happy-spirit.nl- Logo - Beoordelingen

happy-spirit.nl

780 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.187 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 jun 2021
happy-spirit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik kies goed, omdat je altijd reviews leest als er net is aangeschaft, en niet na een aantal gebruiksjaren. Verder ken ik HappySpirit al erg lang. Ik vind de foto's, die ze online zetten, soms afwijken van hoe het er "live" uitziet. Tevens weet ik doordat ikzelf veel gefotografeerd heb, hoe moeilijk het is qua belichting om foto's goed realistisch te maken. Daarom raad ik mensen aan, om vooral zelf "live" naar de winkel toe te gaan. Je kijkt je ogen uit en bovendien is het dan makkelijker je keuze te bepalen dankzij het zelf Live bekijken van je aankoop. Maar dan moet je je wel houden bij de steen die je aan wilt schaffen en je niet laten beïnvloeden door het vele moois dat ze je laten zien, zodat je ook echt thuiskomt met de steen die je eigenlijk, voordat je de winkel instapte, wilde kopen.

Alleen avond bezorging vind ik niet fijn, heb graag een keuze.Maar dasr zijn ze aan aan het werken dus dat zou goed moeten komen. Klantenservice is niet hun sterkste kant. (Tenminste, degene waarmee ik te maken heb gehad niet) Ik vroeg (na 2 dagen nog niks te hebben gehoord over dat de bestelling bevestigd was ofzo) waar m'n bestelling bleef en er werd gezegd dat het erg druk is in januari en dat er zieken waren in het magazijn maar, dat als ik vond dat het te lang duurde ik wel mee mocht komen inpakken. Ik hoop dat dat een grapje was, maar de hele toon van de mail was belerend, sarcastisch, neerbuigend en niet empatisch. Zeker voor zo'n bedrijf in deze doelgroep, had ik een totaal ander antwoord verwacht. Ik kreeg een 'kadootje' bij mn laatste bestelling omdat ik voor een bepaald bedrag had besteld. Een zakje met een super piepklein stukje kristal erin. Ik moest het echt zoeken. Doe dan niks.. Heel jammer dit.

Beoordelingen voor happy-spirit.nl

Netjes verpakt, snel geleverd, leuke attenties bij elke bestelling. Wat beter zou kunnen is dat niet alle stenen 100 procent echt zijn. Zo had ik een smaragden armband besteld bij happy spirits maar binnen 2 weken vielen er al stukjes af en de kleur begon inderdaad als mooi diep smaragd groen maar helaas zijn er een aantal compleet geel geworden en de rest is nu lichtgroen tegen turkoois achtig aan en veel kralen zijn bruin geworden. Ik heb de armbanden niet met schoonmaakmiddelen aangeraakt en ook niet lang onder water gehouden. Gewoon netjes mee omgegaan zoals ik met al mijn stenen doe. Dit vind ik wel vervelend omdat ik een zeer vervelende (ongeneeslijke) ziekte heb en ik geloof in de werking van stenen. Maar als de foto die ik heb bijgevoegd smaragd is dan ben ik een flamingo
Super ervaring mee. Snel antwoord op vragen. Snelle levering. En was best sceptisch over de werking van kristallen maar daar kom ik nu toch wel op terug want ik ben van chronische stress elke dag hele dag naar af een toe een momentje op de dag en dat komt in mijn ogen nog omdat mijn lichaam zo gewend is om in stress stand te staan dat het niet weet wat dit rust gevoel is. Dus wauw.
Antwoord van happy-spirit.nl
Hoi, heel erg bedankt voor je geweldige recensie! We zijn erg blij om te horen dat je een geweldige ervaring met ons hebt, van snelle antwoorden op je vragen tot een snelle levering. Het is geweldig dat de kristallen je hebben geholpen om met chronische stress om te gaan - we streven er altijd naar om onze klanten alleen de beste ervaring te geven! 😊
Snel sturen van bestelling, goed verpakt en goed op de hoogte houden waar het pakketje is. Fijn is ook dat de bestelde artikelen tot zekere hoogte verzekerd zijn. Jammer dat jullie geen beschrijving van de stenen erbij zenden, zoals jullie wel in de winkel wel meegeven.. Dank je wel weer voor de mooie artikelen
Met zorg verpakt en verzonden. Volgen mij waren de stenen geladen. Dit voelde ik gelijk. Ik heb later ook een aquamarijn armband besteld..ook met zorg verpakt en verzonden. Ik zal zeker vaker bestellen of een keer langskomen in de winkel.
Goed verpakt Goede prijzen Producten zijn zoals beschreven. Word goed aangegeven dat er kleur verschil kan zijn vergeleken met de afbeelding omdat het natuurlijke producten zijn ( edelstenen) Weer super tevreden.
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je lieve woorden! We waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om deze beoordeling achter te laten. We zijn zo blij dat je tevreden bent met de verpakking, de prijzen en de producten zoals beschreven. Het is belangrijk voor ons dat onze klanten weten dat er wat kleurvariaties kunnen zijn door de aard van onze producten, en we zijn blij dat je dat begrijpt. Nogmaals bedankt!
Bij één gewicht stond 15 à 20 stenen. Ik had er 15 nodig en dacht dat is genoeg. Helaas was dat gewichtt maar 14 stenen. Dit vond ik jammer. De levering is wel snel en bijna altijd wat ik er van verwacht had.

Ecalyptus wierook

Had hiervoor ook een ecalyptus wierook, maar die rookte meer naar iets verbrands. Deze wierook van ecalyptus is echt wat het is. Perfect !
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor de recensie! We zijn blij om te horen dat je geniet van onze eucalyptus wierook. We streven ernaar om onze producten van de hoogst mogelijke kwaliteit te maken en zijn blij te weten dat we dat doel met dit product hebben bereikt. We waarderen je vriendelijke woorden!
Duidelijke website met goede uitleg over producten. Was erg verrast door een cadeautje bij mijn bestelling, zeer gewaardeerd.
Zo leuk ingepakt, een feestje om dit pakketje te ontvangen. Alles is erg naar wens en ziet er mooi uit.
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je lieve woorden! We zijn super blij dat je de verpakking mooi vindt en dat alles naar wens was. 💙

Vrolijk

Keurig inpakt. Dat doet een mens goed. Leuk en zeer attent cadeautje erbij. Precies de juiste steen.
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je lieve woorden en voor de positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat je onze verpakking en ons attente cadeau waardeerde en dat we het goed hebben gedaan met je steenkeuze. We hopen dat je blij blijft met onze producten en diensten!
Goede kwaliteit, snel en het extraatje is altijd verassend. Al jaren mijn favoriete winkel!
PV
P. V.
Overveen
10 mrt 2024
Goede communicatie! En uiteindelijk mooie stenen met een leuk aardigheidje erbij!
Antwoord van happy-spirit.nl
Hartelijk dank voor de vriendelijke recensie! We zijn zo blij om te horen dat je blij was met onze communicatie en dat onze stenen en speciale sieraden in perfecte staat aankwamen. We zetten ons beste beentje voor om ervoor te zorgen dat elke aankoop perfect is, net als jouw eigen speciale item!
Snelle verzending en niet te duur. Met altijd een kleine attentie in je pakje.
9 mrt 2024
Bestellingen worden snel geleverd. Heel leuk om een kadootje te ontvangen.
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor je lieve woorden! We stellen het erg op prijs. Bij Happy-Spirit.nl werken we er hard aan om onze klanten de beste ervaring te bieden, en we vinden het geweldig om te zien dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad. Bedankt dat je deel uitmaakt van de Happy-Spirit familie!
Het is echt een cadeautje om te mogen ontvangen, leuk verzorgd ingepakt.
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor de lieve woorden! We besteden veel zorg aan onze verpakkingen en we zijn blij dat je dat hebt gemerkt. We streven ernaar dat elk product een cadeautje op zich is. Cheers!
Het pakket werdt netjes afgeleverdt en goed verpakt , dak u daarvoor.
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten! We zijn zo blij dat je pakket veilig en op tijd is afgeleverd. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en het is leuk om te horen als we daarin slagen. Nogmaals bedankt voor jullie steun!

Fijne winkel

Ik koop hier mijn wierook. Goede prijzen. Leveren zoals beschreven.
Snel geleverd en extra geur en luchtdicht verpakt zoals gevraagd.
RR
Renata R.
Tilburg

Mooi product

Goed verpakt, snel verzonden. Product voldoet aan verwachtingen
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je recensie! We zijn blij om te horen dat je blij bent met het product en dat het snel is verzonden en goed is verpakt. We streven ernaar dat al onze klanten de best mogelijke ervaring hebben, dus we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Cheers!
Bestelling netjes geleverd, mooie stenen, fijne klantenservice.