Digimaxx.nl- Logo - Beoordelingen

Digimaxx.nl

97 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden492 beoordelingen in totaal

29 apr 2024
Ojee, objectief kapot, even online zoeken en bij Digimaxx hadden ze een objectief wat ik zocht. Cosmetisch niet top, maar daar was de prijs ook naar. Ook stond er duidelijk vermeld dat er een klein krasje op de frontlens zat. Besteld en even later werd ik netjes gebeld of ik het had gezien van het krasje, fijn toch! De dag erna geleverd in een doos en voldoende (duurzaam) vulmateriaal waardoor er echt niks kon gebeuren met het objectief. Top, ga zo door!

23 mei 2024
Ik bestelde een verrekijker die, zo bleek uit een email die ik later kreeg, niet leverbaar was. De email beantwoordde ik met een retour-email waarin een vraag. Deze mail werd niet beantwoord. Heb nu een tweede email gestuurd met een uiterste datum om die te beantwoorden, ook hierop geen antwoord. Ik hoop nu maar dat ik mijn geld terugkrijg....

Beoordelingen voor Digimaxx.nl

24 sep 2024
Klantgericht berdrijf! Gebeld of product op voorraad was, prettig menselijk contact, er werd meteen gekeken en heel verzorgd verstuurd. De volgende dag ontvangen. Bushnell wildcamera. Blij mee!

Fijne service!

Vriendelijk contact, snel geleverd en alles naar wens.
7 okt 2024
24 sep 2024
26 aug 2024
Ik was op zoek naar een lens die nergens meer op voorraad leek te zijn. Digimaxx had hem gewoon wel Even gebeld om zeker te zijn, besteld en vrijwel gelijk na de betaling als de melding van PostNL dat ze de aanmelding van het pakket ontvangen hadden en idd de volgende dag in huis
RB
Ronald B.
Maarssen
3 sep 2024
Lens is heel netjes/ met zorg verpakt en verzonden! 👍
9 sep 2024
Heldere telefonische info en snelle verzending
22 aug 2024
Zeer tevreden!
17 sep 2024
16 sep 2024
16 sep 2024
1 aug 2024
snelle verzending, goede productomschrijving en foto`s en goede prijs/kwaliteitverhouding. en niet te vergeten goede en snelle communicatie.
27 jul 2024
Goede service en kennis van zaken!
6 aug 2024
Besteld product is geleverd