Horloge-Bandjes.nl

335 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.312 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 aug 2018
Horloge-Bandjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn vrouw heeft al jaren een horloge waaraan goede herinneringen houden. Die herinneringen zijn waardevoller dan het horloge zelf. Helaas ging het horlogebandje stuk waardoor het horloge in de kast belandde. Zoals het vaak gaat even snel bij BOL een bandje besteld, snel en goedkoop.....maar ook duurkoop dus. het band je ging snel kapot. Dom, had ik kunnen weten. Gezocht naar een bandje dat de look and feel van het origineel had. Dat gevonden in jullie shop. Besteld en geleverd ( levering ging trager dan bij Bol maar dat is geen echt probleem). Bandje gemonteerd en het horloge heeft weer de allure van toen. We zijn er heel blij mee. Jullie site staat inmiddels bij de favorieten.

18 jun 2023
Op 8 juni bestelde ik voor vaderdag een nieuw merkhorlogebandje voor mijn man. Pas op 17 juni werd deze bezorgd. Gelukkig net op tijd. Vandaag het bandje (dat voor dit horloge is gemaakt) aan het horloge proberen te bevestigen. Ondanks dat er op de website staat dat dit bandje van het merk Skagen voor het horloge is (type nummer gecontroleerd), past het bandje niet. De pushpin is te breed. Na veel gepruts uiteindelijk de oude pushpins maar hergebruikt. Beetje jammer wel.

Beoordelingen voor Horloge-Bandjes.nl

The watch strap is good quality as expected. The price was also good. The website is a bit difficult to browse and see all watch straps easily and the delivery time is a bit long.
Perfecte afhandeling. Band zoals verwacht. Een geluk dat ik jullie gevonden heb, anders had ik geen originele band meer voor mijn Diesel horloge. Thanks.
Antwoord van Horloge-Bandjes.nl
Wauw 5 sterren daar worden we extra gemotiveerd door Bedankt daarvoor, wat fijn dat u zo tevreden bent met uw nieuwe Diesel horlogeband Veel draagplezier toegewenst met deze DZ4309 Zwart Staal band Met Vriendelijke Groet, Antonie Slegers
Het horlogebandje was er heel snel! Daar was ik heel blij mee. Ondanks het feit dat het horloge niet meer gemaakt wordt, hebben jullie toch het bandje!
Na een verkeerd bandje te hebben besteld,werd er niet moeilijk gedaan over terugsturen en weer opnieuw een bandje op te sturen.
Antwoord van Horloge-Bandjes.nl
Goedendag, Bedankt voor uw mooie review 5 sterren Fijn dat we u alsnog hebben kunnen voorzien van een passende horlogeband Met vriendelijke groet, Team World of Watchstraps | Horloge-bandjes.nl
Goede en snelle levering. Het bandje past perfect bij mijn Seiko watch, hoewel het een door jullie geadviseerd alternatief is.
Snel geleverd, nette prijs en een kwaliteit goed bandje
Antwoord van Horloge-Bandjes.nl
Bedankt voor uw beoordeling Ziet er weer keurig uit BIJNA NIEUW GEHEEL Veel Draagplezier toegewenst
OH
Ouday H.
Leiden
Service is zo bijzonder goed! Zie oude band en nieuwe
Antwoord van Horloge-Bandjes.nl
Goedemiddag, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling en wat ontzettend leuk de toegevoegde afbeelding(en) Voor en Na Veel Draagplezier toegewenst
Fijne service! Snel omgeruild na foutieve bestelling
Snelle levering. Goede kwaliteit en origineel merk.
Antwoord van Horloge-Bandjes.nl
Goedemiddag, Fijn te vernemen dat het snel is afgeleverd Wij leveren enkel 100% originele onderdelen, veel draagplezier van de Jacob Jensen horlogeband Met vriendelijke groet, Team World of Watch Straps | Horloge-bandjes.nl
7 apr 2024
Direct het juiste geleverd binnen redelijke termijn
Product doet volledig aan de beschrijving.
De snelle toezending van het horlogebandje
het bandje was supersnel binnen
Antwoord van Horloge-Bandjes.nl
Goedemiddag, Fijn te vernemen dat het snel is geleverd En Super bedankt voor de 5 sterren beoordeling Met Vriendelijke Groet Antonie Slegers
Snel en correct geleverd
BB
Bob B.
Blaricum
Geweldige service.
Snel en goed
Antwoord van Horloge-Bandjes.nl
Goedemiddag, Fijn te vernemen dat uw zending snel en goed is ontvangen Met vriendelijke groet, Team World of Watch Straps | Horloge-bandjes.nl
EV
RJ