Phone-Factory.nl- Logo - Beoordelingen

Phone-Factory.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2021
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023
Phone-Factory.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Phone-Factory.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2021
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023

Beoordelingen voor Phone-Factory.nl

837 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

7 aug. 2022
van L S.
ShieldCase® Shock case Samsung Galaxy S10 (transparant) besteld. De beschermhoeken werken uitstekend tegen vallen (en ik kan het weten (-: ). De drukplekken bij de knoppen zijn flexibel, waardoor de bediening soepel gaat (in tegenstelling tot hetzelfde soort hoesjes van andere merken). De randen zijn flexibel, de achterkant is van hard plastic. Hierdoor verkleurt de achterkant niet na verloop van tijd en blijft de kleur van je telefoon goed zichtbaar. Nadeel: Na anderhalf jaar liet rand los. Voordelen wegen toch op tegen nadelen, daarom opnieuw besteld. Phone-Factory levert snel en door de brievenbus.

14 jul. 2022
Wel goede snelle handeling toen ik het verkeerde product kreeg, maar de kwaliteit van de producten zelf is echt beneden de verwachting. Applewatch strap had na 1 dag dragen al kleine scheurtjes en de telefoon case is super dun, en geeft geen bescherming. De kleur/design is daarnaast ook erg goedkoop gespoten dat er erg makkelijk afkomt in aanraking met omgeving etc

