sbsupply.nl- Logo - Beoordelingen

sbsupply.nl

295 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.441 beoordelingen in totaal

17 mrt 2024
Uiterst behulpzame klantenservice. Ik had een product gekocht wat binnen 3 maanden na aankoopdatum defect was. Zonder gedoe kreeg ik meteen een nieuwe opgestuurd, incl een retourlabel voor de defecte. Perfecte service.

26 okt 2023
Voor 22 uur besteld de volgende dag bezorgd. NIET DUS! Ik wacht al een week op mijn bestelling. Problemen met DHL zegt het bedrijf, maar dat is niet mijn probleem. Nu moet ik wachten tot DHL iets van zich laat horen?? Dan maar geld terug vragen, kan ook niet. Eerst wachten op DHL.. Dus geen bestelling binnen en geld ook niet. In mijn ogen klinkt dit als oplichting!

Beoordelingen voor sbsupply.nl

Uitstekende klantenservice

Vijf sterren vanwege een werkelijk uitstekende klantenservice. Een vraag over een vertraagde bestelling werd snel beantwoord, en goede oplossing geboden en het verschil bedrag werd binnen een dag terugbetaald. Het product is goed verpakt en de volgende dag geleverd
GH
Gerrit H.
Utrecht

Top

Daadwerkelijk 's avonds besteld, volgende dag in huis. Product heeft geen verpakking door bulkinkoop, maar is daardoor ook goedkoper dan elders. En een verpakking van een lader gooi je anders sowieso meteen weg, dus win-win. Prima ervaring dus.

Мне не очень понравилось

Мне очень понравилось, что вы МОЖЕТЕ работать быстро и чётко. Лучше вы могли бы сделать ОТСЛЕЖИВАНИЕ заказа вашей фирмой, чтобы не допускать досадных и непростительных недоразумений, вызывающих справедливые нарекания покупателей. Желаю успеха!
9 jul 2024

Snelle levering en goede klanten service!

Super snelle levering en een geweldige klanten service! Gemaild dat bij binnenkomst van mijn bestelling een onderdeel kapot was, ik kreeg heel snel antwoord en de volgende dag had ik een vervangend onderdeel in huis!

Prima!

Levering volgens afspraak, in de avond besteld en de volgende dag in huis. Artikelen zoals omschreven en goed verpakt. Dus zeer tevreden.
Goeie prijs/kwaliteitsverhouding en snelle levering
Bestellen = leveren, geen poespas, zoals het hiort
Snelle levering alles prima in orde
WH
Rebecca d.
Oudewater
3 jul 2024
13 jul 2024
Het telefoon hoesje paste niet, terwijl het echt voor deze telefoon bestemd was.
1 jul 2024
Ik heb mijn gaming chair nooit ontvangen…
IV
Ilona v.
B en D
2 jun 2024

Zeer tevreden

Wat fijn dat de mogelijkheid er is om te chatten met een medewerker. Zo wist ik zeker dat het product dat ik kocht het juiste was. De volgende dag had ik product al keurig in huis. Ik kende het bedrijf niet, maar ben er zeer tevreden over! Ook de prijs van het product was meer dan prima! Ik zou zeker weer hier bestellen.
4 jun 2024
Ik had een vraag over een IPad folio en kreeg snel een antwoord op mijn vraag waardoor ik de juiste kon bestellen. Snel en netjes geleverd.
25 jun 2024
Vlot geleverd, makkelijk te monteren, zit heerlijk. Alleen de kleur is donkerder dan wordt getoond. Al met al prima.
DS
18 jun 2024
Goed en deskundig advies en vlotte levering van een kwalitatief product