Het ZilverHuys- Logo - Beoordelingen

Het ZilverHuys

122 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.509 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 feb 2022
Het ZilverHuys voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 mei 2023
Ik heb nu voor alle 5 mijn kleinkinderen een rammelaar en bestekset gekocht omdat het van goede kwaliteit is en betaalbaar en hele goede service ik had de eend rammelaar besteld maar die was niet leverbaar en ik werd netjes opgebeld of het ook de zwaan mocht zijn voor mij geen enkel probleem top service

29 jun 2023
Ik vond het doosje er beetje goedkoop uit zien! Dekseltje zit heel los.
YS
Yvonne S.
Nijmegen

Beoordelingen voor Het ZilverHuys

Zeer goede service, zeer mooie artikelen, zeer mooi graveerwerk, zeer goede verpakking van de artikelen. Niets dan lof!!

Leuk cadeau voor een 4-jarige (klein)dochter of zoon

Prachtig kinderbestek voor mijn 4-jarige kleindochter, dat gratis gegraveerd werd. Dag na bestelling al ontvangen. Top! Natuurlijk is het reclame, maar lijkt mij niet verstandig om het brievenbuspakketje, met "Zilverhuys" erop vermeld, te sturen.Onze brievenbus zit niet op slot en in mijn dop is het goed gegaan, maar dat geldt niet overal, denk ik.
Antwoord van Het ZilverHuys
Dank u wel voor deze mooie beoordeling, Gelukkig ben ik in de afgelopen 18 jaar niet zo heel veel pakketjes kwijt geraakt, misschien 20, en dan los ik het natuurlijk ook netjes op. Lieve groetjes, Angelique
Het was heel mooi gegraveerd en heel mooi ingepakt. Het was echt een leuk kado zo om te geven.
Dank u wel voor deze mooie recensie. Groetjes Angelique Het ZilverHuys

Mooie kwaliteit bestek, snel geleverd!

Mooie kwaliteit bestek en razendsnel geleverd met inscriptie! Erg blij mee hoor.
Antwoord van Het ZilverHuys
Dank u wel voor de mooie beoordeling en graag gedaan. Groetjes Angelique Het ZilverHuys
FL
F L.
Driebergen-Rijsenburg

Boven verwachting

Goede prijs/kwaliteit, snel, mooi ingepakt, goede service, zeer vriendelijk
Wow Dank u wel voor deze geweldige beoordeling. Liefs Angelique Het ZilverHuys
Mooie gravure in bestekset. Zeer snelle levering in mooie cadeauverpakking!
Antwoord van Het ZilverHuys
Dank u wel voor deze mooie woorden, heel erg blij mee! Groetjes Angelique Het ZilverHuys
Zo mooi ingepakt ontvangen.
Antwoord van Het ZilverHuys
Graag gedaan, heel veel plezier met schenken. Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Graag tot ziens Angelique Het ZilverHuys
Snel geleverd
Antwoord van Het ZilverHuys
Dank je wel en Ik doe altijd mijn best, als de post ook nog meewerkt is het allemaal supersnel Groetjes Angelique Het ZilverHuys
7 apr 2024
Super bedankt voor de 5 gouden sterren! Groetjes Angelique Het ZilverHuys
31 mrt 2024
Antwoord van Het ZilverHuys
5 Gouden sterren daar ben ik heel erg blij mee, Dank je wel ! Groetjes Angelique Het ZilverHuys
Keurig gegraveerd. Binnen 1 dag opgestuurd en ontvangen.
7 apr 2024
Overzichtelijk
Dank je wel voor de mooie beoordelingen Wow! Groetjes Angelique Het ZilverHuys

Mooi sieradendoosje

Cette boîte à musique est le cadeau idéal pour les petites princesses. Livraison à domicile très rapide. Superbe cadeau !!! Deze muziekdoos is het ideale geschenk voor zowel kleine prinsesjes. Super snel thuisbezorgd. Prachtig cadeau!! Merci !
20 mrt 2024
Dank je wel voor de mooie beoordeling! De Ballerina Sieradendoos is ook echt een topper voor kleine als grote prinsessen. Groetjes, Angelique Het ZilverHuys
20 mrt 2024
Mooie lijstjes, met inscriptie. Alleen die stond niet op doorgegeven plek, is geen probleem. Tip: geef klanten de mogelijkheid om in een tekening de plek aan te geven waar de tekst moet komen staan.
20 mrt 2024
Ojee Ik zie nu dat we het verkeerd hebben gelezen, Jammer dat u mij niet even belt om door te geven dat het niet goed is gegaan. Dan los ik het altijd netjes op. We zijn druk bezig met een nieuwe website en de module programmeurs zijn al een hele poos druk bezig om al onze wensen voor het graveren er in te verwerken. Dat is helaas niet zo simpel. We zijn er dus druk mee bezig. Groetjes Angelique het ZilverHuys
9 mrt 2024
Mooie selectie, de gravering is mooi. Jammer dat er niet de mogelijkheid was om ( tegen betaling) de gravering iets langer - meer letters te maken. Goed snel geleverd in brievenbus-pakket
10 mrt 2024
Dank je wel voor de mooie beoordeling. Helaas passen er op het bestekje WMF dieren niet meer karakters, anders hadden we dit zeker aangeboden. De ruimte op dit bestek is door de plaatsing van het merkteken van WMF (verder naar achter) zeer beperkt, vooral op de kleine lepel. is net aan een ruimte over van 1,5cm om een gravering te plaatsen. Wij vinden het belangrijk dat het leesbaar is. Groetjes Angelique het ZilverHuys
Fijn om bij jullie te bestellen, prachtig ingepakt, en leuk vond ik het roze strikje aan de zilveren kinderwagen.
Kinderbestek besteld. Dat werd mooi ingepakt door Post.nl thuisbezorgd. Het kinderbestek is van glanzend edelmetaal. Met mooie letters is de naam van de baby ingegraveerd.
9 mrt 2024
Dank u wel voor deze mooie beoordeling, Groetjes Angelique Het ZilverHuys