PhoneHim.nl- Logo - Beoordelingen

PhoneHim.nl

67 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden109 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 nov 2022
PhoneHim.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 apr 2023
Iphone zou in 1-2 werkdagen geleverd worden maar POSTNL verschoof de aflevertijd telkenmale met een dag onder het excuus van drukte. Na 4 dagen bleek de aflevertijd zelfs onbekend. Phonehim heeft een nieuw item opgevoerd en werd de volgende dag geleverd, uitstekende klanten vriendelijkheid wat voor menig bedrijf een voorbeeld is. De originele eerste levering staat nu ( bijne een week later) nog steeds op onbekende leverdatum.

Ik moet na retourzending na 2 weken nog steeds wachten op mijn geld. Telefonische bereikbaarheid is slecht, constant muziek en geen bericht hoeveel wachtenden er nog voor zijn.

Beoordelingen voor PhoneHim.nl

BS
Boris S.
Ilpendam
De telefoon was nergens anders goedkoper
Eerste zending raakte kwijt. 2de zending kwam wel aan.
28 jan 2024

Tevreden over de levering

Ik had een Samsung Smartphone besteld voor een zeer aantrekkelijke prijs. Helaas was de levertijd een week. Er was blijkbaar iets niet goed gegaan met de koppeling met PostNL. De communicatie met Phone Him was verder uitstekend en alles is naar tevredenheid opgelost. Ik ben blij met mijn nieuwe toestel!
FM
F M.
Dusseldorf
De nieuwste iPhone maar dan een stuk goedkoper. Gewoon echt nieuw. Ik ben er helemaal blij mee!
zeer snelle levering met een goede kwaliteit prijs verhouding
👍🏻

Aankoop iPhone

Door omstandigheden bleef het pakket liggen bij Post.nl. Na contact met ph. het probleem snel opgelost en dag later het pakket in huis. Verder duidelijke communicatie en voor een goede prijs een goed artikel
MC
Prettig contact, gedoe met PostNL maar daar hebben ze goed bijgeholpen. Telefoon voor 125 euro lager dan de reguliere prijzen, prima!
Netjes op tijd ontvangen. Alles in orde!
vlotte levering, product zoals omschreven
1 jan 2024
Snelle levering. Alles dik in orde.
RH
R.A. H.
Zwartsluis
De geweldige service! Mijn pakketje raakte zoek en ondanks dat het nog niet was teruggevonden werd er al een nieuwe telefoon opgestuurd
26 dec 2023
Juiste weergave van artikel Correcte afspraken die nagekomrn worden
25 dec 2023

Prima

Gunstige prijs, prima levering!
10 apr 2023

klantvriendelijk met uitstekende service

12 apr 2023
Ik twijfelde een beetje aan de site, heb telefonisch contact gehad en heb een heel fijn gesprek gehad met Jim, die me ook nog goede tips heeft gegeven! 2 dagen later had ik mijn iPhone in huis.. kortom heel tevreden en zou deze firma dan ook zeker aanraden