Phone-Factory.nl- Logo - Beoordelingen

Phone-Factory.nlReviews

Phone-Factory.nl- Logo - Beoordelingen

Details over Phone-Factory.nl

Phone-Factory.nl - Beschrijving

Veilig bestellen bij Phone-Factory.nl; ✔️ Gratis verzending op alle bestellingen ✔️ 100 dagen bedenktijd, gratis retourneren ✔️ Voor 20.00 besteld, dezelfde werkdag verzonden ✔️ Snelle bezorging via PostNL of Bpost ✔️ Duizenden tevreden klanten ✔️ Ruim 8 jaar een specialist in telefoonhoesjes
BWJ E-Commerce B.V.
Naaldwijkseweg 18
2291PA Wateringen
KVK 85014575
J.W. van der Knoop, J. van Battum, B. Latenstein

Beoordelingen voor Phone-Factory.nl

1.505 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

zeer tevreden en goede service 2 telefoonhoesjes besteld. week later nog niks. las de berichten hier en dacht nou dat wordt niks meer. toch maar een mail gestuurd. kreeg de volgende dag antwoord, of de adres gegevens klopte. toen ik dit bevestigde kreeg ik het antwoord dat het dan misschien zoek is geraakt bij de post. ze zouden nieuwe sturen. ik had er een hard hoofd in en ja hoor eergisteren 2 telefoonhoesjes van uitstekende kwaliteit ontvangen. dus gelukkig klopte de andere berichten die ik hier lees, in dit geval niet. prima service, keurig opgelost

Ik heb vorige week een screenprotector besteld maar helaad de verkeerde protector ontvangen, kan gebeuren natuurlijk dus ik stuur een mail over dit gebeuren en hoor helemaal niks terug. In de mail heb ik aangegeven dat ik een de juiste maat protector wel nog wil ontvangen en de verkeerde terug kan sturen. Uiteindelijk geen reactie maar wel een mail ontvangen over een beoordeling dus dan maar zo. Ook op de website staat dat er telefonisch geen contact opgenomen kan worden en dat het alleen via de mail kan, let dan ook op de mailtjes die er binnen komen.

Beoordelingen voor Phone-Factory.nl

Ik had 4 artikelen besteld waarvan ik later een mailtje ontving dat er 2 niet leverbaar waren. Ik mocht iets anders uitzoeken maar er was niets vergelijkbaars helaas. Klantenservice werkt wel snel en vriendelijk.
Perfecte service en begeleiding hier kun je met een gerust hart bestellen/kopen Van wat ik hier zelf heb meegemaakt is echt geweldig super, super top service Niets veranderen gewoon zo doorgaan
Snelle levering, goede kwaliteit hoesjes. Er was een verkeerd hoesje geleverd, maar de klantenservice was heel vriendelijk, reageerde snel en heeft snel het juiste hoesje opgestuurd.
Bestelling kwam maar niet binnen. Na een week weer contact opgezocht met het bedrijf en zonder problemen gelijk een nieuwe verstuurt. Top service!
Scherpe prijzen en een snelle levering. Bij verkeerde bestelling krijg je bij retour sturen het juiste gestuurd. Perfect!
Bestellen en levering gingen vlot. Kwaliteit op eerste zicht is zeker goed voor het geld, lange termijn valt nog te zien
Mijn probleem is heel snel opgelost en ik ben zeer tevreden over de klanten service die ze mij aangeboden hebben.
Antwoord van Phone-Factory.nl
Hey Elyxaveth, Bedankt voor je review, ik kan je uitleggen dat het de beschermlaag is zodat het hoesje er als nieuw uit blijft zien tot dat jij deze hebt ontvangen. Mijn collega heeft je geholpen met dat probleem. Graag horen wij of je hoesje nu helemaal naar wens is. Fijne dag!
Een verkeerde bestelling mijnerzijds werd probleemloos gecorrigeerd. Dank hiervoor.
Goede webshop, heldere voorwaarden en alles conform bestelling op tijd geleverd.
Mega veel keus voor zeer scherpe prijzen en super snelle levering.
Had een foutje met het inloggen van code. Is netjes op gelost
Top! Snel geleverd en product zoals omschreven. 10/10 🌟
Supesnelle service en het gekozen hoesje is weer perfect
Snel, goede prijs/kwaliteit en product zoals afgebeeld!
Zeer mooi hoesje tegen goede prijs . Snelle levering
De scherpe prijs van mijn erg mooie telefoon hoesje
Voor mijn was uitstekend,beter kan niet,zo veder 👍
van jan v.
correcte info op de website & correcte levering
Gemak en product past perfect bij het toestel.
Fijne snelle levering met een keurig product