Lucardi Juwelier Wageningen

60 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden77 beoordelingen in totaal

26 jun 2023
Bijzonder: vriendelijke, vrolijke benadering en geduld. Zijn op 2 diverse dagen aankoop komen doen, wel jammer dat de eerste dag de betreffende verkoopster ons niet wees op de mogelijkheid van memberclub, het was tenslotte een aankoop van 149,= Andere verkoopster 2 dagen later deed dit wel na een aankoop van 119,99 waardoor we nu wel korting ontvingen op de laatste aankoop. Dus dat zou wel beter kunnen.

23 dec 2023
Goud armbandje slotje laten maken, krijg het oude slotje niet terug of moest hier 15 euro voor betalen! Pardon is mijn eigen slotje. De medewerkster (Jolanda) heeft dit goed opgelost en uiteindelijk na. 3 weken mijn slotje terug gekregen. Deze situatie nog nooit meegemaakt.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Wageningen

Positief

Het personeel was erg sociaal en gezellig ook probeerde ze mij goed te helpen en hebben zij mij tips gegeven nadat ik er om vroeg
Hele vriendelijke spontane medewerkers die je met zorg en tijd helpen om een goede keuze te maken.!
Zeer tevreden, wordt altijd goed geholpen en slaag ook altijd bij jullie.
Ik word elke keer fijn geholpen met geduld In Wageningen
26 apr 2024
Was fijne behandeld door de medewerkers
24 apr 2024

Vriendelijk personeel en mooi…. Assortiment

Vriendelijk personeel en mooi assortiment
18 apr 2024

Klantvriendelijkheid

Vriendelijk geholpen!
26 apr 2024
20 apr 2024
17 apr 2024
Ben van middag in Wageningen geholpen door jolanda heel vriendelijk al de tijd naam zij voor mijn met een 8 karaat ketting voor om mijn nek en met een armband ook 8 karaat heb ik ook gekocht dus heel fijn dat zij al de tijd voor mijn naam dank u wel groetjes Riet Massop Elsenaar
30 mrt 2024
Klant vriendelijk, alleen jammer dat de gouden oorknopjes niet gepast mag worden.
ontzettend fijn geholpen en goed geslaagd!
Aardige verkoopsters goede adviezen!

Toppers zijn jullie.!!!

Helemaal niets kunnen jullie verbeteren.! Zo sociaal vriendelijk en respect vol hoe jullie de klanten behandelen.! Toppers zijn jullie.!!
Heel fijn geholpen
Netjes geholpen
24 feb 2024
3 feb 2024
Je wordt er altijd vriendelijk geholpen ze zijn altijd allemaal even aardig/vriendelijk.