CLUSE- Logo - Beoordelingen

CLUSEReviews

Gecertificeerd sinds: 15 aug. 2019
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022
CLUSE is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij CLUSE kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 15 aug. 2019
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022

Beoordelingen voor CLUSE

304 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 aug. 2022
Prachtig product, adequate service: je koopt en je ontvangt, fantastische aanbiedingen in juli, prachtige presentatie/verpakking van wat je kocht, prima bezorgservice bovendien. Wat kan nog beter? Misschien als de ceo het pakket zelf komt bezorgen aan de deur! Maar omdat dit onmogelijk is, verbind ik mij zoals het nu is, graag met Cluse! Veel dank.

3 aug. 2022
De klantenservice is alleen bereikbaar via mailcontact en dat laat soms net wat langer op een antwoord wachten. ( stond er wel bij, maar door rebellen heb je sneller een antwoord op je vraag) Ook het antwoord via chat was dat er een mail zou komen. Een telefoonnummer voor direct contact zou erg prettig zijn. Het heeft nu best een tijd geduurd na mijn eerste mail ( anderhalve week) maar ik heb wel netjes mijn geld terug gekregen.

Beoordelingen voor CLUSE

van Mai V.
Mooi horloge prima verpakt voor vervoer een negatief puntje de bijsluiter is niet te ontcijferen en geen Nederlands. Graag wat groter voor de bijziende onder ons
9 sep. 2022
onze bestelling werd correct afgeleverd binnen de voorziene tijd en in een ongeschonden, mooie verpakking
16 sep. 2022
Beste klant, Hartelijk dank voor de fijne en gedetailleerde review. Wij waarderen dit enorm. Met vriendelijke groet, Team CLUSE
Ik ben fan van cluse omdat je zoveel mogelijkheden hebt en de horloges mooi plat zijn
10 sep. 2022
Super leuke tas, veel complimenten over gekregen 🥰
Hele fijne ervaring, alles perfect geregeld
Schitterend en snel geleverd
14 sep. 2022
Erg mooi 🤩
niks!
19 sep. 2022
12 sep. 2022
16 sep. 2022
Beste klant, Hartelijk dank voor de 5 sterren review. Met vriendelijke groet, Team CLUSE
8 sep. 2022
6 sep. 2022
7 sep. 2022
Betere bereikbaarheid van de klantenservice en meer coulance rondom problemen.
16 sep. 2022
Beste klant, Ik zie dat jouw probleem inmiddels naar tevredenheid is opgelost. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team CLUSE
10 sep. 2022
betaalde bestelling niet aangekregen
16 sep. 2022
Beste klant, Wat vervelend. Ik zie dat je probleem inmiddels al via de mail is opgelost. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team CLUSE
3 aug. 2022
1 sep. 2022
Heel blij met de nieuwe Cluse tas! Enige wat ik nog mis is een vakje aan de buitenkant, waar je even snel je sleutels in stopt etc. Verder ziet hij er heel chique uit, krijg veel complimenten. Goede kwaliteit, stevige tas, blijft zelf rechtop staan, genoeg ruimte binnenin.
9 aug. 2022
Mooie horloge gekocht met bijhorend sierkettingkje. Hopen nu dat kleurechtheid blijft tijdens dragen