaar💯 Ik zal in de toekomst zeker weer bij jullie bestellen 🙌

11 jun 2024
Het design is mooi en het zit op zich comfortabel aan de borst. Maar ik mors met geen enkele borstkolf zoveel als met deze. Het uitkappen is super omslachtig en werkt echt niet zoals het moet. Mijn dochtertje ligt op de NICU (voor 11 weken) en het enige wat ik echt voor haar kan doen, is voldoende melk kolven. Ik maak nog maar net voldoende aan om haar volledig te kunnen voeden, dus je kan verstaan dat een tiental milliliter elke keer bij het uitkappen, per borst, morsen, zeer frusterend is. Met de hormonenrollercoaster die aan de gang is, heeft dit zelfs al meerdere keren tot tranen geleid. Het afwassen is ook echt veel meer werk als de niet-draadloze kolven die ik gebruik. Samen met het gesukkel met uitkappen zorgt dit ervoor dat het kolven met deze borstkolf nog tijdsintensiever wordt dan de andere kolven die ik gebruik. De app werkt ook niet naar behoren. Soms valt de connectie ineens weg, terwijl mijn gsm naast me ligt en stopt de borstkolf en dus ook de timer. Het invullen van de hoeveelheid aan het einde van de kolfsessie wordt soms niet gevraagd. Ik begrijp niet waarom. Kortom: mooie kolf en er wordt veel beloofd, maar qua functionaliteit kan het een pak beter!

Beoordelingen voor vulpesgoods.com

1 jul 2024
Super snelle verzending ,Top prijs .En ze werken echt goed .De hondjes blaffen niet meer .Echt een hele rust voor hun en voor ons. Ze blafte echt veel .We moesten de hele dag roepen.Vooral nu buiten met mooi weer .En ook als de bel gaat pfff was echt niet leuk meer.We hebben 2 Chiwauwaus 1 pompsie dan nog een grote hond van mijn zoon . Daar is nu die andere band voor besteld.Zij rend zo hard na de poort of voordeur bel dat ze zowat mijn kleine hondjes om ver rend .Super blij met deze oplossing .Thanks
Antwoord van vulpesgoods.com
Bedankt voor je mooie foto's en review, we vinden het heel fijn om te lezen dat de band zijn werk goed doet😃
9 jul 2024
Heel blij met mijn aankoop! Ik schrijf eigenlijk nooit reviews, maar dit product en bedrijf zijn zeker een review waard. Toen ik het product bestelde was het de dag erna al binnen. Ik had nog een vraag en ze reageerde heel snel en duidelijk. Top Service!
9 jul 2024
Bedankt voor de mooie woorden, dat waarderen we enorm😁
9 jul 2024
We gebruiken de blafband nu een week en het lijkt heel goed te gaan! Het blaffen beperkt zich tot een eerste blaf en dan werkt de band direct. De hond wordt zo echt getraind om niet meer te blaffen. Wij gebruiken hem alleen binnenshuis.
9 jul 2024
Bedankt voor je review😁 fijn om te lezen dat de band goed werkt, het inderdaad goed trainen. Heel veel plezier met je aankoop!
12 jul 2024
kernthermometer besteld op 30 juni. Op 1 juli aangeleverd bij DHL, op 3 juli nog steeds niks ontvangen bij DHL. Eén telefoontje naar Vulpes, en de volgende dag in huis. Waar het probleem lag, weet ik niet. Maar het is netjes opgelost.
Antwoord van vulpesgoods.com
Onze klantenservice staat altijd voor je klaar, Sander!😁
ultrasone katten verjagen pro schijnt goed te werken, maar door de omvang van onze tuin (80 x 20 mtr ) zullen wij bij voortduren overlast van katten er meer ( andere types ) bij moeten bestellen. hierbij ook letten op verder bereik.

Goeie kwaliteit voor een goeie prijs

Perfecte halsband voor mijn kat. De reflecterende strip werkt super, het is makkelijk verstelbaar en de airtag lijkt niet in de weg te zitten. Ik vind de 3 accessoires ook een erg leuke toevoeging. Dit is zeker een aanrader.
4 jul 2024

Fijne producten en snelle levering

Ik heb een positieve ervaring met Vulpes. Ik heb 2 producten besteld (los van elkaar) en deze zijn beide snel geleverd en de producten zelf zijn van goede kwaliteit. Ze zijn zoals beschreven.
Bedankt, Shaya! 😃
Ik heb mijn pakket snel binnen. Er was een probleem met het product dat ik terug kon sturen. Ik ben goed en snel geholpen. Hele fijne klantenservice. Zeker een aanrader
29 jun 2024
Snelle levering. Had ultrasoon anti blaf apparaat besteld. Doet wat het moet doen (helaas niet van 10-15 meter; eerder ca. 3-4 meter). Maar ben er tevreden mee.
9 jul 2024
Top ervaring met Vulpes Goods! Mijn bestelling werd de volgende dag geleverd en het product werkt perfect. Zeer tevreden met de kwaliteit en service. Aanrader!
Heel erg bedankt! 🙂
6 jul 2024
Mooi product, makkelijk in gebruik. Je hebt je handen vrij en je bent niet gebonden aan stekkers of andere draden. Meest belangrijke... HET WERKT ❤️
Antwoord van vulpesgoods.com
Fijn om te lezen dat ze goed werken voor je! Heel veel geluk en mooie kolf sessies!😊
4 jul 2024
Super snelle service en goedkoop.En werkt super goed mijn hondjes blaffen niet meer .Wat een rust voor hun .Maar vooral ook voor ons en de buren
Antwoord van vulpesgoods.com
Dat is fijn om te lezen! Nu is het voor iedereen genieten van de rust😊
9 jul 2024
Netjes geleverd, wel niet zoals beloofd op de website dag erna, heeft enkele dagen geduurd, vermoedelijk omdat het uit NL naar b moest.
Antwoord van vulpesgoods.com
Hi Kristien, Bedankt voor je review. Onze excuses voor de vertraging, we gaan de melding direct doorgeven bij DHL. Heel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Vulpes
Mooi product .Precies zoals omschreven. De volgende dag bezorgd. Besteld via.Bol.com zodat de kans op dropshipping kleiner is .
FH

Tevreden

Produkt was niet op voorraad maar kreeg keurig een mail toen het voorradig was. Meteen bestelden de andere dag al in huis.
Antwoord van vulpesgoods.com
Onze excuses dat het product niet meer op voorraad was. Fijn om te lezen dat we je alsnog blij hebben kunnen maken! 😃

fijne kolf

het is een fijne kolf alleen de accu gaat snel kapot na 1x vallen werkt ie niet meer heb toen een nieuwe accu besteld

Top!

Top. Heel blij met de klantenservice. Had een defecte motor en alles netjes terug betaald.
9 jul 2024
Mooie website met vriendelijk personeel en goede producten. Een nieuwe vaste klant erbij!
9 jul 2024
Bedankt Barry, dan zien we je vast en zeker de volgende keer weer😊

Produkt voldoet zeker aan verwachting

Produkt voldoet aan verwachting. Voederbak is stevig. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Zeer goede service had 2 kapotte motoren en kreeg het aankoopbedrag terug. Top.