eurocoinhouse.com- Logo - Beoordelingen

eurocoinhouse.com

867 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.866 beoordelingen in totaal

Ik bestel al geruime tijd €2.00 EU munten bij EuroCoinhouse. Over de kwaliteit en verpakking ben ik zeer tevreden. Meestal wordt een bestelling snel geleverd en is de prijs ook aantrekkelijk. Minpuntje zijn de verzendkosten die berekend worden. De concurrentie rekent boven een bepaald bedrag geen verzendkosten en dat scheelt al gauw ruim €8.00 per bestelling. Ook de Koninklijke Belgische Munt verzendt gratis. Hierdoor mist EuroCoinhouse soms een bestelling. Dat zou mogelijk beter kunnen, zowel voor de klant, als voor henzelf.

9 aug 2023
Ik heb een bestelling geplaatst op 02-08-23 en heb tot op vandaag nog niets mogen ontvangen. Ik heb meermaals contact proberen opnemen zowel via telefoon als via e-mail waar ik beide geen reactie op kreeg. Ik dacht dus dat ik in het zak gezet was… Toen mijn vriend na een week toch maar eens een email stuurde voor wat “info” kreeg hij meteen antwoord… blijkbaar is Euro Coinhouse met collectieve vakantie, maar vinden ze het niet nodig om de mensen met een lopende bestelling hiervan op de hoogte te brengen!

Beoordelingen voor eurocoinhouse.com

3 jul 2024

Eurocoinhouse heeft een duidelijke site en de gemaakte afspraken komen ze goed na.

Eurocoinhouse heeft een duidelijke site, goede informatie mbt bestelling, verzending en wanneer en door wie geleverd wordt. De munten zijn supergoed verpakt tegen weer en stoten ( bubbelsfolie en compleet verpakt in aluminium folie ) duidelijke site en het bedrijf komt de afspraken goed na. Top bedrijf volgende keer weer bij Eurocoinhouse bestellen.
28 jun 2024
Het object was in perfecte staat en heel goed verpakt. Heel content. Bedankt groetjes achiel

Uitstekende Service

Makelijk bestellen - snelle levertermijn - goede en degelijke verpakking
PW
4 jul 2024
Zoals gewoonlijk! Vlot en prettig geregeld. Met dank.
4 jul 2024
De afhandeling van de bestelling is zeer snel en top
AS
Ad S.
Asperen
4 jul 2024
Levering perfect volgens aangegeven route
GV
28 jun 2024
Supersnelle afhandeling van de bestelling.
FM
Frans M.
Roosendaal
1 jul 2024
weinig tot niets, altijd goed verzorgd
RL
30 jun 2024
Geen problemen, levering was correct.
BW
Bennie W.
St Jac Parochie
2 jul 2024
Een fijn en betrouwbaar adres
fijn en betrouwbaar bedrijf
4 jul 2024
alles zoals altijd in orde
RV
Roland V.