Hardwarekings.nl

63 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden91 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 nov 2022
Hardwarekings.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 aug 2023
Ik heb contact gehad en deze was zeer vriendelijk en behulpzaam. Gewoon vlot geregeld en zijn meedenkend in oplossingen. Ben ernaar toegegaan en na afwikkeling gewoon netjes geholpen om product in auto te krijgen. Teven dag later een nieuwe afstandsbediening per post gekregen. Hardware doen wat ze beloven en komen dat na. Zal zeer zeker nog wat aanschaffen bij dit bedrijf, en dat ritje naar Drachten is en was de moeite waard, en ik reed met een big smile terug naar huis. Helemaal top!! Tot de volgende keer Roy Winter

4 aug 2023
Laptop was goed verpakt en snel verstuurd, helaas zat er een scheur in de buitenkant vd klep, dat was dan wel jammer.
JT
J. t.
Wormer

Beoordelingen voor Hardwarekings.nl

Laptop is als omschreven. Degelijk en goed verpakt. De status van verzenden is ook goed en duidelijk. Inmiddels twee bestellingen gedaan. Zeer tevreden.

Snelle levering. Product in uitstekende staat ontvangen. Tevens een uitstekende prijs kwaliteit verhouding.
Bestelling laptop naar tevredenheid verlopen.
De apparatuur die u verstuurt, die moet in orde zijn. Ik heb hem geretourneerd omdat hij niet voldeed
MA
medard a.
merchtem-belgie

precies nieuwe laptop

heel tevreden over mijn laptop, er zijn geen gebruikssporen te zien, het apparaat is precies splinternieuw, en werkt uitstekend, doe zo voort mensen dit is pure klasse hoor, en de prijs? die is ook supergoed, plus 1 jaar garantie, en ik kan steeds bellen als er een probleem moest opduiken, niets dan lof voor deze mensen

Prima service

Snelle reactie per e-mail op vraag over het product. Product - HP Probook - snel geleverd. Ziet er netjes uit (er zou wat gebruiksschade te zien zijn, maar dan moet je echt goed kijken!) en werkt naar behoren.
De verpakking van de computer kast had absoluut beter gekund. Als hij beter was ingepakt had de kast geen losse en verbogen kap gehad.
Snelle levering, product werkt prima ondanks dat het tweedehands is.
WB
WH B.
Groningen

Goed en vlot

Goede laptop, snel en netjes geleverd en met een goede prijs.
Snelle correcte levering
3 feb 2024
Super producten voor geweldige prijzen. Betrouwbare shop waar je leuke spullen kunt halen voor mooie prijzen.

200 %

Top à recommander
20 jan 2024

Perfecte werking

Snelle levering. Perfecte werking van de laptop. Windows 11 geïnstalleerd zonder andere vervelende programma's.
20 jan 2024
8 aug 2023
9 jun 2023

Mooie computerschermen

Snelle levering goed verpakt. Prachtige schermen voor weinig geld. Super service.