dartshopper.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 7 jan. 2020
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022
dartshopper.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij dartshopper.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 7 jan. 2020
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022

Beoordelingen voor dartshopper.nl

11.121 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

5 nov. 2021
Service is zoals altijd goed, alleen mag er wat sneller gereageerd worden op vragen. Wel een klacht over de Phil Taylor gen8 pijlen zelf, wat een waardeloze caoting zit hier op. Ik heb alle pijlen van Taylor maar deze hebben de slechtste coating van allemaal. Het zwart vliegt er vanaf. Zelfs de zwarte daimond punten zijn na een wedstrijd al blank.

16 dec. 2021
Bestelling werd uitgevoerd op 08/12. We zijn ondertussen 8 dagen verder en nog steeds geen levering ontvangen. Er is verder ook geen track & trace info beschikbaar, het lijkt er sterk op dat het pakket nog niet afgehaald werd in jullie magazijn. Ik heb hiervoor bijna 6 € extra betaald en had begrip voor het feit dat ik even zou moeten wachten door de drukte.. maar langer dan een week van Nederland naar Belgie? De afstand is exact 80 km, als ik het met de fiets was komen halen zou het maar 2 dagen duren. Kunnen jullie mij dringend de status van de zending bezorgen? Indien dit niet mogelijk is dan is dit ook mijn laatste bestelling bij Dartshopper.nl.. wat een ontgoocheling. Vrreemd genoeg heb ik wel een mail onvangen om feedback te geven over mijn bestelling en hoeveel sterren ik ga toekennen. Na een boze mail zijn ze wel wakker geworden want morgen rond 14 uur zou mijn bestellng geleverd worden.

Beoordelingen voor dartshopper.nl

13 sep. 2022
Zeer correcte levering. Daadwerkelijk voor 22u besteld, de volgende dag geleverd. Ik nam de proef op de som. Het enige waar ik het moeilijk mee heb is het bonuspuntensysteem. Wanneer ik een bestelling van meer dan 50€ plaatste vielen de verzendkosten weg maar na gebruik van mijn bonuspunten zakte ik onder de 50€ en werden terug verzendkosten in rekening gebracht wat me niet duidelijk is waarom. Dit zijn verdiende punten van vorige bestellingen dus dit zijn oneerlijke praktijken.
Dit is mijn 2de bestelling in korte tijd! Dit is tot op heden zondermeer top. Misschien een klein puntje dat ik zou willen meegeven is: Dat men onmiddellijk als afleveringsadres een afhaalpunt in de buurt zou kunnen kiezen. bv. een dagbladhandel. Hier in de buurt zijn er 2. Maar moet wachten tot op een e-mail van BPost of een andere bezorger en daar mijn afhaalpunt kiezen. Algemeen besluit: Super!😉
De site is zeer overzichtelijk en duidelijk. Gemakkelijk te zien welke produkten voorradig zijn en welke niet. Snelle levering. Mooie keuze tussen 2 verschillende leveringsmethodes, bpost of DPD. Vooral omdat de bpost in mijn gemeente meestal slecht werk afleverd, meestal bellen ze nog niet eens aan, zodat we ons pakje op het postkantoor zelf moeten gaan afhalen.
15 sep. 2022
Niet helemaal tevreden over dit product dit product is heel mooi heel netjes maar er zijn een aantal zakjes die niet helemaal goed vast gedraaid kunnen worden dus ik weet niet hoe ik dit moet oplossen maar ik kan er weinig mee en hopen dat jullie mij hiermee kunnen helpen Wat ik hiermee kan doen
Antwoord van dartshopper.nl
Geachte klant, bedankt voor uw review. Als u niet (geheel) tevreden bent met uw bestelling, laat dat even weten aan de klantenservice. Zij helpen u graag verder. Onze excuses voor het ongemak.
18 sep. 2022
Zoals steeds een zeer correcte levering van darts hopper. Temeer omdat het toch over een uniek collectors item gaat. Ik moet het pakje wel nog ontvangen (voorzien voor komende maandag) maar kijk er ontzettend naar uit.
In 1e instantie werd er heel moeilijk gedaan over de productie fout, maar uiteindelijk wordt het dan opgelost. Nu alleen nog maar het resultaat afwachten.
17 sep. 2022
Gewoon vlotte behandeling en op tijd geleverd , bij retour juist hetzelfde vlotte afhandeling Leuk punten sparen bij aankoop producten Top!
9 sep. 2022
Goed communicatie bij de aankoop. Eigen ontwerp kwam niet mooi uit. Testdruk mogen bekijken en dan een snelle oplossing gevonden! Topservice!
Veel veel langer moeten wachten dan op de website meegedeeld werd. Voor de rest was alles inorde (zowel materiaal - transport - betaalwijze)
11 sep. 2022
De producten gekregen zoals verwacht, alsook de nodige info erover heel vlug gekregen . Producten zijn van top kwaliteit, een aanrader !!
18 sep. 2022
Zeer snelle levering, heel veel keuze en je kan ook punten verzamelen bij elke bestelling die je daarna kan inruilen voor tegoedbon.
Aan de leverancier wel zeggen als hij het pakje aan de buren geeft voor een briefje in men brievenbus te steken .anders toppie
ik heb dit namens onze kleindochter besteld die haar papa voor surprise heeft ze was heel trots dat ze flyers gekozen had.
18 sep. 2022
Ik had iets besteld dat verkeerd was besteld eigenlijk en zonder probleem hebben ze het terug genomen zonder te verzenden
Snel geleverd, alleen verpakking was beschadigd. Verder alles prima! En hij hangt er prima bij en is al weer ingegooid.
12 sep. 2022
Vrijdag morgen besteld en al op zaterdag voormiddag geleverd. Beter kan niet. De producten zijn zoals beschreven.
3 sep. 2022
Perfecte verpakking, geen verdoken kosten zoals bij de concurrentie en levering stipt op tijd zoals aangegeven
Service top. Communicatie 👍🏻 Producten super! Kortom tot op heden, zeker niets op aan te merken! * * * * * 😉
13 sep. 2022
Veel producten! Gepersonaliseerde mails, producten komen snel en in top kwaliteit aan! Echt een top site!
16 sep. 2022
alles die ik besteld heb was de volgende dag al geleverd en , belangrijk , in goede staat . dus super