Lucardi Juwelier Barneveld

94 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden152 beoordelingen in totaal

16 jul 2023
Dat verkoopster (vrouw met rossig haar) super aardig was en zelfs hielp met helix oorbel in doen. Was beduusd maar vond dit superfijn. En dat is service! Erg leuk om door haar geholpen te worden.

28 aug 2023
Afhandeling klacht over een eerder gedane aankoop Vandaag is het goed opgelost door de Store manager👍👍

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Barneveld

Een fantastische winkel met hele vriendelijke dames, een poosje geleden kwam ik met mijn dochter van 12 jaar naar de winkel ze had haar knopje van haar oorbel in haar oorlel vast zitten, ze wilde haar heel graag helpen om hem eruit te krijgen, alleen jammer genoeg niet gelukt, de mevrouw die hielp bleef ook heel rustig en ze was ook heel vriendelijk, vindt het echt een top winkel.
toen ik binnen kwam vroeg ze gelijk of ik geholpen wilde worden of rond kijken. wilde graag kinder ringentjes. ze pakte gelijk de bakken en luisterde goed wat ik graag wilde het eerste ringentje was snel uit gezocht. de 2e was moeilijker deze moest voor een kinderring die ze niet mag verliezen. ze kwam gelijk met een heel mooi glad ringentje. ben erg tevreden
14 apr 2024
Lucardi Barneveld zeer vriendelijk personeel zocht een cadeautje voor mijn 3 jarige kleinzoon hij wilde mama een armbandje met een hartje geven a.svrijdag voor haar 42e verjaardag. Op advies van de verkoopster een prachtig cadeau gevonden!
BV
Bert v.
Moordrecht
Heel klantvriendelijk, niet opdringend. Goede suggestie gegeven en aan ons de beslissing overgelaten. En daar houden wij van. Bedankt!
Zo goed geholpen en ze nemen de tijd voor je geweldig ik ben zo blij met mijn aankopen en ga ervan genieten
20 apr 2024

Goed personeel

Het personeel is hel aardig en legt ook goed de mogelijkheden uit en neemt de tijd voor je
20 apr 2024
Heel vriendelijk te woord gestaan. Allemaal leuke en vriendelijke dames.
CW
Carolien W.
Kootwijkerbroek
Ben heel erg goed en vriendelijk geholpen in het filiaal Barneveld
Fijne dienstverlening, geven goeie advies en denken mee.
Vriendelijk, behulpzaam
19 apr 2024
18 apr 2024
SS
19 apr 2024
Prijzen in de winkel hetzelfde maken als online, scheelt mij € 13,00 vind ik net iets teveel.
24 mrt 2024

Prima

Was prima! Ik vermoed dat ik werd geholpen door een vrij nieuw medewerker. Wat onzeker, dacht nog niet echt mee. Maar haar andere twee collega's hielpen haar goed. Er was ook een klant met een klacht in de winkel en de medewerker die hen hielp bleef heel rustig en duidelijk.