gamingpcshop.nlBeoordelingen

Graphic IT Solutions B.V.
Hoge Traan 20
9351 VV Leek

Beoordelingen voor gamingpcshop.nl

4.69/5.00

71 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over gamingpcshop.nl

zeer snelle levering werkt perfect
snelle levering en de pc doet het uitstekend goed en als ik hem wil upgrade kan ik de pc retour sturen dat gamepc.nl het voor me veranderd om dat ik niet zo handig ben met eigen gaming pc maken maar ik ben er blij mee
Top
Simpelweg uitstekend! De game pc ziet er goed uit, werkt heel goed, cable management is zo goed als dat je kan verwachten voor een non modulaire voeding. Levering was optijd en de pc was goed verpakt. Zeker een aanrader!
Ze waren 1 ding vergeten bij de bestelling Dus netjes contact gehad en de volgende dag had ik het vergeten item al binnen. Zeer klantvriendelijk zeker een aanrader
Levering was helaas pas op maandag ipv vrijdag, door beperkte personele bezetting. Maar wel goed gecommuniceerd. Was nog klein probleempje met instellingen maar dit is op afstand verholpen. Prima bedrijf zou hiet zo weer kopen.
Tot nu toe alles goed
Such an amazing service, great advice, and the computer arrived well. am really glad with it, Have been using the pc for around a month now and it runs very smoothly.
top
Very fast delivery, good service and the computer works perfect
Pc netjes op de exacte datum geleverd gekregen. Maar al vanaf het begin crasht de pc en het us niet de goedkoopste pc maarliefst €2100 erg amateuristisch als je het aan mij vraagt!!!
Geen problemen ondervonden.
Het product is naar wens. De communicatie is uitstekend. Al met al 5/5
hier kom hij dan het ga mij om de levering ik heb een volle dag thuis gewacht geen levering ook geen berichtje dat het een dag later zal worden zeer slordig maak mij niet uit wie wat moet doen maar is voor mij wel een dag die mij geld heef gekost
Antwoord van gamingpcshop.nl
Bedankt voor je review. Erg vervelend dat de bestelling niet op tijd is geleverd. In verband met de corona maatregelen hebben verwerken de pakketdiensten veel extra pakketten waardoor de levering niet altijd 100% gegarandeerd kan worden op het gekozen tijdstip. Wij hebben de bestelling tijdig verzonden maar helaas is het pakket 1 dag later afgeleverd door DPD. Onze excuses voor het ongemak.
Snelle levering, kwalitatief, tevreden over alle producten tot nu toe.
Alles volgens afspraak, snel vakkundig en vriendelijk geholpen.
Super fijn gedaan!
Erg tevreden met het product en hele redelijke prijzen tegenover wat je krijgt.
Goede pc alleen zijn de voorste fans kapot waardoor ze veel lawaai maken. Service is echter niet goed want die drerries kijken maar 1 keer per dag op de mail.
Snel en duidelijk!