Feestbazaar- Logo - Beoordelingen

Feestbazaar

863 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.677 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 aug 2017
Feestbazaar voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 mrt 2023
Altijd goed en ik denk dat de prijs ook goed is. Ik bestel bijna alle verkleedkleren e.d. bij feestbazaar. Meestal doen we dat voor musicalvoorstellingen. We kunnen altijd de juiste outfit vinden.

De levering was supersnel. Fijn ! De kwaliteit van de afwerking/naaiwerk van het clowns kostuum was erg matig. De maat van de panty, in dit geval XL, komt echt niet overeen met de werkelijke maat. Deze kwam slechts tot mijn bovenbenen. De bestelde pruik had geen voor of achterkant en viel over mijn gezicht en leek niet op de afbeelding op de website. Het jurkje ga ik houden, ik ga het zelf vermaken en proberen te verbeteren. De panty en pruik gaan retour. De klantenservice die ik had gecontacteerd was supersnel en zeer vriendelijk.

Beoordelingen voor Feestbazaar

Ik werd gebeld, omdat ik geen boodschap bij de ballon had geschreven. Heel attent en een prettige dame aan de lijn.
18 feb 2024
Snelle reactie op mails. Correcte verzending. 5de ster ontbreekt nog omdat ik de site minder prettig vind zoeken
BK
Berend K.
Winsum-Groningen

Sneller dan snel!

Omtrent de kwaliteit van de spullen kan ik weinig commentaar hebben. De prijs zegt wat over de gebruikte materialen, maar dat kan je weten van te voren. Waarmee ik trouwens niet wil zeggen dat het slecht spul is! Wat ik erg fijn vind aan Feest Bazaar, is de snelheid waarmee de bestelling wordt verzameld, verpakt en verzonden, werkelijk top!
24 feb 2024

goede prijs/kwaliteit en snel binnen

Het pak wat ik besteld heb voldoet precies aan mijn verwachting. De maat is prima en had het snel binnen en dat voor een meer dan prima prijs.
3 mrt 2024
Goede prijs, snelle verzending! Goed product
Prima service, snel geleverd

Snelle levering spullen zijn naar verwachting

De service is echt top. Iets was niet voorradig gebeld en ze hebben het voor me geregeld dat is echt top. Helaas was alleen me blouse te klein maat valt toch kleiner dan ik normaal heb bij de maat en helaas was dit al de grootste dames maat. Dus enigste optie is een heren blouse 😔
JB
Jordy B.
Leeuwarden
Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding, helaas hadden wel 3 van onze wensballonen een gat erin waardoor deze niet de lucht in gingen. Maar dit heeft uiteraard geen invloed gehad voor de avond

Superservice!

Wilde iets extra s bestellen en de aardige medewerkster aan de telefoon hielp mij goe dit te doen zodat er maar een pakketje hoefde te komen. Super service!
24 feb 2024
Pak leek op plaatje beter dan toen ik het aan had de verhouding kloppen niet moet hem zelf nu helemaal vernaaien en er zitten wat ladders in de stof

Fout feestje

Ik ga naar een fout feestje en kon hele leuke dingen vinden via jullie site 😇 Bedankt er voor Nu gaat het zeker goed komen op het feestje
Prijzen zijn goed, meeste producten ook. Maar sommige onderdelen heb ik zelf steviger moeten maken. Scheurde snel.
PV

Perfekt

Het hemd dat ik had besteld was exact zoals op de foto en het draagt heel gemakkelijk
GA
Gerda A.
Bergen NH

Super

Leuke feestartikelen van goede kwaliteit en niet duur. De levering is top!
Eenvoudig bestellen. Directe bevestiging en snel de bestelling ontvangen
24 feb 2024
Snelle levering en goed verpakt. Leuke spullen en nu op naar feest!
Super fijne site. Snelle levering. Leuke spullen en betaalbaar
Pruik was supersnel geleverd en van goede kwaliteit.
Goed bezorgd