eurocoinhouse.com- Logo - Beoordelingen

eurocoinhouse.com

1.018 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.536 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 apr 2017
eurocoinhouse.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 jan 2024
Ik bestel al geruime tijd €2.00 EU munten bij EuroCoinhouse. Over de kwaliteit en verpakking ben ik zeer tevreden. Meestal wordt een bestelling snel geleverd en is de prijs ook aantrekkelijk. Minpuntje zijn de verzendkosten die berekend worden. De concurrentie rekent boven een bepaald bedrag geen verzendkosten en dat scheelt al gauw ruim €8.00 per bestelling. Ook de Koninklijke Belgische Munt verzendt gratis. Hierdoor mist EuroCoinhouse soms een bestelling. Dat zou mogelijk beter kunnen, zowel voor de klant, als voor henzelf.

9 aug 2023
Ik heb een bestelling geplaatst op 02-08-23 en heb tot op vandaag nog niets mogen ontvangen. Ik heb meermaals contact proberen opnemen zowel via telefoon als via e-mail waar ik beide geen reactie op kreeg. Ik dacht dus dat ik in het zak gezet was… Toen mijn vriend na een week toch maar eens een email stuurde voor wat “info” kreeg hij meteen antwoord… blijkbaar is Euro Coinhouse met collectieve vakantie, maar vinden ze het niet nodig om de mensen met een lopende bestelling hiervan op de hoogte te brengen!

Beoordelingen voor eurocoinhouse.com

GR
4 feb 2024
Al die jaren dat ik klant ben geen negatieve ervaring Snelle levering degelijke verpakking Niets gaan veranderen
DV
Dirk V.
Heerenveen
16 feb 2024
Jullie hoeven zelf niets beter te doen. Goed en degelijk verpakt. Alleen gls is een drama! Check op de dag zelf meerdere keren uw track en tracé. Bezorgen tussen 12:50 en 13:15. Werd uiteindelijk na 20 keer refreshen 20:00!
15 feb 2024
heel snel verzonden in een verschrikkelijke opvallende verpakking, luid en duidelijk geadresseerd een SUPER Product, waar ik erg blij mee ben. DANK voor de nette verzorging hiervan. !
16 feb 2024
Correcte en over het algemeen snelle levering . Spijtig van de hoge leveringskosten . 1 van de redenen dat ik regelmatig een andere muntenleverancier aanspreek
BV
Bertus V.
Oostburg
9 feb 2024
Ik ervaar al jaren een uitstekende service ben steeds zeer tevreden over hun mee denken met mij als klant.
9 feb 2024
Eerste keer wat besteld, aangenaam verrast, munten keurig en duidelijk verpakt, kon zo in mijn album!!
AB
A. B.
Enschede
12 feb 2024
Betrouwbaar bedrijf - correcte telefoon beantwoording - snelle levering - niet goedkoop
16 feb 2024
De verpakking was heel goed verpakt, ook de inhoud. Op tijd geleverd bedankt achiel
15 feb 2024
bestelling was prima in orde , levering zeer correcte tijd .tevreden klant dus
PV
16 feb 2024
Vlotte levering en verzorgt , voldoet volledig aan hun beloften Dank u
JM
johan m.
etten-leur
13 feb 2024
Bestelling was snel, goed verpakt ,en de munten waren ook goed verpakt
Nette en vlotte bezorging en product als omschreven. Prima verkoper.
EV
eddy v.
rillaar
13 feb 2024
snelle en eerlijke verhandeling, verzendkosten wel tamelijk hoog
15 feb 2024
Altijd correct en een snelle afhandeling en goede producten
Vlotte levering en gemakkelijk te bestellen op de site
9 feb 2024
Waar voor m'n geld , snelle levering, netjes verpakt!
9 feb 2024
goede site en snelle verzending verder geen klachten
12 feb 2024
opnieuw weer heel vlot en proper geleverd bedankt!
CL
cordemans l.
oostende BELGIE
31 jan 2024
altijd eerlijk snelle levering op kwaliteit
14 feb 2024
Snelle levering, makkelijk bestelproces.