gamingpcshop.nl

Graphic IT Solutions B.V.
Hoge Traan 20
9351 VV  Leek

Beoordelingen voor gamingpcshop.nl

4.67 / 5.00

11 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 sterren
2 sterren
1 ster
In totaal zijn er 11 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over gamingpcshop.nl

Helaas was een artikel niet op voorraad maar ben daar netjes en direct van op de hoogte gebracht dat de levering 1 dag later zou worden. De volgende dag kwam het bericht dat het product verstuurd was, met daarop netjes een mail met tracking code. Eenmaal ontvangen was het ook gewoon kabeltjes aansluiten en klaar was het. Helemaal tevreden

Erg goed te woord gestaan en geholpen bij mijn vragen. Snel reactie en goed advies. Computer, monitor, keyboard en muis maandag besteld. Dacht dat het vrijdag bezorgd zou worden. Gebeurde echter al een dag later in de avond. Gelukkig was er iemand thuis, wel van te voren op de hoogte gehouden wanneer de levering zou komen. Goed en veilig verpakt

Super service positive ervaring webshop is zeer zeker aan te raden

snelle levering netjes verpakt en de koerierdienst die de besteling naar huis breng is er behulp zaam en beleeft ik geef jullie een 10

9.5 van 10 punten. Niks op aan te merken afgezien van een wat latere levering, maar dat was niet helemaal hun schuld

Helaas was de blueray brander niet op voorraad. Maar hebben een betere WiFi ingebouwd en in plaats van de blueray een dvd brander. De levering en het product ben ik tevreden over.

Bij de levering wist ik niet goed rond hoe laat het product geleverd ging worden. Het product zelf was goed aangekomen maar niet alles werkte. Ze waren heel klantvriendelijk en wanneer ik zei dat mijn product niet helemaal werkte namen ze het terug mee en houden me op de hoogte voor terug te leveren.

Snelle levering, kundig advies. Top

Alles volgens afspraak, netjes aangeleverd en afgeleverd, Telefonisch contact krijgen zou iets verbeterd mogen, verdere fijne ervaring

Een kant en klare Gaming PC besteld bij gamingpcshop.nl. Voor de zekerheid gebeld naar het bedrijf en werd telefonisch goed geholpen door een medewerker. De PC werd op dezelfde dag nog geleverd en presteert boven verwachting Topaankoop

Zeer tevreden over de service en game pc van gamingpcshop.nl. Het samenstellen ging eenvoudig en ik had mijn pc de volgende dag al in huis. Ik had een paar vragen over mijn samenstelling, deze werden duidelijk en snel beantwoord.