Beoordelingen voor www.sbsupply.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 76 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 1.970 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Fantastische service

Super snelle service
5.00

Gewoon goed, snel, goede prijzen, prima service.
5.00

Snel kunnen vinden wat ik nodig had. De goedkoopste leverancier, dus beter kan niet. Het product werd de volgende werkdag geleverd.
Het product werkt goed en ik heb dus geen verdure service nodig.

Super service
5.00

Prima webshop uitstekend verpakt en verstuurd
5.00

Product prima maar minder dan verwacht door vertekening bij afbeelding en minder volledige omschrijving. Snelle levering. Kortom tevreden.
4.33

Duidelijke instructies tijden het bestellen via de website.
Levering volgens toezegging.
Product Ihealth gewoon prima.
Service oke
5.00

Geen lange wachttijd, accuraat geholpen

Goed product, snelle bezorging
5.00

snelle levering en goed service en nalevering.
4.00

Gewoon snel, correct en voldoet altijd aan de verwachting

keurig geleverd, geen klachten
4.00

Prima artikel en snel geleverd
5.00

Product 100 goed,geen krasjes. Jammer opgestuurd in een gebruikte doos. Toon als een gebruikte product. Ben erg tevreden mee.
4.00

2x iets besteld en 2x super snelle en correcte levering.
SUPER

B keuze van product
4.33

Snelle reactie van Milan Dank ervoor
5.00

Geen track en tracé. Op de site stond geleverd terwijl ik t product nog niet had ontvangen. Toen meer informatie bij de klantenservice opgevraagd maar kon me niet echt verder helpen. Die zeiden bij de buren terwijl dat niet zo was. Toen zelf het transportbedrijf gebeld, bleek het nog bij hun te liggen. Dit vind ik een rare manier van het leveren van producten. Het product zelf is prima.
2.00
Matig

www.sbsupply.nl antwoordt: 20-09-2017
Beste Klant, onze excuses voor het ongemak. Omdat uw bestelde artikel uit het magazijn in Duitsland moest komen waren de Track & trace gegevens minder overzichtelijk. Helaas hebben wij incorrecte informatie ontvangen vanuit het transportbedrijf. Normaals onze excuses voor het ongemak. Wij wensen u nog veel plezier van uw bestelde artikel

supersnelle service
4.00

Apple watch serie 2 lederen bandje gekocht. Super kwaliteit. Past perfect in het horloge. En staat heel mooi. Snelle levering voor een goede prijs
5.00

Was verrast door de snelle levering, ook dat ik op een andere manier mocht betalen. Een warme douche verdient

Prima service

Super snelle levering
Ook advies en wisselen product regelen ze geweldig
5.00

Snelle levering, mooi product, uitstekende service (er moest er nog 1 na geleverd worden en voordat ik gemaild had was de nalevering al binnen)
5.00

Aankoop was een dockingstation met USB en sd poorten voor MacBook. Via de chatfunctie vragen gesteld over kleur en variëteit. Snelle reactie en zeer vriendelijk. Lekker snelle levering van het product. 5 sterren

snelle levering, goed verpakt
5.00

Alles zoals beloofd Correct en op tijd.

OKOK

Bestelling werd binnen 24 uur bezorgd. Geweldig
5.00

Ik heb een defecte telefoonhouder voor de fiets tweemaal terug kunnen sturen en tweemaal zonder problemen nieuwe ontvangen (fout in product)
5.00

Product zou op voorraad zijn, maar lijkt niet op voorraad te zijn. Na een week nog steeds geen levering, maar ook geen info over de vertraagde levering en ook geen reactie op een email met een vraag over de status.
1.00
Slecht

www.sbsupply.nl antwoordt: 30-08-2017
Beste Klant, Wij vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent. Helaas is de MacBook case niet voorradig omdat dit een PRE-order artikel is. De mail die u ons gestuurd heeft is beantwoord binnen 10 minuten, zou u dit kunnen nakijken? Als u wilt kunnen wij de iPhone case alvast voor u opsturen. Zou u hiervoor contact willen opnemen met onze klantenservice via de chat, mail of telefoon?

Het bestelde product werd snel geleverd en voldoet volledig aan de verwachting.
5.00

Goed verpakt, op tijd geleverd. Pakket te volgen met code.
4.67

Mooi cijfer 9.0
5.00

Nu een week geleden dat ik een artikel besteld heb en ik nageteld heb en nog niet ontvangen of gehoord.
1.00
Slecht

Snelle levering, duidelijk site

Goede en snelle service
4.00

Graag een ander transportbedrijf kiezen aub , DPD geeft geen service
De communicatie met jullie klantendienst zou ook beter kunnen. (sneller antwoorden vooral)
2.33
Matig

Alles helemaal goed.

www.sbsupply.nl klantbeoordeling

www.sbsupply.nl

Uw expert in design accessoires en gadgets.

SB Supply is de expert in Nederland in design accessoires en gadgets van iPad, iPhone, Galaxy, Mac en Watch accessoires. Wij zijn reseller van bekende merken zoals Apple, Bluelounge, Fitbit, Griffin, iHealth, Mujjo, Parrot, Twelve South en Withings. Wij geven u professioneel en onafhankelijk advies en staan graag voor u klaar.

Parallelweg 9

Parallelweg 9
7141DL GROENLO
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Sander Berendsen
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met www.sbsupply.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen