Beoordelingen voor www.sbsupply.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 108 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 2.002 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Het was makkelijk te bestellen en we kregen het wat later mar dat kwam door weers omstandigheden. Maar was goed verpakt en de handleiding was makkelijk te volgen. Mijn man is er heel tevreden mee.
4.00

Ik heb het product nog niet mogen ontvangen.

www.sbsupply.nl antwoordt: 08-12-2017
Beste Klant, Erg vervelend dat u uw pakketje nog niet heeft ontvangen. Helaas had uw artikel een levertijd van 1 a 2 weken wat wij hebben aangegeven op de site. Vandaag zal uw bestelde artikel geleverd worden tussen 14:00 en 18:00 uur. Met vriendelijke groet, SB Supply

Alles perfect en snel
5.00

Alles helemaal goed. Zaterdagavond besteld en dinsdagmiddag opgehaald.
5.00

Snelle levering, duidelijke bestelprocedure, gevarieerde keuze in wijze van betalen, je wordt netjes op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

Snel geleverd

Zeer tevreden
5.00

Gratis twee weken op zicht.. maar we hebben wel de portokosten moeten betalen. Beetje verleidende tekst op de website

www.sbsupply.nl antwoordt: 28-11-2017
Beste Klant, Wij vinden het vervelend dat u SB Supply heeft beoordeeld als onvoldoende. Wij geven niet op onze site aan dat u het artikel "gratis" op zicht kunt houden. In onze retour voorwaarden wordt uitgelegd dat de retourkosten voor de klant zijn. Mocht u nog vragen hebben hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, SB Supply

De levering verliep wat moeizaam. Maar door de super goede service, mijn cadeautje toch ruim op tijd gekregen.

Uitstekend ben zeer tevreden
5.00

Snelle levering en goede service / producten

Tevreden

4.67

Perfect product en snel geleverd

Top
5.00

goed product, snelle levering, scherpe prijs

None
4.00

SB Supply is fantastisch in zijn processen en service. Vaak besteld bij ze en zal dat voorlopig ook blijven doen. Ook als er iets stuk gaat wordt er gelijk goede actie ondernomen en is de communicatie top Ga zo door

Goede service, snelle levering

Was prima
4.33

Top geregeld. Goede service en snel in huis.
4.00

Website belooft "Besteld voor 22u, morgen in huis." Besteld om 16u, volgende dag niks "in huis". Gebeld en telefonisch te horen gekregen dat ze alle 4 de producten (die allen dezelfde lever-indicatie hadden) niet zo snel kunnen leveren. Bestelling geannuleerd, want we hadden de spullen nodig voor een reis-team dat die dag vertrok. Geen beloftes maken die je niet waar kunt maken
Slecht

Bestelling geanuleerd, na 9 dagen dagen bedrag nog niet terug ontvangen.
Met beleefde groet
2.00
Matig

Geen antwoord op vraag, na contact verkeerde info geven. Product omschrijving niet volledig.
3.67

Bestelproces en levering verliep vlekkeloos. Product is goed.
4.33

Op de site stond dat het de volgende dag bezorgt werd maar het bleek niet op voorraad hierdoor ging kostbare tijd verloren we hadden gebeld en ons geld werd terug gestort en konden we het bij een ander bestellen
3.33
Redelijk

zoals je van een goed bedrijf mag verwachten.

Gewoon goed
4.00

Snelle service en afhalen in Groenlo werkte goed
5.00

Top. Goed product en supersnelle levering

Fantastische service

Super snelle service
5.00

Gewoon goed, snel, goede prijzen, prima service.
5.00

Snel kunnen vinden wat ik nodig had. De goedkoopste leverancier, dus beter kan niet. Het product werd de volgende werkdag geleverd.
Het product werkt goed en ik heb dus geen verdure service nodig.

Super service
5.00

Prima webshop uitstekend verpakt en verstuurd
5.00

Product prima maar minder dan verwacht door vertekening bij afbeelding en minder volledige omschrijving. Snelle levering. Kortom tevreden.
4.33

Duidelijke instructies tijden het bestellen via de website.
Levering volgens toezegging.
Product Ihealth gewoon prima.
Service oke

www.sbsupply.nl klantbeoordeling

www.sbsupply.nl

Uw expert in design accessoires en gadgets.

SB Supply is de expert in Nederland in design accessoires en gadgets van iPad, iPhone, Galaxy, Mac en Watch accessoires. Wij zijn reseller van bekende merken zoals Apple, Bluelounge, Fitbit, Griffin, iHealth, Mujjo, Parrot, Twelve South en Withings. Wij geven u professioneel en onafhankelijk advies en staan graag voor u klaar.

Parallelweg 9

Parallelweg 9
7141DL GROENLO
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Sander Berendsen
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met www.sbsupply.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen