FeestbazaarBeoordelingen

Feestbazaar- Logo - Beoordelingen
Feestbazaar- Logo - Beoordelingen

Feestbazaar - Nr.1 in verkleedkleding & feestartikelen!

Feestbazaar is de onbetwiste nummer 1 in verkleedkleding & feestartikelen. Kostuums, pruiken, maskers, funbrillen, make-up, versiering en alles voor uw themafeest is leverbaar tegen de laagste prijzen! Voor 16.00u besteld? Dan wordt uw order nog dezelfde dag verzonden! Ook is spoedlevering mogelijk waarbij dezelfde avond nog wordt bezorgd. Wij zien u graag tegemoet in de shop!
Feestbazaar B.V.
Het witte Hert 20
1601 MJ Enkhuizen
Robert Cortie

Beoordelingen voor Feestbazaar

4.56/5.00

585 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik had echt een enorm grote fout gemaakt😳..Ja echt heel stom hoor, ik schaam me er best wel een beetje voor eerlijk gezegd. Zo blij dat Feestbazaar to the rescue kwam met hun site die perfect up to date is, hun snelle service, hun vriendelijk maar ook echt behulpzame klantenservice!!❤️ Wat nou die enorme beschamende fout was die ik gemaakt heb??😳🙈 Ik had de artikelrn in eerste instantie bij een concurrent besteld!!🤭😜
Verder lezen

Ik heb 2x gemaild om roze hawaiiset 5 delig. Vroeg of er elastiek of klitteband in de rokjes zat.Konden ze me niet vertellen.Vind het heel vervelend dat er geen maten bij stonden of dat er elastiek of klitteband bevestiging in de rokjes zit.(Keek net nog eens op jullie site ondanks dat ik het al had teruggestuurd en nou hebben ze het pas erbij geschreven dat het met elastiekband is de rok.)Dan ga ik het toch bestellen en vroeg als het niet past of het kon worden terug gestuurd.Dat kan zei die persoon binnen 14 dagen.16 januari heb ik het pakket gekregen de rokjes waren veel te klein in omtrek. En heb het ook gelijk teruggestuurd.Maar er werd me niet erbij verteld dat ik ff 7 euro 25 moest betalen voor het pakket terug te sturen. Ben diep teleurgesteld!!

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over Feestbazaar

Sorteren relevantie
Snelle levering. goedkoop en goede kwaliteit. Ik gebruik ze als etalagehoofd. En voor de stevigheid plak ik ze op een plankje. Ze zijn oorspronkelijk wit.
Super snelle levering. Artikelen zijn ook top voor een goede prijs. Het maakte ons kleine feestje tot een topfeestje!
duidelijke site, goede keuze om datum en tijd voor levering te kiezen!
Alles netjes keurig verzorgd en geregeld helemaal top👍👍👍
Snelle levering, goed product. Meer maten beschikbaar.
Snelle levering. Producten zoals verwacht
Snelle levering goedkoop en goed product
Super snelle levering en super service!
Zeer vlotte en correcte levering !!
Snel geleverd en kwaliteit is goed!
Snelle bezorging en netjes ingepakt
Snel geleverd en netjes ingepakt
Snelle levering en goede prijs
snelle service .. Helemaal top
Super service, snel geleverd!
snelle levering goede prijs
ze leveren vlot