CLUSE- Logo - Beoordelingen

CLUSEReviews

CLUSE- Logo - Beoordelingen

Details over CLUSE

CLUSE - Beschrijving

Elegante en krachtige horloges en sieraden voor zowel dames als heren over de hele wereld. CLUSE-horloges inspireren je met eigentijdse, minimalistische ontwerpen die met zorg en aandacht zijn vervaardigd en met een sterke focus op de juiste materialen. Of je nu van een minimale stijl houdt of graag wilt stralen; er is een CLUSE voor jou! Ontdek jouw favoriet nu in de officiële CLUSE shop! ✓ Gratis verzending ✓ 2 jaar garantie
Europe Watch Group B.V.
Danzigerkade 16 E
1013AP Amsterdam
R. Woldendorp

Beoordelingen voor CLUSE

334 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Er ging iets met de levering niet goed doordat ik mijn huisnummer niet ingevuld had. Mail gestuurd naar Klantenservice en probleem uitgelegd, dit is super opgelost door Claudia. Uiteindelijk toch nog mijn bestelling ( kado dochter) optijd binnen gekregen. Product zag er super mooi uit zoals op t plaatje te zien was. Top service

Ik heb mijn bestelling nog niet eens ontvangen!!!! De bestelling is nu inmiddels meer dan 3 weken onderweg. Ik heb gevraagd waar de bestelling blijft en ik kreeg als antwoord Sorry, en dat ik "geduld moet hebben" want het is druk. Dit vind ik dus echt slecht van Cluse. Niet binnen een redelijk termijn kunnen leveren. Ik ga er vanuit dat er nog wel geleverd wordt door Cluse, maar ook dat weet ik nu dus nog steeds niet zeker!

Beoordelingen voor CLUSE

Snelle levering mooi verpakt
GOEDE SERVICE
Antwoord van CLUSE
Beste klant, Wij waarderen uw 5 sterren review enorm. Mocht u in de toekomst nog wat assistentie nodig hebben, vernemen wij dat graag per mail. Fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Team CLUSE
Antwoord van CLUSE
Beste klant, Hartelijk dank voor de review. Wij waarderen dit enorm. Een hele fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Team CLUSE.
Geen levering zoals afgesproken. Pakketje zelf ergens moeten gaan ophalen!
Antwoord van CLUSE
Beste klant, Wat vervelend dat de levering niet naar wens was. Onze koeriers proberen altijd eerst het pakketje bij u thuis af te leveren. Mocht dat niet lukken leveren zij het pakketje bij de buren of bij een afhaalpunt. Wij zien dat u het pakketje inmiddels in uw bezit heeft. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team CLUSE.
Snelle levering in een mooie verpakking! Wat mij betreft zou de verpakking wat minder kunnen en daardoor wellicht de prijs iets lager.
Antwoord van CLUSE
Beste klant, Vriendelijk dank voor de 5 sterren review en dank voor de feedback. Wij waarderen het enorm. Met vriendelijke groet, Team CLUSE.
Duidelijke informatie over bestelling en - status Retourneren van een product makkelijk en volgens afspraak verrekend
Antwoord van CLUSE
Beste klant, Wij zijn erg blij om te horen dat de bestelprocedure volgens plan is verlopen. Heel erg bedankt voor de 5 sterren review. Met vriendelijke groet, Team CLUSE.
Op tijd met de levering. Het product voldoet aan de verwachtingen.
Een snelle en zeer verzorgde levering!
Goede service en snelle verzending
Mooi horloge, vlot ontvangen. Goed
Antwoord van CLUSE
Beste klant, Hartelijk dank voor de fijne review. Wij waarderen het enorm. Met vriendelijke groet, Team CLUSE
Goede service, snelle levering
snelle levering, mooi product
Uitsteken product en service
Antwoord van CLUSE
Beste klant, Wat fijn te vernemen dat u zo tevreden bent over onze service. Wij waarderen deze review enorm. Met vriendelijke groet, Team CLUSE.
Snelle en correcte levering.
Antwoord van CLUSE
Beste klant, Wat fijn dat alles correct is gelopen en dat u ook heel erg tevreden bent over de service. Geniet van jouw CLUSE! Met vriendelijke groet, Team CLUSE
Ik ben er erg blij mee,
Antwoord van CLUSE
Beste klant, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over jouw artikel. Wij wensen je er heel veel plezier mee. Met vriendelijke groet, Team CLUSE
Kwaliteit
Antwoord van CLUSE
Beste klant, Wat fijn dat u tevreden bent met de kwaliteit van onze producten. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen als klant in onze shop. Met vriendelijke groet, Team CLUSE.
Het kwam snel binnen en het product heeft goede kwaliteit. Wel is het bandje een beetje stug. Hopelijk verbetert dit nog naarmate ik het langer draag!