Digimaxx.nl

83 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden428 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 mrt 2023
Digimaxx.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 aug 2023
De lens die ik wilde, was niet voorradig bij andere (fysieke) winkels. Omdat het toch om een behoorlijk bedrag gaat en delicate producten was ik wat terughoudend om online te bestellen. Na lezen van goede beoordelingen nam ik toch de gok. Fijn contact tussen bestellen en leveren. Artikelen waren niet op dezelfde locatie dus verzenden duurde een dag langer. Werd hierover netjes via mail bericht. Snelle levering en netjes geleverd! Kan het aanraden om hier te bestellen. Breed assortiment en prettig contact. Dank je wel!

24 jun 2023
Een objectief dop van 14 euro per aangetekende post verzenden is een beetje te veel van het goede. Hierdoor moest ik er speciaal voor thuis blijven, terwijl het met een postzegel gewoon door de brievenbus had gekund.

Beoordelingen voor Digimaxx.nl

Prima, had een occasion via internet gekocht waar iets mis mee bleek te zijn, volgende dag langs geweest om het euvel te laten zien en lens omgeruild. Top.

Snel geleverd en voldoet aan verwachting

Snel geleverd, product voldoet aan verwachting en omschrijving. Aanrader.
Informatie over lopende bestellingen delen
Snelle levering, goede kwaliteit en prijs.
Goed advies en snelle service!
Snel eerlijk, meedenken
TV
Ton V.
De Meern

TOP zaak

Goede zaak, snelle levering en prima service.
Snelle levering en uitstekende kwaliteit
Alles goed en netjes, zoals altijd.
Snelle levering en laagste prijs.
18 feb 2024

Heldere website, correcte en snelle levering

Heldere website, eenvoudig om te bestellen. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding en correcte en zeer snelle levering. De afspraken worden voor 100% nagekomen. Ik werd ook nog eens aangenaam verrast door een kortingscode😄
27 jan 2024
persoonlijke aandacht. Altijd vriendelijk en klantgericht. Kunnen mee met de giganten wat prijs betreft en overtreffen hen met service
Snelle reactie op de mail, mooie inruilprijs en ook een snelle levering van de bestelling.
Vriedelijke telefoniese hulp. Betrouwbare dienst. Snelle levering.
28 jan 2024
Snelle bezorging. Goed verpakt.