Routershop.nl- Logo - Beoordelingen

Routershop.nl

489 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.237 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 nov 2019
Routershop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 mei 2023
We hadden 4 UPS apparaten gekocht, waarvan 3 direct leverbaar en 1 na drie dagen. Meteen de volgende dag een telefoontje dat de vierde misschien een nog langere levertijd zou hebben en of ik daar op wou wachten of het geld terug. Toen we ervoor kozen te wachten is de order gesplitst en hadden we de drie op voorraad meteen de volgende dag thuis. Bovendien viel ook de levertijd op de vierde nog erg mee, die hadden we een paar dagen later. Uitstekende communicatie en klantenservice dus. Daar kunnen anderen van leren.

24 mrt 2023
Goed telefonisch advies vooraf gekregen voor type router. Deze besteld met betaalde service om de router te configureren voor KPN internet en TV. Dit bleek niet gedaan te zijn waardoor ik zelf een dag heb moeten puzzelen om het werkend te krijgen. Dit gemeld via e-mail maar geen reactie gekregen.

Beoordelingen voor Routershop.nl

Snelle levering - Zoals altijd levert Routershop snel. Deze keer was het pakje niet afgeleverd door post.nl (zoals helaas wel vaker voorkomt). Routershop heeft het erg snel opgepakt en direct een nieuwe zending verstuurt zodat we gewoon door konden. De rest wordt dan later opgelost. Zo hoort het! Helemaal top

Behulpzaam en eerlijk

Heel erg behulpzaam bij het beantwoorden van mijn vragen. Zelfs in eerste instantie een router aanbevolen die ze zelf niet meer verkopen (EoL). Toen deze voor mijn toepassing te duur bleek bij andere webshops en ik een andere oplossing zocht, kreeg ik een goed product voorgesteld dat volledig voldoet.
Verkeerd besteld product, terug gestuurd conform afspraak en 2 dagen later vervangend product ontvangen en prijsverschil terug gestort gekregen. Koop vaker bij routershop.nl, omdat wat men beweert in voorraad te hebben ook echt in voorraad heeft, of op zijn minst als zondanig uitleverd.
duidelijke website, en snelle levering. Al meerder bestellingen gedaan, en altijd goede service. Ook op vragen voor je bestelling wordt snel en professioneel gereageerd.
Bij de routershop werken nog echte mensen die de echte klanten goed en persoonlijk helpen.
Geleverd snel en volledig. Prima uitleg en beschrijvingen. Compleet assortiment.

Helpdesk helpt echt

Leveren snel, maar vooral: helpdesk helpt echt en zijn flexibel (en vriendelijk).

Makkelijk en snel

Overzichtelijke website, snel bestelproces, snelle levering, scherpe prijzen.
Snel geleverd. Volgende dag was die binnen 1 uur later was die actief.

Geleverd volgens afspraak

De bestelling verliep zoals je mag verwachten, prima volgens afspraak.
Snelle en correcte ingreep bij een anomalie van de transporteur
Snelle en correcte levering. Goede prijs/kwaliteitverhouding
Snelle levering en duidelijke beschrijving van het product

Levering en beschrijving goederen cf info website

Netjes verpakt en goederen c.f. beschrijving op de wenshop.
Op tijd geleverd en goede kwaliteit voor een goede prijs

waar voor je geld

niet de aller goedkoopste, wel volgende dag in huis
snelle behandeling en opvolging van de bestelleing

Goed en snel

Snelle reacties, goede levering en snelle service

Uitstekende producten en vlotte levering.

Zeer vlotte levering en uitstekende producten
prima verpakt en vlot bezorgd. Nette prijs.