Lucardi Juwelier Middelburg

202 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden312 beoordelingen in totaal

17 nov 2023
De vriendelijkheid en snelheid van handelen. Ik verbaas me er wel.over dat de winkelier wijd open staat en een plafondheater de frisheid moet compenseren. Niet erg energiebewustdus! Steeds meer winkel houden deuren daarom gesloten en hangen - Herzien dat beleidgoed zichtbaar- een bordje " OPEN" op de winkelier.De kou is ook voor het personeel niet alleen niet prettig, maar ook ziekmakend! Herzien dat beleid dat een dichte winkelier klantonvriendelijk zou zijn.Potentiële energie bewuste klanten gaan zo'n winkel zelfs voorbij!

10 nov 2023
Vriendelijke verkoopster. Prijs op kaartje en online verschillend van hetgeen uiteindelijk betaald werd…

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Middelburg

Waardebon

Ik vind het vervelend dat als ik een waardebon krijg ik iedere keer moet kopen anders kan je je waardebon niet inleveren. Voor de rest goed geholpen
Erg vriendelijk en behulpzaam personeel! Je loopt makkelijk even binnen, kleine prijsjes voor wat het is, veel variatie!
Jammer dat er weinig personeel aanwezig was het was vrij druk,maar dat nam niet weg dat ze wel de tijd voor je namen.
Vriendelijk en behulpzaam geholpen. Echt goeie service. 2 mooie armbandjes van echt zilver gekocht. Super blij mee.
Prima en vriendelijk geholpen door de medewerkster in Middelburg.
Goed en snel en vriendelijk geholpen met goed advies! Prima
Goed geholpen door verkoopster, en gaf eerlijk haar mening
Hele vriendelijke verkoopster, niets was teveel.
Fijn geholpen, leuk contact
7 apr 2024
Heel goed geholpen.
JG
Prachtige set sieraden gevonden! Ben heel de dag gasten op de bruiloft van me beste vriendin(getuigen).prachtige ketting,armband en mooie oorbellen. Deze dag wordt echt prachtig!

Fijne service

Donderdagavond zijn we langs geweest en we werden heel leuk en kundig geholpen! Onze kinderen voelden zich helemaal speciaal en zijn blij met hun nieuwe sieraden! ♥️

Geweldige ervaring

Erg vriendelijk personeell! Ze hielpen ons goed met maken van juiste keuze en deden hun best om ons alles naar wens te maken
Vriendelijke verkoopsters ! En ze helpen je altijd goed . Ik ben tevreden over Lucardi en ook over de service.

Mooi vegan bandje en nieuwe batterij🤞

Ben erg goed geholpen door de deskundige en lieve verkoopster! Ben helemaal om en Lucardi is the best!👌🏼