Het ZilverHuys- Logo - Beoordelingen

Het ZilverHuys

112 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.474 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 feb. 2022
Het ZilverHuys voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 mei 2023
Ik heb nu voor alle 5 mijn kleinkinderen een rammelaar en bestekset gekocht omdat het van goede kwaliteit is en betaalbaar en hele goede service ik had de eend rammelaar besteld maar die was niet leverbaar en ik werd netjes opgebeld of het ook de zwaan mocht zijn voor mij geen enkel probleem top service

29 jun. 2023
Ik vond het doosje er beetje goedkoop uit zien! Dekseltje zit heel los.
YS
Yvonne S.
Nijmegen

Beoordelingen voor Het ZilverHuys

Contact met Het Zilverhuys over graveren gehad. Snel en accuraat. Levering de volgende dag, ook uitstekend. Omdat het bestekje nog niet is aan de ouders van de baby is gegeven, kan ik hier nog niets over zeggen. Het was té mooi ingepakt om het te bekijken.

Prima service!

De keuze van de lettertypen bij eventuele graveringen beter aangeven. Nu heb ik deze aangegeven bij opmerkingen. Voor de rest is alles perfect gegaan. Kinderbestekje was prachtig gegraveerd ook zeer snel geleverd. Mijn complimenten.

Super tevreden!

Duidelijke correspondentie. Snelle en keurige levering. Mooie en zelfs gratis gravering. Heel mooi ingepakt, Helemaal klaar om als kraamkado te geven. Top alles!
Antwoord van Het ZilverHuys
Dank u wel voor deze mooie woorden, en de super leuke foto. wat een mooie spaarpot is het toch de kinderwagen. Graag tot een volgende keer. Liefs Angelique Het ZilverHuys
24 jan. 2024

Prima!

Bestelling verliep geheel naar wens, cadeautje (spaarpotje, gegraveerd, voor kleinkind) is prachtig!
Antwoord van Het ZilverHuys
Dank u wel voor deze mooie beoordeling, Wat zal de mooie Nijntje Spaarpot met gratis Naam gravering mooi staan te stralen bij de kleine deugniet op de kast . Veel spaarplezier Groetjes, Angelique Het ZilverHuys

Goede service !

Betrokken door te vragen of 2x zelfde lijstje juist bestelling is en heel leuk ingepakt !
24 jan. 2024
De snelle afhandeling, keurig verzorgd en ingepakt, ruim op tijd binnen. bedankt!
Antwoord van Het ZilverHuys
Dank u wel voor deze mooie woorden Veel plezier met het mooie Zilverstad bestekje Natuurvriendjes Heeft u de bijpassende Spaarpot Rups en Lieveheersbeestje ook gezien? Groetjes, Angelique Het ZilverHuys
5 feb. 2024
Zag er heel verzorgd uitven op tijd geleverd
Antwoord van Het ZilverHuys
Dank u wel voor deze mooie beoordeling, Veel plezier met het mooie Zilverstad bestekje Beer met hart voor jullie kleinkind. Groetjes, Angelique Het ZilverHuys
5 feb. 2024
Snelle levering en prachtig ingepakt
Antwoord van Het ZilverHuys
Dank u wel voor deze mooie beoordeling, Veel plezier met de mooie Nijntje Dwarslepel. Groetjes, Angelique Het ZilverHuys
Het was er snel Mooi gegraveerd En mooi verpakt. Prachtig Groetjes saar van houdt

Snelle goede diensverlening

Volgende dag gegraveerd en al in huis. En met liefde kosteloos prachtig ingepakt 👌
29 dec. 2023

Cadeautje

Toen ik het doosje open maakte kwam er een prachtig ingepakt cadeautje tevoorschijn. Daar werd ik echt blij van, bedankt!
Antwoord van Het ZilverHuys
Dank u wel voor deze mooie beoordeling, Een glimlach op het gezicht van de klant dat is waar ik het voor doe. Groetjes, Angelique Het ZilverHuys
23 dec. 2023
Snelle levering, mooi ingepakt in cadeaupapier
Dank u wel voor deze mooie Woorden Groetjes, Angelique Het ZilverHuys
1 jan. 2024
Alles naar mijn wens en een snelle levering Genoeg leuke keuzes
Antwoord van Het ZilverHuys
Dank u wel voor deze mooie beoordeling, Veel plezier met het deze leuke Herbie Spaarpot. Groetjes, Angelique Het ZilverHuys
25 dec. 2023
Snelle service. Denken goed mee
Antwoord van Het ZilverHuys
Dank je wel voor deze mooie beoordeling, Graag gedaan nu kunnen de kleintjes lekker smikkelen met hun mooie Zilverstad bestekje Bosdieren. Een top geschenk voor jullie collega's Groetjes, Angelique Het ZilverHuys
2 jan. 2024
Dank u wel voor de 5 gouden sterren. Groetjes, Angelique Het ZilverHuys
27 dec. 2023
Antwoord van Het ZilverHuys
Dank u wel voor deze mooie beoordeling, Veel plezier met het mooie Muziekdoosje van Nijntje met gratis gravering Groetjes, Angelique Het ZilverHuys
24 dec. 2023
Dank u wel voor deze mooie beoordeling, Groetjes, Angelique Het ZilverHuys
21 dec. 2023

Het juiste adres voor een mooi geschenk

Snelle behandeling en goede communicatie. Leuk ingepakt en goed verstuurd
Antwoord van Het ZilverHuys
Dank u wel voor deze mooie beoordeling, Veel plezier met het mooie Zilverstad bestekje Bosdieren met gratis gravering een geschenk voor het leven. Groetjes, Angelique Het ZilverHuys
4 dec. 2023

Zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden over de snelle levering en het resultaat. Heel fijn dat het ingepakt was, helaas zat er een kerstverpakking omheen en was het voor een verjaardag.
16 dec. 2023
Dank u wel voor de mooie beoordeling, Groetjes Angelique Het ZilverHuys
4 dec. 2023

Super tevreden.

Mooi tandendoosje met prachtige gravering. Supersnel geleverd nadat even per telefoon contact werd opgenomen om te checken of de datum voor de gravering klopte.
16 dec. 2023
Dank u wel voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Angelique Het ZilverHuys