Maxiaxi.com | Het adres voor betaalbaar licht & Geluid✅ - Logo - Beoordelingen

Maxiaxi.com | Het adres voor betaalbaar licht & Geluid✅

899 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.208 beoordelingen in totaal

Telefonisch contact gehad over een storend "mankement" waar geen oplossing voor is dan het product retour te sturen en geld terug krijgen. Echter dit product was al eens terug gestuurd door een klant en is mij 4 euro korting gegeven wanneer ik het product af zou nemen. Ik meende mee te denken met de weggooi maatschappij en het product een 2e kans te geven. Er werd beweerd dat het product goed zou zijn. Bij gebruik blijkt dat de boxen bij sommige zenders als opgeblazen aanhoren kwa bas. Het retour sturen en een nieuw product aanschaffen zou de korting en de aanbieding Black Fryday doen laten vervallen en zou ik de volle mep moeten betalen. Geen stijl ! De klacht is nog nooit eerder gehoord werd er gezegd, daarbij heb ik nog nooit eerder gehoord dat een product wordt teruggestuurd wanneer deze zou bevallen. Maar goed, ik zou dus de huidige retour kunnen sturen, geld terug krijgen en dan een aanbieding welke wordt gedaan nieuw aanschaffen. Ik denk er nog over na.

29 okt 2023
kan altijd verbeteren maar hoof niet u bent al goed producten zijn goed en verder hou zo. mijn tuner is goed versterker ook goed. allen heb ik 2 verstreken bestelt ik heb maar een nodig de endjes stuur ik terug. groeten abidar

Beoordelingen voor Maxiaxi.com | Het adres voor betaalbaar licht & Geluid✅

Snelle levering, scherpe prijs, goed product.

Snelle levering, scherpe prijs De webshop is onderdeel van de Tronios groep en dus koop je rechtstreeks bij de importeur/leverancier.
Ik had een radio gekocht en deze was te ingewikkeld voor mij en ik had er spijt van dat ik deze gekocht had. Maar anderzijds hebben jullie er geen probleem van gemaakt om deze terug te nemen, dank hiervoor. Daarom heb ik terug een radio bij jullie besteld en deze bevalt me uitstekend.
Na lang zoeken naar 2 kabelbruggen die genoeg kilo's konden weerstaan uiteindelijk terecht gekomen bij Maxiaxi. Terwijl andere, technische bedrijven, niet konden leveren wat ik wilde hadden zij het wel. Laat in de middag besteld en de volgende morgen in huis.
Mijn 1e bestelling voldeed niet. Geen probleem, kosteloos terug gestuurd. Daarna telefonisch advies gekregen voor een nieuwe versterker. Binnen een paar dagen in huis en bevalt nu prima. Dank voor het meedenken en de vlotte bediening.
HM
HCG M.
Dongen
De verjaardag van onze kleinzoon, 15 jaar alweer, bracht via zijn cadeau ons terug naar de langspeelplaat. Het cadeau was naar wens en op tijd bezorgd. Wat wil je op de dag vandaag, met al die website,nog meer.

Geweldige service, advies

Ik had wat vragen over de aansluiting met ons eigen "systeem" werd super goed geholpen met duidelijke uitleg. Had echt het gevoel goed geholpen was. Dus bij levering was t gelijk overpluggen en gaan. Super!!

Snelle en nette levering en speakerset voldoet super!!!!

Snelle levering en speakerset voldoet aan de wensen dus de omschrijving op de website is perfect :-). Op naar het eerste feestje!!!! We gaan ook maar eens kijken naar licht op jullie website.
de hulp online was top. De bestelling was snel geleverd. Enkel de man van post NL was verstrooid omdat hij snel wou zijn , maar is in orde gekomen. Ben zeer tevreden over mijn aankoop.
Goed advies. Snelle en correcte levering. Product is tof, werkt goed. Het enige jammere is dat je het toestel snel dient terug te laden.
Na mijn bestelling kwam er een 10% korting actie, voor mij te laat echter na een mailtje kreeg ik alsnog 10% gecrediteerd. Top service.

Snelle levering en duidelijk beschreven

Snelle levering en duidelijke beschrijving van het product op de site. Ook prettig dat de (positieve) reviews er direct naast staan.

Super ontvanger.

Makkelijke bestelwijze, snelle bezorging en super prijs was belangrijk maar vooral de eigenschappen van de ontvamer is geweldig.
23 mrt 2024

Retour deal dik in orde

Speakers met retour deal korting. Speakers waren dik in orde, in perfecte staat. Levering was snel en correct. Aanrader
Heel goed geholpen bij het uitzoeken van de juiste rookmachine voor mij als particulier. Perfecte machine voor de huiskamer.

Helemaal TOP

Makkelijk bereikbaar, snel geholpen, vriendelijke medewerkers, snelle levering, goede communicatie en goede prijs/kwaliteit
Prima assortiment, goede beschrijvingen en vervolgens makkelijk koopproces. Ik ben blij met onze aankopen bij MaxiAxi
EV
Evert V.
Schiedam
30 mrt 2024
De service die jullie bieden als er iets niet klopt. Jullie hebben het uitgezocht dus het probleem is opgelost.
EV
Evert V.
Schiedam
Overzichtelijke web-shop. Alles staat er duidelijk en de uitleg bij de artikelen is ook compleet. Erg handig
Prima verlichting werkt goed, ook voor buiten als het niet regent veranderd je terras in een prima disco
NV
Niels V.
Gemert
Alles gaat snel en als het niet goed is is het zo terug gestuurd en geld terug op je rekening