FeestbazaarBeoordelingen

Feestbazaar- Logo - Beoordelingen
Feestbazaar- Logo - Beoordelingen

Feestbazaar - Nr.1 in verkleedkleding & feestartikelen!

Feestbazaar is de onbetwiste nummer 1 in verkleedkleding & feestartikelen. Kostuums, pruiken, maskers, funbrillen, make-up, versiering en alles voor uw themafeest is leverbaar tegen de laagste prijzen! Voor 16.00u besteld? Dan wordt uw order nog dezelfde dag verzonden! Ook is spoedlevering mogelijk waarbij dezelfde avond nog wordt bezorgd. Wij zien u graag tegemoet in de shop!
Feestbazaar B.V.
Het witte Hert 20
1601 MJ Enkhuizen
Robert Cortie

Beoordelingen voor Feestbazaar

4.57/5.00

734 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Zeer snel en in goede orde mijn bestelling ontvangen. Later bleken 2 producten niet naar wens te zijn en deze retour gestuurd en mijn geld weer teruggestort gekregen. Nu heb ik via chat en email contact gehad voor om een jurkje te bestellen met de juiste maatbepaling. Dus ik ga het er nog een keertje op wagen om te bestellen. Tot zo ver prima service en dienstverlening
Verder lezen

Ik heb 2x gemaild om roze hawaiiset 5 delig. Vroeg of er elastiek of klitteband in de rokjes zat.Konden ze me niet vertellen.Vind het heel vervelend dat er geen maten bij stonden of dat er elastiek of klitteband bevestiging in de rokjes zit.(Keek net nog eens op jullie site ondanks dat ik het al had teruggestuurd en nou hebben ze het pas erbij geschreven dat het met elastiekband is de rok.)Dan ga ik het toch bestellen en vroeg als het niet past of het kon worden terug gestuurd.Dat kan zei die persoon binnen 14 dagen.16 januari heb ik het pakket gekregen de rokjes waren veel te klein in omtrek. En heb het ook gelijk teruggestuurd.Maar er werd me niet erbij verteld dat ik ff 7 euro 25 moest betalen voor het pakket terug te sturen. Ben diep teleurgesteld!!

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over Feestbazaar

Sorteren relevantie
Goede service als door een vergissing blijkt dat je wel heel veel van een artikel besteld hebt bellen ze op corrigeren het zodat zonder vertraging verstuurd kan worden en teveel betaald terug gestort.
De bestelde artikelen (2 mondkapjes 2 clips) konden makkelijk in een enveloppe en door de brievenbus. Nu in een doosje opgevuld met pakpapier, dat groter en zwaarder is dan de artikelen.
De kleuren zijn perfect. Zoals op de afbeelding. Keurig verpakt voor verzending. Op tijd geleverd.prima.
Erg tevreden over de service en altijd een super snelle levering. Dus van mij krijgen jullie 5 sterren 😊
Leuk verjaardaggeschenkje voor kleinzoon. Mooi afgewerkt en prima verpakt. Heel vlug geleverd, dank!
Hoi hoi. Eigenlijk niet keurig verzorgd. En alles mooi op tijd super.
Keurige zending met produkten volgens verwachtingspatroon.
Snel, volgens afspraak, goed verpakt, leuke spullen.
Snelle levering. En duidelijke verzend informatie
Snelle service, klachten goed en adequaat opgelost.
Volgens mij had ik andere singer-songwriter besteld
Volgende dag netjes me bestelling binnen gekregen
Leuk assortiment, goede prijs en snel geleverd.
Mooi product heel mooi ingepakt Goede prijs
Supersnelle verzending, daar houd ik van!!!
uitgebreid assortiment, redelijke prijzen
Goede aparte spullen en snelle levering.
Snelle levering, goede kwaliteit spullen
Snelle complete levering in stevige doos
Goede en snelle levering. Fijne service