Routershop.nlBeoordelingen

4.74/5.00

313 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
< 1 %

Wat andere klanten zeggen over Routershop.nl

Snelle levering, goed advies en goede prijs. Niks op aan te merken.

Product was uitverkocht, netjes gebeld door de medewerker. Keuze of geld terug of wachten. Gekozen voor wachten. Product zou er na ongeveer 2 weken weer zijn maar werd al na een week bezorgd. De Devolo Magic Wifi 1 werkt niet goed helaas. Behoorlijk teleurstellend...

De website van Routershop is duidelijk en makkelijk in gebruik. Het product dat ik zocht, was voor een goede prijs te koop. Het bestellen en leveren verliep prima. Het product was goed verpakt en gelukkig alleen met karton, geen onnodige piepschuim of plastic verpakkingen.

Goed!!!

Servicegericht en snel handelen is fijn. nog es een keer bellen voor informatie of installatiehulp is geen probleem

Snel in huis en alles werkt naar behoren

Zoals altijd, een overzichtelijke website, makkelijk bestellen & vlotte levering!

Heb op de website advies gevraagd mbt een mifi router. Eerder een bij bol.com besteld die niet goed werkte. Bij Routershop kreeg ik het juiste advies!

Prima shop, komt zijn verplichtingen na. Snelle levering

Goede op maat telefonisch advies. De 3 access points van TP-link EAS245 werken super goed. Nu in het hele huis 290 Mb/Ps wifi snelheid. Top!

alles oke

Dikke prima

Product volgende dag in huis en werkt naar verwachting.

Goed advies, snelle levering en ook retourneren gaat uitstekend! Hele goede ervaring

Ik beveel de Routershop & KommaGo van harte aan. De combinatie van vakkundige expertise, excellente service en snelle levering is een voorbeeld voor andere bedrijven. Ook een retourzending was binnen één dag bevestigd en afgehandeld. Als het mogelijk was geweest had ik meer dan 5 sterren gegeven. Ik ben in ieder geval zeer tevreden!

Snel afgehandeld. Een UTP-kabel bleek niet voorradig, en om de totaallevering zo snel mogelijk te kunnen opsturen werden we even gebeld met de vraag of een kabel in een andere kleur ook goed was. Meedenkend en goed geholpen. De volgende dag was de bestelling in huis.

Kwaliteit switch, duidelijk omschreven op de website, levering volgens afspraak.

niets op aan te merken

Snelle en correcte afhandeling