allcam.nl- Logo - Beoordelingen

allcam.nlReviews

allcam.nl- Logo - Beoordelingen

Details over allcam.nl

allcam.nl - Beschrijving

Allcam is al sinds 2013 één van de grootste dashcam winkels van Nederland. Met een uitgebreid assortiment van meer dan 150 type dashcams hebben we voor iedereen de juiste dashcam. Bestellingen op onze website vóór 23.45u worden dezelfde dag verstuurd. Verzending is gratis vanaf €50 en retourneren kan gratis binnen 60 dagen. Kom snel kijken of neem contact op voor persoonlijk advies.
Allcam B.V.

Beoordelingen voor allcam.nl

2 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor allcam.nl

Geïmporteerd
Ik vroeg wat de beste camera was. Dat was er een van €600 maar hij adviseerde deze niet omdat er eentje van €130 bijna net zo goed was. Uiteindelijk er voor gekozen om die van €130 te proberen. En idd kwalitatief een zeer goed apparaat. Helder beeld en menu. Levering was al de volgende dag.
Geïmporteerd
Nu een goede ervaring maar het is mijn eerste bestelling.
Fijne winkel met goed advies voor aankoop
Doen wat ze beloven
Deskundig en snel
Super bedrijf!
Geïmporteerd
Ik heb helaas gebruik moeten maken van de garantie - kan een keer gebeuren, die garantie is er niet voor niets - en dat werd welwillend en vlot opgepakt. Daarom, ondanks dat het product een probleem had (buiten schuld Allcam om overigens), toch maximale score.
Geïmporteerd
AZDome BN03 gekocht, lag eerstvolgende werkdag al op het PostNL punt. Vraag gesteld via WhatsApp en keurig geholpen.
Geïmporteerd
De volgen de dag was mijn pakketje al in mij bezit en was netjes verpakt
Geïmporteerd
AZDome M10 Pro 4K Touch Wifi GPS dashcam.hed er niks op aan te merken .
Geïmporteerd
Dashcam besteld met alle accessoires en binnen twee dagen geleverd.
Geïmporteerd
Makkelijke bestelprocedure, vlotte levering.
Geïmporteerd
Contact en communicatie ook prettig.
Kwaliteitsproducten.
Geïmporteerd
Ik was op zoek naar een Dashcam voor in de camper. In Frankrijk een ongeluk gehad waarbij de dader is doorgereden. Ik zag door het grote aantal specificatie niet meer echt wat nu nodig was. Na twee ter zake doende mailtje van een Allcam medewerkers (antwoord binnen korte tijd), besloten er een te kopen. Ook dat proces liep heel super, binnen 2 dagen alles in huis, geïnstalleerd en een heel goed resultaat. Heel erg tevreden met mijn AZDome PG18S Pro Full Mirror 2K GPS 32gb dashcam - Allcam | 10 jaar dashcams
Geïmporteerd
Bestelling geheel volgens plan verlopen. Proces kan goed worden gevolgd. Produkt is geheel naar verwachting. Update met nieuwe firmware was best lastig, maar is goed gelukt. Bijgeleverde gebruikershandleiding te klein en niet in het nederlands. Wel een nederlandse handleiding kunnen downloaden.
Geïmporteerd
Ik verval in herhaling en sluit mij graag aan bij de vele positieve reviews. Goed product, voldoende informatie en zeer snelle levering, kortom: top
Geïmporteerd
Goede website met prima uitleg om tot goede dashcam keuze te kunnen komen. Snelle levering en goede helpdesk.
Geïmporteerd
Al eerder dashcams hier gekocht en nu weer een goede aankoop met vooral een optimale klantenservice.