Phone-Factory.nl- Logo - Beoordelingen

Phone-Factory.nl

60 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.356 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 apr 2021
Phone-Factory.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 mei 2023
De plastic beschermlaag kan naar glas verandert worden. Maar de telefoon hoesjes zijn goed en sterk daar ben ik wel blij mee. Alleen de beschermlaag.

21 mei 2023
Website is niet voldoende duidelijk als je je order nog wenst te wijzigen. Ik had per abuis het verkeerde model bestemd. Er staat op de website dat je dan direct dient te mailen en het juiste product wordt opgestuurd. Ik had ze binnen 7 minuten gemaild na het doen van de bestelling. Pas 1 dagen later een reactie.. Logisch dat hij dan al verzonden is… Nu is mijn retour niet aangekomen en ben ik m’n geld kwijt en het hoesje. Ik bestel hier niet meer. Samengevat: duurkoop en geen duidelijke info daarover op de site.

Beoordelingen voor Phone-Factory.nl

super klantenservice

ik had mijn pakket perongelijk naar het verkeerde adres gestuurd, maar na een belletje met een hele aardige klantenservice en een mailtje sturen met het goede adres kwam alle toch goed. Echt super klantenservice, wel jammer dat nadat het geretourneerd werd het 3 weken duurde voordat het aankwam, maar dat was wel te verwachten.
Snelle levering en het hoesje was nog mooier dan ik had verwacht. Één hoesje was de verkeerde maat en na een mailtje gestuurd te hebben had ik de volgende dag je juiste maat in de bus. Top service en zal er zeker vaker wat bestellen.
Meestal gaat het wel goed maar de afgelopen keer dat ik Magische Portemonneetjes had moeten ontvangen ging er iets niet goed
Duidelijk site , snelle levering ondanks aangegeven wordt dat het langer kan duren, Netjes verpakt en pas .
Hele fijne kwalitatieve hoesjes, had ik persoonlijk niet verwacht. Aangenaam verrast!
Snelle levering binnen 24u en goede kwaliteit tegen redelijke prijs
Geleverd zoals beloofd. De foto’s stemmen overeen met het product.

Doen wat ze zeggen!

Doen wat ze zeggen Netjes ingepakt en op tijd verzonden, top!
Snelle levering en goede kwaliteit voor relatief lage prijs.
Goede service. Hoesje precies zoals op de foto

goede service en goed kontakt !

fijn kontakt goede service en goed zakelijk

Snel en naar wens

Snel geleverd en hoesjes zijn naar wens.
Snelle levering en volgens afspraak
Snel bezorgd, goed verpakt.
Top product en bezorging
Snel bezorgd