rubenrobijn.nl- Logo - Beoordelingen

rubenrobijn.nl

471 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.350 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 jul 2022
rubenrobijn.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 jul 2023
Ik heb een robijn in zoisiet hartje besteld en gevraagd of het mogelijk was een hartje te ontvangen waar duidelijk kleur van het robijn in te zien is want er zijn ook die teveel groen zijn naar mijn zin,...in email schreven ze dat ze hun best zouden doen voor me. Ze hebben naar mijn idee hun stinkende best gedaan,..ik heb zo'n ontzettend mooi hartje mogen ontvangen,...heel erg bedankt ruben robijn

16 aug 2023
BTW wordt zelfs op verzendingskosten meegerekend. Dat kan niet. Kleine zelfstandige (gepensioneerd) moet evengoed voor een groot bedrag aankopen willen de verzendingskosten vermeden worden. Kan dit aub aangepast worden.

Beoordelingen voor rubenrobijn.nl

attent

ik zag geen mogelijkheid een kaartje te doen bij mijn bestelling die ik als cadeautje wilde laten afleveren. ik had een korte felicitatie opgegeven bij de notities voor verzending en een medewerkster is zo lief geweest dit over te schrijven op een briefje zodat de ontvangster weet van wie het kwam.
De boeken die ik bestelde zaten onbeschermd in de doos. Sommige hebben krassen op de kaft en 1 zelfs een gespleten hoek. Ik bestelde voor mijn webshop maar sta er eigenlijk niet achter om het zo te verkopen. De overige producten waren verder prima!

Heel goede service en mooie steentjes

Mijn pakket kwam heel laat aan. In de tussentijd heeft de contactpersoon van Ruben Robijn er alles aan gedaan om mijn pakket op te sporen. Nu heb ik het binnen. De fluoriet stenen zijn heel mooi, van uitstekende kwaliteit. Hartelijk dank! Irina
30 mrt 2024
wellicht een andere vervoerder. De track en tracecode ontving ik niet, het pakje stond voor de deur (gelukkig woon ik binnenen het pakje is gelukkig niet gestolen).
Mooie winkel, groot assortiment met mooie kwaliteit en aardig personeel. Verzenden ook en snelle levering. Kom hier graag, altijd weer mooie nieuwe vondsten.

Eerlijk zaken doen, betrouwbaar!

Ik had per abuis geld naar jullie overgemaakt. Jullie hebben mij op de fout gewezen en direct het geld weer terug gestort naar mijn rekening. Grote klasse!
7 apr 2024

Een aanrader

Mooie en duidelijke beschrijving van de werking van de edelstenen. Alles op alfabetische volgorde, makkelijk te vinden. Snelle levering.
Snelle levering, de bescherming mag iets beter zoals piepschuim erin om de uitstekende puntjes van het beeld te beschermen.
Goede en overzichtelijke site met relevante info over helende kracht van stenen. Bestelling goed afgerond. Heel tevreden.
Altijd snelle levering en zorgvuldig verpakt. Heel persoonlijke benadering, je voelt je gezien!
Duidelijke cominucatie .goede verzending en makkelijke afterpay. Prettig zaken doen met ze.
Ruim assortiment. Deskundig personeel en hulpvaardig. Prettige sfeer. Goede prijzen
Behulpzaam via de mail op mijn vragen. Snelle levering en prachtige producten.
JP
John P.
Hazerswoude
Alles is bijzonder aan de winkel heerlijk neuzen en goede site met uitleg
Snelle levering,goed verpakt.leuk dat er nog een kleine attentie bij zat😘
AB
Mooie goederen en goed verpakt. Kwamen overeen met de foto op de site.
Heel tevreden ! Goede, duidelijke webshop. Snelle levering !
Zeer vlotte en verzorgde bestelling en levering
Vlotte verzending, Product, zoals omschreven.
Steven worden altijd netjes verpakt met zorg