Feestbazaar- Logo - Beoordelingen

FeestbazaarReviews

Gecertificeerd sinds: 9 aug. 2017
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023
Feestbazaar is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Feestbazaar kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 9 aug. 2017
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023

Beoordelingen voor Feestbazaar

1.396 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

10 jan. 2023
Feestbazaar heeft geprobeert te bellen over een rode waaier die niet in vooraad was, echter ik heb de oproep niet gehoord. Heel netjes hebben ze daar op gemaild, of het een andere kleur mocht zijn. Daar we deze een dag later al nodig hadden was de kleur geen punt. Waarop dezelfde avond de order nog bij Feestbazaar is buiten gegaan. En het pakket s'ochtens door Postnl is bezorgt. Bedankt Feestbazaar das service Topie Top met twee dikke duimen.

25 jul. 2022
Opzich waren de artikelen prima. Echter geeft de winkel loze beloftes. ik had op woensdag avond iets besteld, wat ik vrijdag nodig had. ik had extra betaald voor bezorging op de volgende dag (de donderdag) door middel van trunkrs, zodat het er op tijd zou zijn. echter bleek dat het trunkrs het te druk had, ik kreeg de melding dat het pakket bezorgt zou worden tussen 17.30 en 19.30. om 17.31 kreeg ik de melding dat het te druk was en dat het de volgende dag bezorgd zou worden. het is dus uiteindelijk wel bezorgd, maar te laat en niet binnen de beloofde tijd.

Beoordelingen voor Feestbazaar

10 jan. 2023
2 pakken voor carnaval besteld en was de volgende dag al in huis. Helaas ontbrak er een onderdeel dus gemaild en kreeg dezelfde dag nog antwoord en de dag erna alsnog toegestuurd. 5 sterren voor de service!
1 jan. 2023
van Sev S.
Verzend informatie eerlijker op jullie site benoemen. Het is voor 18u besteld de volgende dag in huis en niet voor 23:59u besteld volgende dag in huis.
Snelle verzending. Jammer dat het te klein was. Hierdoor retour moeten zenden. Wat ik minder goed vind is dat je dan weer retour kosten moet betalen.
Goede levering, wat erg belangrijk is als je iemand wil verrassen. Dat wat je besteld hebt ook op tijd komt. Was een leuk idee vond iedereen.
De service is echt goed! Ik ben heel goed geholpen via de chat. Volgende keer kijk ik eerst bij FeestBazaar of daar het artikel is :)
8 jan. 2023
Snelle levering zoals beloofd. Goed contact met snelle reactie. Lossen problemen goed op. Producten zijn zoals afgebeeld.
8 jan. 2023
Er was iets vergeten om mee te sturen en kreeg het meteen de volgende dag ! Goeie servies , klantvriendelijk
5 jan. 2023
Super snelle levering en fijne klantenservice. Volgende keer kom ik weer bij jullie terug voor mijn spullen!
9 jan. 2023
Ben superblij want mijn vrouw had niet gedacht aan meer versieringen en kon snel bestellen direct ophalen
2 Oktoberfest outfits, voor mijn man en mij. Voor hem zit prima, mijne is wat wijd, maar een maatje kleiner was er niet en er was ook geen tijd om daar op te wachten. Helaas was wel het wit van de mouwtjes, borst en het schortje gevlekt door de rode rok. Ook hiervoor geen tijd om terug te sturen, gelukkig valt het in kunstlicht niet op. Verder supersnel geleverd!
Ruime keuze aan feestversiering en dit aan aangename prijzen. Ook een snelle levering.
15 jan. 2023
alles was er wat ik zocht en het was er echt de dag na bestelling thuisbezorgd
Snel en goed de outfits uit kunnen zoeken en ook nog super snel geleverd.
Artikel voldoet aan beschrijving, snelle levering. Alles top!
5 jan. 2023
Snelle levering, keurig ingepakt en precies zoals op de foto
Mooie duidelijke website snel verstuurd en mooie artikelen
15 jan. 2023
van JT H.
Prima bevallen Foto doe ik later als het feestje geweest is
4 jan. 2023
Mooie prijskwaliteit verhouding. Ook snel in huis. Bedankt
Mooie duidelijke website, snelle en keurige verzending!