Tiptoplaptop.nl- Logo - Beoordelingen

Tiptoplaptop.nl

32 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden32 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 sep 2023
Tiptoplaptop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Tiptoplaptop.nl

Blij mee..

De laptop die ik besteld had was helaas niet meer op voorraad, maar ze hebben me een prima alternatief geboden.
MO
m. o.
nooedwijkerhout
goede service, snelle levering en perfecte verpakking. Hoe het artikel bevalt kan ik nog niet beoordelen.
Zeer netjes geholpen en laptop de volgende dag in huis.
1 dag geleden
Heel behulpzaam en zeer vriendelijk. Ik zou andere mensen zeker naar dit bedrijf loodsen.
21 apr 2024
Prima service, goede prijs/kwaliteit verhouding
Het was inderdaad Tip Top
13 apr 2024

Aanrader

Ik kreeg goed advies, het versturen ging netjes en snel en de laptop doet het prima! De vorige keer dat ik hier een laptop kocht was ik ook zeer tevreden.

Laptop

Heb een laptop besteld en kreeg wat ik verwachte.

goede en snelle levering , geheel complete laptop

alles keurig verpakt en na het uitpakken , verbaasd over de snelheid van de laptop en de compleetheid t.a.v. programmatuur de laatste versie OS SONORMA en incl updates VOOR EEN PERFECTE PRIJS
Snelle levering, alles zoals afgesproken dus gewoon goed
Goede prijs kwaliteit verhouding en efficiënt bedrijf
Snelle levering Kwalitatief prima product Goede prijs
IS
I. S.
Franeker
Goed bereikbaar! Goede service!
Fijne mensen met verstand van zaken. Ik zou het iedereen aanraden!
14 okt 2023

Elitebook i7 16 Gb

Een Elitebook i7 16 Gb besteld. Ik was niet eerder bekend met deze winkel. Ook niet eerder een refurbished laptop besteld. Mijn ervaring is zeer positief 5 sterren. De laptop werd eerder bezorgd dan verwacht. Was zorgvuldig ingepakt en was in uitstekende staat. Top geregeld. Heel blij mee en ik kan jullie dan ook zeer aanraden. Komende tijd even afwachten of de accuduur voldoende is. Een rapport van het testverslag van de accu was meegeleverd en deze was voldoende. Ga zo door. Een uitstekende laptop voor een schappelijke prijs. Dank we zijn er erg blij mee.
19 okt 2023
Bedankt voor de mooie review! Leuk dat je refurbished ook een kans geeft, veel plezier met de HP Elitebook!
15 okt 2023

Goed adres voor 2e hands laptop!

Goed contact en advies vooraf, snelle levering en 2e hands gamelaptop zag er goed uit en presteert prima!
19 okt 2023
Bedankt voor de review, veel plezier met de game laptop!

Nette laptop voor een scherpe prijs

Een prachtige refurbished laptop besteld voor een scherpe prijs, na de betaling had ik al snel een track and trace code per mail ontvangen en de volgende dag had ik het pakketje al ontvangen. Ondanks dat het een refurbished laptop was zag hij er nog zeer netjes uit en ik vond het wel prettig dat de laptop gebruiksklaar was.
Antwoord van Tiptoplaptop.nl
Bedankt voor de 5 sterren review!