Lucardi Juwelier Tilburg

182 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden261 beoordelingen in totaal

Geachte medewerk(st)er van Lucardi, Enige tijd geleden had ik een horloge gekocht bij Lucardi. Desbetreffende verkoopster kreeg het op dat moment niet voor elkaar om enkele schakeltjes te verwijderen. Het was erg druk in de zaak en ik heb haar aangegeven, dat het voor mij geen probleem was als zij dat op een rustig moment zou doen waarna ik later terug zou komen. Onverhoopt ben ik wegens persoonlijke omstandigheden pas veel later in de gelegenheid geweest mijn horloge op te halen. Ik had een reçu meegekregen waarop vermeld stond, dat mijn horloge reeds betaald was. Afgelopen vrijdag was ik in de gelegenheid mijn horloge op te halen. Daar deze echter niet meer beschikbaar was (waarvan ik keurig netjes telefonisch per voice-mail in kennis ben gesteld) gaf een collega-verkoopster van eerdergenoemde verkoopster aan, dat ik een ander horloge mocht uitzoeken --> helemaal top! Dat noem ik werkelijk klantgerichte service ten voeten uit! Mevrouw heeft enkele schakels verwijderd en het horloge passend gemaakt voor mij. Wat mij betreft kunnen jullie niet klantgerichter en klantvriendelijker werken dan dat jullie gedaan hebben, derhalve: een dikke 10!! Met vriendelijke groet, Emmy

3 okt 2023
Op maandag stond ik om 13:00 voor de Lucardi in Tilburg. Ik heb er ruim 10 minuten gestaan en meerdere malen oogcontact gelegd met de medewerkers in de zin van gaan de deuren nog een keer open. Na 10 minuten, dus om 13:10 ging de winkel pas open. Zet er dan aub geen 13:00 neer als openingstijd.. Vervolgens ben ik naar binnen geweest voor het kopen van een sieraad. Ik had sterk het idee dat de medewerker in kwestie mij zsm de winkel uit wilde hebben. Ze was erg opdringerig en verre van klantvriendelijk/ meedenkend. Jammer. Uiteindelijk heb ik showmodel als cadeau moeten geven terwijl ik vroeg of ze nog een nieuwe had. Pas met het geven van mijn cadeau kwam ik erachter dat deze armband bevlekt en bekrast was. Het leek ernaar alsof ik een gebruikte armband heb gegeven als cadeau. En dat voor €50,-. Ik voelde me erg ongemakkelijk met zo’n cadeau.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Tilburg

Goede service

Ik had online oorbellen besteld maar deze waren helaas moeilijk in te brengen door een onhandige sluiting. Zonder problemen kreeg ik mijn geld terug. Toch nog mooie andere oorbellen gekocht want het was een verjaardagscadeau.
7 apr 2024

Servies en personeel

Horloge voor een goede kwaliteit en een passende prijs! Aardige personeel en behulpzaam Niet te snel en heeft de tijd genomen om te helpen ben erg tevreden met de servies en tuurlijk de horloge.
Mooie en fijne sierraden echt een genot om te dragen vooral door de complimenten die ik dan krijg!! Super. De mensen die je helpen zijn erg klantvriendelijk ook een pre.

Super lieve dames die daar werken, ze helpen top!

De dames die mij hebben geholpen waren super lief, ze zijn goed in uitleggen. Ze hebben mij echt goed geholpen en ik ga daardoor zeker vaker langskomen!
Bijzonder vriendelijk geholpen in de winkel Ik had via internet een bestelling geplaatst om die op te halen in de winkel, maar dat is niet gebeurd

Oorbellen kleindochter

Mijn kleindochter heb ik verwend met gouden oorbellen. Ben goed geholpen en goed advies gehad in de winkel. Heel vriendelijke medewerkers.
Ruim assortiment, was op zoek naar ring voor kleindochter. Alle maten aanwezig en een hele vriendelijke en behulpzame verkoopster!
De dames waren erg vriendelijk en behulpzaam. Ze groeten ons bij binnenkomst en we werden snel geholpen.
De behulpzaamheid en vriendelijkheid jullie hoeven niets te verbeteren het is helemaal geweldig
Goed geholpen mijn kleindochter kreeg haar eerste gaatjes.perfect gedaan en leuke spulletjes
14 apr 2024
Je word goed geholpen en zijn heel vriendelijk. Kwaliteit van de sieraden zijn ook heel goed!
Goeie service kreeg antwoord op al mijn vragen, vriendelijk medewerker
Ik werdt heel goed geholpen er werdt een goede service aangeboden
Prima geholpen in de winkel in Tilburg,leuke verkoopster
Ik koop hier al jaren spullen en altijd goed behandeld
13 apr 2024
Ze waren erg klant vriendelijk ook ivm mijn handicap
Snel en goed geholpen! Vriendelijke personeel.
14 apr 2024
Vriendelijke medewerkers Ze helpen je graag
Goed en netjes geholpen