Beoordelingen voor Phone-Factory.nl

4 jan. 2023
Aanpassing die doorgevoerd werd na de bestelling en betaling. Heel snelle reactie en correcte verwerking
16 jan. 2023
Snelle bezorging, netjes verpakt!
7 aug. 2022
van L S.
8 feb. 2022
Ik had 2 hoesjes besteld voor mijn gsm en heb 1 in de verkeerde kleur toegestuurd gekregen. Ook een mooie kleur, maar wou toch ook de andere eerder bestelde kleur hebben. Klantenservice gecontacteerd gehad en snel antwoord gekregen. Zij wouden onmiddellijk de juiste sturen en de verkeerde in retour, maar wou ook de verkeerde behouden. Na overleg zelf nog maar eens de juiste kleur besteld. Heel vriendelijke en behulpzame klantenservice en goede kwaliteit van de hoesjes. Bestel hier zeker nog eens opnieuw.
9 jun. 2022
De opening in het hoesje voor de Lightning-adapter was niet helemaal passend waardoor de adapter slechts geforceerd volledig aangesloten kan worden. Gelet op de positieve reviews bij het hoesje is dit misschien een productiefoutje? Na melding werd slechts voorgesteld een ander hoesje zoals een transparant of siliconen hoesje op te sturen, maar daar ben ik helaas niets mee. --- NA REVIEW OPGELOST
13 jun. 2022
Goedemiddag, Bedankt voor de toelichting van je review. Mijn collega heeft je op 22 april jl een nieuwe hoesje opgestuurd. Is deze niet naar wens? Dan staat onze klantenservice elke werkdag van 9;00-17;00 voor je klaar. In dit geval ga ik mijn collega vragen even contact met je op te nemen. Fijne dag!
20 mei 2022
Camera glass protector besteld, maar had een plastic protector gekregen. Plastic kwaliteit was helaas slecht, weggegooid. Na een review hierover geplaatst te hebben, is er contact met mij opgenomen om een oplossing te bieden. De plastic camera protector was €4,95 euro en ik mocht als oplossing iets uitzoeken tot €10,00. Leuk telefoonhoesje uitgekozen. Goede oplossing en service, dank!👍
25 mei 2022
Hey Elin, Graag gedaan en bedankt voor je hulp :-) Fijne dag!
21 feb. 2022
van JH V.
Een telefoonhoesje besteld, bleek de verkeerde door onze eigen schuld. Na lang zoeken, omdat er heel veel uitverkocht staat een alternatief uitgezocht, verzendkosten betaald voor de retour, het retour etiketsticker uitgeprint, maar we zijn nu een week later en na contact te hebben opgenomen, blijkt dat mijn retour nog steeds niet verwerkt is. Uiteindelijk kwam het wel goed!
3 mrt. 2022
Goedemorgen, Bedankt voor je toelichting van je review. Ik ga het meteen laten uitzoeken en één van mijn collega's zal contact met je opnemen. Fijne dag!
29 aug. 2022
Geleverde iPhone had geen origineel scherm. Bij een iPhone 11 blijft dit als waarschuwing enige tijd zichtbaar. Het scherm werkt op zich tot op heden goed maar er is een risico dat bepaalde onderdelen na updates niet goed werken. Ik ga 'm er niet voor terugsturen maar een toestel met een niet origineel scherm is niet wat overeengekomen was. Dat had er dan bij moeten staan.
6 jul. 2022
van R G.
De iPhone case is geweldig, je telefoon is langs alle kanten beschermd. De lader daarentegen is een tegenvaller, deze laad met pulsen en niet constant. Ook is de kabel geen usb c maar usb waardoor deze niet is aan te sluiten op de 20w lader voor snel laden. Hierdoor duurt het laden veel te lang na 2 uur laden is de telefoon nog niet op 100%.
24 jun. 2022
Hoesje met een productiefout waardoor het niet aansloot aan de vergrendelknop. Customerservice heeft me laten weten dat het een fout is van de producent die ze zullen rechtzetten. Geld teruggestort gekregen en een kortingsbon voor mijn volgende bestelling. Jammer van de fout, maar mooie inspanning van hen om het meer dan goed te maken.
7 jul. 2022
Hi Louise, Bedankt voor de uitleg in je review, wat spijtig om te horen dat het hoesje een probleem geeft. Ik ga meteen een collega vragen van de klantenservice om contact met je op te nemen. Hou je email in de gaten. Fijne dag!
2 feb. 2022
Goede service. Ze hadden per ongeluk het verkeerde hoesje gestuurd. Nadat ik retour had aangevraagd, kreeg ik binnen een dag antwoord dat ze per direct het goede hoesje opsturen en de vraag of ik (met het ontvangen retourlabel) het verkeerde hoesje terug wilde sturem. Ik had het goede hoesje binnen voordat ik de verkeerde retour kon sturen!
24 jun. 2022
Eerst verkeerd artikel besteld (mijn eigen schuld), deze zonder moeite kosteloos ongeruild voor juiste artikel. Vervolgens voldeed dit artikel helaas niet (dit kon ik van tevoren niet zien a.h.v. foto’s op de site), ook dit kan ik wederom kostenloos retourneren. Heel goed gevoel bij hen, ik kan niet anders zeggen.
19 mei 2022
Snelle levering. Dit was mijn eerste bestelling, in afwachting van hoe het zou gaan en/of ik het zou ontvangen (je moet nogal uitkijken tegenwoordig). Ik was blij verrast toen het pakje in de brievenbus lag, en nog gratis levering ook, ondanks dat mijn aankoop maar € 6,00 was. Jullie staan in mijn favorieten lijst.
21 jun. 2022
Hele goede ervaring, 5 sterren, maar ook minder goed. Op dit moment heb ik een pakje retour gezonden en nog niets gehoord. Het versturen van het retourformulier lukte niet en heb ik het pakje zelf teruggestuurd, met alle info erbij. Ik vertrouw erop dat het goed komt.
1 feb. 2022
Alles is naar wens, snelle levering en super nette telefoon! Het was alleen fijn geweest vooraf te weten dat de stekker lader niet meegeleverd wordt! Met alleen een kabel gaat het opladen lastig : ) als ik dit eerder had geweten had ik de stekker lader vast gekocht.
17 mrt. 2022
Het bestelde hoesje was niet wat ik verwachtte en daarom teruggestuurd. Helaas was mijn volgende keuze niet meer voorradig, maar uiteindelijk vond ik toch nog 1 die ik wel mooi vond. Nadat ik dat doorgegeven lag ook deze de volgende dag in de bus. Goede service!
27 aug. 2022
Snelle levering en producten waren zoals geadverteerd. De uitleg op de verpakking van de screenprotector was overduidelijk zeer slecht vertaald uit een andere taal, maar de protector werkt gewoon goed en ik had lol van het lezen. Mij hoor je niet klagen.
30 aug. 2022
Hi Job, Bedankt voor je review. Ik zie dat je een antishock case hebt besteld. Bij dit hoesje zit er een beschermlaag aan de binnenkant en buitenkant. Als je deze verwijdert is het hoesje krasvrij. Mijn collega van de klantenservice zal vandaag contact met je opnemen. Ik wens je een hele fijne dag!
10 feb. 2022
Verzending ging snel en het bandje ziet er prima uit, alleen jammer dat je een tooltje nodig heb om in te korten. Had lekker geweest als dat als optie erbij had gestaan om mee te bestellen, dus deze moet ik nog na bestellen voor ik m'n horloge kan maken.
7 jul. 2022
2 pakjes besteld. Maar 1 kwam binnen, maar na mijn mailtje werd netjes een nieuwe horlogeband opgestuurd. Ander pakje was mijn schuld want ik had een verkeerde telefoonhoes besteld. Retour gestuurd maar verder nog niets van vernomen. Vandaar 3 sterren