Beoordelingen voor www.sbsupply.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 40 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 1.934 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Snelle levering, duidelijk site

Goede en snelle service
4.00

Graag een ander transportbedrijf kiezen aub , DPD geeft geen service
De communicatie met jullie klantendienst zou ook beter kunnen. (sneller antwoorden vooral)
2.33

Alles helemaal goed.

Correct geleverd

A+ Een aanrader dit bedrijf
5.00

Grappig dat ik wordt gevraagd om mijn mening te geven over een product dat ik na meer dan een week nog steeds niet in huis heb, terwijl het de volgende dag geleverd zou worden. Ik kan het product ook niet annuleren en mn geld terug krijgen en jullie zijn hierover ook niet telefonisch bereikbaar. Wat een waardeloos bedrijf.
Slecht

gewoon de volgende dag in huis wat je hebt besteld, klaar
5.00

Onduidelijk tijdens bestelling online wanneer order nu precies wordt geleverd: op de site stond voor 12.00 uur besteld dezelfde dag bezorgd.
Na bestelling bevestiging dat de order echter de dag erna bezorgd werd.
Verder alles wel ok gegaan maar was spannend ivm vertrek naar buitenland.

Top
5.00

Bescherming voor een tablet en een ipad
gekocht van het merk griffin een mooi product. Is een aanbeveling .
4.00

Er stond voor 22:00 besteld morgen in huis, maar ik krijg hem pas over 2 weken. Ik heb mijn product nogsteeds niet gekregen. Niet echt goed.
2.00
Matig

Op zondag besteld en maandag in huis. Top levering.

niet van toepassing
4.67

Voor dit product (Nifty MiniDrive) heeft sbsupply als enige goed opgeschreven welke je moet bestellen voor welk type macbook model. En daarbij nogeens snel geleverd
5.00

Wat moet ik verder hierop zeggen

Was alles prima
5.00

Nadat ik een product had besteld, bleek dit niet meer op voorraad te zijn. Aangezien ik i.v.m.vakantie geen tijd te verspillen had, kreeg ik zonder probleem een duurder product met dezelfde specificaties (alleen andere kleur) op tijd toegestuurd. Super
5.00

Webshop was niet up to date. Beolab A2 was niet meer te leveren. Het betaalde bedrag weer zeer snel teruggeschreven.
3.33
Redelijk

Snel ontvangen, goed product blije klant

NVT

Gewoon kut

Snelle en goede service
5.00

Snelle levering. Telefonisch goed en vriendelijk geholpen.
4.67

Zeer lange levertijd - stond ook niet vermeld op de site - bij klacht wordt alleen aangegeven dat de leverancier dat heeft medegedeeld. Geen poging het product sneller te leveren. Te uniform antwoord; gaat blijkbaar standaard naar de klanten. Helaas geen reden voor een volgende bestelling...
1.67
Matig

Leuk, dat mijn mening telt
Moet ik een product beoordelen terwijl het nog niet is geleverd, beetje lasting.
Slecht

Bestelling en levering prima verlopen. Product was te groot voor in mijn tas dus retour helaas. Wacht nu op de afhandeling en mijn geldteruggave.
5.00

Zelfs bij amac is het niet te leveren, ik wacht nu al 2 weken op gluco teststrips. Ik krijg niet eens een melding van amac store, moet zelf bellen waar het blijft.
Met de chat van sbsupply 1 vraag gesteld, bestelling gedaan en de volgende dag in huis. Melding via mail wanneer de bezorging onderweg is, echt super

Glucostrips bestel je nu eenmaal niet voor de lol. Bedankt voor de service
5.00

Zeer snel geleverd en goede chat functie
5.00

zeer goede en snelle afhandeling van mijn bestelling. Was er verbaasd over zo snel.
5.00

Netjes op tijd ontvangen, prima en mooie tas.
5.00

Na defect geleverd apparaat adequaat en snel een nieuw apparaat ontvangen

www.sbsupply.nl antwoordt: 26-06-2017
Beste klant, Bedankt voor uw reactie. Erg vervelend om te horen dat u een defect product heeft ontvangen. Fijn dat u tevreden bent over de snelle handelingen en we hopen dat u kunt genieten van uw aankoop.

Snelle service en bezorging.

www.sbsupply.nl antwoordt: 26-06-2017
Beste klant, Fijn dat u tevreden bent met de aankoop. Geniet van uw bestelling.

Super snel verzonden

www.sbsupply.nl antwoordt: 26-06-2017
Beste klant, Goed om te horen dat u tevreden bent. Geniet van uw aankoop.

Snelle levering en prima service

www.sbsupply.nl antwoordt: 26-06-2017
Beste klant, Fijn dat u tevreden bent over de service en de levering. Wij wensen u veel plezier met uw case.

Levering en service geweldig, al had de doos waarin het verpakt zat wel een stuk kleiner mogen zijn. Heel veel plastic en karton. Met de inhoud ben ik erg tevreden.

www.sbsupply.nl antwoordt: 26-06-2017
Beste klant, Fijn om te horen dat u blij bent met uw aankoop en de service. We hopen dat u nog veel plezier gaat hebben van uw tas.

Prima levering, product valt wat tegen helaas.
3.33
Redelijk

www.sbsupply.nl antwoordt: 26-06-2017
Beste klant, Allereerst, goed om te horen dat u tevreden bent over de levering. Wel is het vervelend dat uw product tegen is gevallen. Toch hopen we dat u met plezier gebruik kunt maken van uw aankoop.

Goede en snelle shop

www.sbsupply.nl antwoordt: 26-06-2017
Beste klant, Fijn om te horen dat tevreden bent over uw aankoop. We wensen u nog veel plezier met uw bestelling.

Product goed op tijd opgestuurd.
5.00

Stond op de site niet duidelijk dat het om een pre-order ging, maar klantenservice was erg behulpzaam en het product uiteindelijk toch redelijk snel geleverd
4.33

www.sbsupply.nl klantbeoordeling

www.sbsupply.nl

Uw expert in design accessoires en gadgets.

SB Supply is de expert in Nederland in design accessoires en gadgets van iPad, iPhone, Galaxy, Mac en Watch accessoires. Wij zijn reseller van bekende merken zoals Apple, Bluelounge, Fitbit, Griffin, iHealth, Mujjo, Parrot, Twelve South en Withings. Wij geven u professioneel en onafhankelijk advies en staan graag voor u klaar.

Parallelweg 9

Parallelweg 9
7141DL GROENLO
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Sander Berendsen
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met www.sbsupply.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen