Horloge-Bandjes.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 17 aug. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
Horloge-Bandjes.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Horloge-Bandjes.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 17 aug. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor Horloge-Bandjes.nl

385 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 aug. 2022
Ik was voor mijn Fossil hybrid smartwatch welke alweer enkele jaren oud is op zoek naar een nieuw lederen bandje. Al snel kwam ik uit bij de website van horloge-bandjes.nl. Hier was het originele artikel voor een aangename prijs beschikbaar. Foto's en website zijn er duidelijk en overzichtelijk. Na de bestelling kreeg ik een update dat het bandje helaas niet voorradig was en besteld moest worden bij de leverancier. Over het verdere verloop van de order werd ik keurig op de hoogte gehouden middels een duidelijk orderoverzicht. Na 4 dagen kreeg ik het bandje thuis geleverd. Keurig verpakt in een stevige envelop. Na het uitpakken bleek dat het echt het originele bandje voor mijn horloge was. Deze ziet er nu weer als nieuw uit. Kortom, fijne webwinkel met top service en originele producten van goede kwaliteit. Ik ga hier zeker vaker iets bestellen en kan dit ook iedereen van harte aanbevelen.

4 aug. 2022
Mooi assortiment en goede kwaliteit maar betalen verloopt steeds moeizaam. De communicatie hierover was echter zeer correct en alles kwam uiteindelijk goed. Levertermijn van ongeveer één volle week is relatief lang voor een minipakketje met een bandje erin. Vlotter kunnen betalen en ietsjes sneller leveren en deze review wordt er volgende keer ééntje met 5 sterren.

Beoordelingen voor Horloge-Bandjes.nl

9 sep. 2022
Veel keuze en de juiste spullen op voorraad. Dat is super. Van mijn bestelling kreeg ik op zaterdag een bericht dat het was verstuurd via PostNL. Het duurde echter nog tot en met donderdag eer het was gearriveerd. Mijn ervaring met PostNL is dat het maximaal 2 dagen duurt (weekend / maandag), dus ik kreeg al het idee dat het mogelijk helemaal niet meer ging komen. Ik zou of zorgen dat het pakketje eerder bezorgd zou worden, of in het bericht van die zaterdag nogmaals vermelden dat het nog 5 dagen kan duren. In deze tijd van webwinkelen is 5 dagen wel heel lang. De meesten leveren binnen 2 dagen.
8 sep. 2022
Ik zocht op het internet naar een vervanger voor mijn huidige horlogebandje. Niet een ander model, maar exact dezelfde model. Zo kwam ik terecht op de website van horloge-bandjes.nl en zag het vervangende horloge bandje wat ik zocht. Dus direct besteld en 2 dagen later via de post ontvangen. Mijn horloge kan ik weer om mijn pols dragen en ziet er weer als nieuw uit.
Duidelijker aangeven dat je een tussenpersoon bent die het bestelde niet op voorraad heeft en dus niet direct kan leveren, maar eerst moet bestellen en dan doorlevert. Als de klant dit weet in deze verwende wereld laat je de juiste verwachting zien. Ik vond het geen probleem om even te wachten.
Netjes alles verzorgd.Vlotte levering, netjes verpakt. Prijstechnisch ook goed. Aanrader!!!
3 sep. 2022
De tweede keer dat ik hier een horlogebandje heb besteld. Alle twee de keren snel geleverd.
Duidelijke site, prima uitleg, snelle service, goede prijs-/kwaliteitverhouding
8 sep. 2022
Snelle levering en goede kwaliteit. Perfecte site om de juiste keuze te maken.
2 sep. 2022
Levering was volgens afspraak. Prima prijs. Heldere communicatie. Goed product.
Geen verzendkosten, zeer snelle verzending. Gewoon top!
Geweldig goede uitleg op de site en snelle levering
13 sep. 2022
Vlotte levering. Geen gebruik meer maken van PostNL.
1 sep. 2022
Het is bellen, betalen en leveren. That easy!
Snelle levering en goede prijs/kwaliteit.
Perfect passend onderdeel voor horloge.
5 sep. 2022
Groot assortiment en snel bezorgd. Top!
9 sep. 2022
Prima bandje en uistekende service.
5 sep. 2022
Snelle en correcte levering!
7 sep. 2022
Vooral snelle levering.