Digimaxx.nl- Logo - Beoordelingen

Digimaxx.nl

97 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden468 beoordelingen in totaal

29 apr 2024
Ojee, objectief kapot, even online zoeken en bij Digimaxx hadden ze een objectief wat ik zocht. Cosmetisch niet top, maar daar was de prijs ook naar. Ook stond er duidelijk vermeld dat er een klein krasje op de frontlens zat. Besteld en even later werd ik netjes gebeld of ik het had gezien van het krasje, fijn toch! De dag erna geleverd in een doos en voldoende (duurzaam) vulmateriaal waardoor er echt niks kon gebeuren met het objectief. Top, ga zo door!

23 mei 2024
Ik bestelde een verrekijker die, zo bleek uit een email die ik later kreeg, niet leverbaar was. De email beantwoordde ik met een retour-email waarin een vraag. Deze mail werd niet beantwoord. Heb nu een tweede email gestuurd met een uiterste datum om die te beantwoorden, ook hierop geen antwoord. Ik hoop nu maar dat ik mijn geld terugkrijg....

Beoordelingen voor Digimaxx.nl

28 jun 2024
Snel en volgens beschrijving verstuurd en geleverd. Heel erg goed en veilig verpakt. Kan het iedereen aanraden bij Digimaxx te bestellen.
Zeer goed behandeling en uitstekende tips. Prima winkel.
23 jun 2024
snelle levering
26 jun 2024
3 jul 2024
Nikon was toch niet op voorraad. Rekening was al voldaan.
2 jun 2024

Een stapje extra in service !

Ik heb een geweldige deal kunnen sluiten met Sander van Digimaxx. Het persoonlijke contact en de servicegerichtheid waren uitstekend. In dezelfde week heb ik een lens besteld, maar helaas kon PostNL deze vanwege drukte niet op tijd bezorgen. Ook dit werd op fantastische wijze opgelost door Digimaxx.
26 mei 2024
Erg fijn persoonlijk contact en fout snel hersteld. Helaas wat besteld wat niet meer op voorraad bleek te zijn, hierna (met toestemming) uitgeweken naar een duurdere variant. Maar goed, ook daar nu daar blij mee.
21 mei 2024

Fijne winkel, snelle levering en netjes verpakt.

Vooraf aan de bestelling telefonisch contact gehad. Men nam netjes de tijd om mijn vragen te beantwoorden. Voor de rest snelle levering en super netjes verpakt.
PS
Pam S.
STEVENSBEEK
30 mei 2024
Had bestelling geannuleerd via mail. Had vrij snel via mail al reactie dat het geen probleem was en bedrag werd snel teruggestort. Zo hoort het !!
7 jun 2024

Alles wat ik zoek

Bij digimaxx tot nu toe alleen gevonden wat ik zocht. Zelfs het uitzonderlijkste kabeltje hadden ze op voorraad.
AD
A.R D.
Terneuzen
2 jun 2024
Nazorg van de aankoop was prima. De oplossing van mijn probleem voortreffelijk. Denken erg goed mee!!
27 mei 2024
Snelle levering van de producten.
29 mei 2024
Vriendelijk, snel, vakmensen !
24 mei 2024
11 jun 2024
1 jun 2024
24 mei 2024
23 mei 2024

Bestelde verrekijker niet leverbaar, daarna slechte communicatie, nog geen geld terug

29 apr 2024

Topservice