Top: Klantenservice en chat denken mee in het voordeel van de klant. Ook als er onduidelijkheid is tav een aankoop wordt hier soepel mee omgegaan. Dit leidt tot klantenbinding.
Tip: Bij de voorlichting mag de chat duidelijker aangeven/vragen of de klant heeft gekregen wat hij wilde. Bijvoorbeeld, u vroeg om product A, ik heb ik u product B geadviseerd, bent u zich daarvan bewust dat het dus niet merk X is maar merk Y.
Verder lezen
Beoordeling melden
Alle positieve beoordelingen weergeven
de meest kritische beoordeling
10 maanden geleden
Product op voorraad wordt de volgende werkdag geleverd als voor 22.00 uur is besteld staat op de site. Het product dat ik besteld had stond als voorradig. De hele dag thuis gewacht. Geen pakketje. Voor 22.00 uur contact opgenomen via de chat die tot 22.00 uur bereikbaar is volgens de site. Chat offline. Pas de dag erna een reactie dat het logisch is dat niet is geleverd, want niet op voorraad?!
Verder lezen
Beoordeling melden
Alle kritische beoordelingen weergeven
Beoordelingen voor sbsupply.nl
Filter
SorterenRelevantie
Geverifieerde beoordeling
10 dagen geleden
We kregen een fauteuil maar de leds werkten niet op basis daarvan. Ik schreef een e-mail en op de tweede dag hadden we een tweede stoel die geweldig werkt. Het schijnt van de kleur die je moet kiezen;) op de een of andere manier heel goed.prima!!!
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
10 dagen geleden
Eerste keer besteld bij deze online shop! Hebt gebeld voor meer informatie over het product! Was een hele vriendelijke meneer aan de lijn!
Snelle levering ! Zorgvuldig ingepakt!
Niks mis mee👍🏻👌🏽
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen:
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.