sbsupply.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6 apr. 2018
Laatst gewijzigd op: 1 dec. 2022
sbsupply.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij sbsupply.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6 apr. 2018
Laatst gewijzigd op: 1 dec. 2022

Beoordelingen voor sbsupply.nl

317 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 feb. 2022
Top: Klantenservice en chat denken mee in het voordeel van de klant. Ook als er onduidelijkheid is tav een aankoop wordt hier soepel mee omgegaan. Dit leidt tot klantenbinding. Tip: Bij de voorlichting mag de chat duidelijker aangeven/vragen of de klant heeft gekregen wat hij wilde. Bijvoorbeeld, u vroeg om product A, ik heb ik u product B geadviseerd, bent u zich daarvan bewust dat het dus niet merk X is maar merk Y.

28 mei 2022
k bestel een product. Vervolgens geen orderbevestiging ontvangen. Volgende dag gebeld, toen werd mij verteld dat mijn creditcard niet geldig was en dat ze dachten dat ik fraude pleegde met een Amerikaanse creditcard. Toen ik zei dat dit niet het geval was was het ook ineens opgelost. Mail ontvangen en 2 dagen later nog geen verzend bevestiging ontvangen. Weer gebeld en blijkt het product niet meer op voorraad. Geld wel van creditcard afgegaan, maar geen product! Bagger service en ook geen passende oplossing! Advies; liever ergens anders halen, die je wel met respect behandelen en waar ze wel weten hoe ze met mensen om moeten gaan en de voorraad goed bijhouden!

Beoordelingen voor sbsupply.nl

2 nov. 2022
Order bleef lang uit. Gebeld en zeer netjes te woord gestaan. We kregen een mail over de situatie en konden naar keus annuleren. Maar door vertrouwen van de medewerker hebben we besloten om de order door te laten gaan en die is ook netjes geleverd volgens afspraak!
Prijs is top snelle levering Het product is snel geleverd en de prijs is de voordeligste op de markt origineel product van Apple !
10 nov. 2022
Super snelle verzending, besteld en de volgende dag al geleverd. Product helemaal zoals verwacht.
Snel, stapelkorting doorgerekend in aankoopprijs dus ook voor de klant voordeling, betrouwbaar
Verkeerde artikel geleverd, maar daarna via coulance regeling naar tevredenheid opgelost.
7 nov. 2022
Keurige verpakking en snelle levering Een fijne duidelijke website en makkelijk zoeken .
6 nov. 2022
Super snel geleverd, goed verpakt, origineel product voor een scherpe prijs. Klasse!
11 nov. 2022
Goedkoopste leveranciers van Apple Wacht bandjes. Top service en snelle levering!
Snelle afwikkeling, goed product, mooie prijzen. Ik heb echt waar voor mijn geld
goeie site en snelle levering. Bestelde producten voldoen aan de beschrijving
Snelle respons en prima verpakking! Een uiterst betrouwbare organisatie.
Simpel/makkelijk online bestellen en de volgende dag in huis. Perfect
Mooie prijs voor een Milanese loop voor de Apple Watch gekocht
niets speciaals aan te vullen ze deden wat ze beloofden
2 nov. 2022
Correct en snel geleverd wat gevraagd werd
Snel geleverd, goed verpakt mooi product
Snel, makkelijk en conform afspraak
12 nov. 2022
Goed advies en snelle levering.
2 nov. 2022
Goede deals en snelle levering!
Tijdige levering, ga zo door