Phone-Factory.nl- Logo - Beoordelingen

Phone-Factory.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2021
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
Phone-Factory.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Phone-Factory.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2021
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor Phone-Factory.nl

1.286 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

7 aug. 2022
van L S.
ShieldCase® Shock case Samsung Galaxy S10 (transparant) besteld. De beschermhoeken werken uitstekend tegen vallen (en ik kan het weten (-: ). De drukplekken bij de knoppen zijn flexibel, waardoor de bediening soepel gaat (in tegenstelling tot hetzelfde soort hoesjes van andere merken). De randen zijn flexibel, de achterkant is van hard plastic. Hierdoor verkleurt de achterkant niet na verloop van tijd en blijft de kleur van je telefoon goed zichtbaar. Nadeel: Na anderhalf jaar liet rand los. Voordelen wegen toch op tegen nadelen, daarom opnieuw besteld. Phone-Factory levert snel en door de brievenbus.

14 jul. 2022
Wel goede snelle handeling toen ik het verkeerde product kreeg, maar de kwaliteit van de producten zelf is echt beneden de verwachting. Applewatch strap had na 1 dag dragen al kleine scheurtjes en de telefoon case is super dun, en geeft geen bescherming. De kleur/design is daarnaast ook erg goedkoop gespoten dat er erg makkelijk afkomt in aanraking met omgeving etc

Beoordelingen voor Phone-Factory.nl

Wel is 1e keer maar vindt Gd snel gegaan grtjs, Autar
van Wim v.
Snelle afhandeling van de bestelling.
Supersnelle levering!!!
Top bedankt!!
30 aug. 2022
Ik kreeg een heel ander hoesje binnen. Vervolgens krijg je geen reactie als je dit mailt.
30 aug. 2022
Hi Sarah, Bedankt voor je bericht. Ik heb dit even voor je nagekeken en ik zie dat wij op 24 augustus een reactie hebben gegeven op jouw mail. Helaas hebben wij hier nog geen reactie op gekregen. Ik hoor graag van je!
7 aug. 2022
van L S.
29 aug. 2022
Geleverde iPhone had geen origineel scherm. Bij een iPhone 11 blijft dit als waarschuwing enige tijd zichtbaar. Het scherm werkt op zich tot op heden goed maar er is een risico dat bepaalde onderdelen na updates niet goed werken. Ik ga 'm er niet voor terugsturen maar een toestel met een niet origineel scherm is niet wat overeengekomen was. Dat had er dan bij moeten staan.
27 aug. 2022
Snelle levering en producten waren zoals geadverteerd. De uitleg op de verpakking van de screenprotector was overduidelijk zeer slecht vertaald uit een andere taal, maar de protector werkt gewoon goed en ik had lol van het lezen. Mij hoor je niet klagen.
30 aug. 2022
Hi Job, Bedankt voor je review. Ik zie dat je een antishock case hebt besteld. Bij dit hoesje zit er een beschermlaag aan de binnenkant en buitenkant. Als je deze verwijdert is het hoesje krasvrij. Mijn collega van de klantenservice zal vandaag contact met je opnemen. Ik wens je een hele fijne dag!
6 aug. 2022
Ik heb gewoon een simpel silicone zwart hoesje besteld en het was binnen een dag al geleverd. Super fijn! Ik heb me telefoon alweer laten vallen en ik was oprecht verbaast hoe goed het hoesje werkt. Goedkoop, maar goede kwaliteit :)
13 aug. 2022
Ik had een verkeerde bestelling gedaan. Op dat moment heb ik gelijk gebeld en kreeg ik heel snel contact met de klantenservices. Ik ben gelijk geholpen en heb mn geld terug gekregen. Top service, ga ik vaker bestellen!
31 jul. 2022
Alls wat je mag verwachten van een webshop: duidelijke communicatie over elke stap in het bestel- en verzendproces. Goed verpakt. Duidelijke omschrijvingen in de webshop. Gewoon prima.
5 aug. 2022
I tried 2 screen protectors and both don’t work with a cover/case. Shipping is super fast and the service is great. Returns are also easy. I will continue to use this store!
26 aug. 2022
Kwaliteit van het hoesje is redelijk. Komt bij lange na niet in de buurt van een origineel hoesje van Apple. Beter geef je iets meer geld uit en haal je een originele.
22 aug. 2022
De rand had iets verder over het scherm gemogen voor een nog betere bescherming. Touw schuift makkelijk door tot op het langst. Maar een heel mooi hoesje!
30 aug. 2022
Hey Patti, Bedankt voor je review. Door de drukte bij PostNL kan het wat langer duren voordat de bestelling binnen is. Heb je het hoesje inmiddels ontvangen? Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen!
20 aug. 2022
Alles netjes verzorgd. Gratis verzenden, ook bij kleiner bedrag was top. Helaas is het hoesje blauwer dan op de foto (groen). Levering duurde wat lang.
2 aug. 2022
Het snelle antwoord op mijn vraag. En verkeerde hoesje ontvangen en heel vlug andere toegestuurd gekregen Dikke dankjewel 👍🏻👍🏻👍🏻