DeSchotelShop- Logo - Beoordelingen

DeSchotelShop

51 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden398 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 jul. 2019
DeSchotelShop voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 sep. 2023
Met de Amiko Mira Wi-fi satelliet Receiver ben ik zeer tevreden. Alleen zit er geen Nederlandse gebruik aanwijzing bij. De meegeleverde Engelse gebruik aanwijzing is heel summier aan gegeven.

Ik betaal 25 euro verzend kosten en heb gevraagd het met DHL Express te versturen ,dat kost 16,95 euro en die leverd dan in 24 uur. Is niet gebeurd. Maar wel met post NL en dat kost 7,50 ,ik voel me dus benadeeld voor 17.50 euro . Plus dat er geen verzoek van de klant wordt serieus genomen.

Beoordelingen voor DeSchotelShop

F.G. G.
Niederlande.
29 nov. 2023

Prima winkel.

Goede voorlichting via telefoon, snelle levering en prima product.
17 dec. 2023
Altijd perfecte levering en geboden kwaliteit..
22 nov. 2023
Goede voorlichting
3 nov. 2023
Snel verzonden en goed product
11 nov. 2023
22 sep. 2023
HW
Hans W.
Bad Nieuweschans
5 jul. 2023
Snelle afhandeling en een lage prijs. ( overal is hetzelfde artikel duurder. ) Verder goed verpakt en zonder verdere kosten verstuurd.
25 jun. 2023
Na een berichtje gestuurd te hebben was mijn probleem direct opgelost waarvoor mijn dank ik blijf zeker klant bij De Schotelshop
4 jul. 2023
Door de snelle actie van DeSchotelShop zorgde ervoor dat ik de airco nog voor mijn vakantie kon opbouwen op mijn camper!!
1 sep. 2023

Prima aanbod en vlot geleverd

Een vraag per mail werd snel beantwoord. Prima assortiment en goede producten. Levering de volgende dag. Een pluim waard.
29 sep. 2023
produkt was niet leverbaar en de schotelshop heeft netjes contact op genomen om een vervanger te mogen leveren
6 jul. 2023

De bestelling liep vlug doch de connectoren zaten niet goed op de kabel

De bestelling liep vlug, doch de connectoren die op de kabel zaten waren niet goed bevestigd.
17 okt. 2023
Goed advies via telefonisch contact. Snelle levering. Dik tevreden
22 feb. 2023
Vooraf contact met vragen en duidelijk antwoorden over the email
2 okt. 2023
Een hele goede service en klant vriendelijk een dikke 10!👌💯
18 apr. 2023
Perfect product voor goede prijs en snelle levering top
22 jun. 2023
Goede informatie waardoor een aankoop vertrouwen wekt