DJLAAN.NL - Detectiespecialist sinds 1980- Logo - Beoordelingen

DJLAAN.NL - Detectiespecialist sinds 1980

212 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.577 beoordelingen in totaal

27 jul 2023
Als je een vraag of (vragen ) hebt waar ze niet direct een passend antwoord op hebben gaan ze er achteraan om te zorgen dat je het juiste antwoord op je vraag krijgt en ook dat is goede service. het is misschien handig om bij de spaarpunten te vermelden dat je pas bij 100 spaarpunten deze kunt verzilveren bij een bestelling, (of ik moet dat gemist hebben) en of er dan een aanvink mogelijkheid is op de (bestel) afrekenpagina hiervoor.

30 mei 2024
Pakketje is nog niet ontvangen, waarschijnlijk nog in de Post.nl pijplijn blijven steken. Ik zou overstappen naar DHL, veel meer betrouwbaar.

Beoordelingen voor DJLAAN.NL - Detectiespecialist sinds 1980

Goede en snelle communicatie

Artikel bleek niet op voorraad te zijn, over het hoofd gezien bij het bestellen. Hierover goede en snelle communicatie gehad, aanbeveling van een soortgelijk artikel gekregen, echter voor mij niet wat ik zocht. Na annulering van de order het geld weer snel op de rekening teruggestort gekregen.
Een minelab equinox 800 als occassion aangekocht. Bestellen gaat gewoon netjes. Vandaag mogen ontvangen en alles prima in orde. Dikke 5 sterren.
4 jul 2024
Gister besteld en vandaag in huis 💪 Vandaag uit gestest maar perfeckt ,nu sparen we voor de detector opberg tas ...
5 jul 2024
Duidelijke webshop, goed product, super snelle verzending. Zeer tevreden!
7 jul 2024
Snelle verzending.snelle reactie bij vragen gewoon een goede service
5 jul 2024
Goede service / garantie Snelle levering Eerlijk en deskundig
27 jun 2024
Bestellen en volgende dag in huis! Geweldig!
Snelle en behulpzame shop!
Goede service
11 jul 2024
Gewoon goed
6 jul 2024
28 jun 2024
1 jun 2024
Dit is de beste shop bij uitstek als het gaat om je equipment voor de metaal detectie gewoon een goede service ‼️
24 jun 2024
Gewoon goed. Gelijk antwoord na vragen over een specifieke bestelling en pakje mooi op tijd.