Lucardi Juwelier Oosterhout

109 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden251 beoordelingen in totaal

11 okt 2023
Dag, Ik heb meerdere filialen bezocht van Lucardi. En dit filiaal vond ik het fijnst om te bezoeken. De medewerker was vriendelijk en behulpzaam. Ik was opzoek naar ring voor de verjaardag van mijn nichtje. Ik heb globaal beschreven waar ik naar zocht en de medewerker wist gelijk wat ik mooi vond. Zij gaf mij de indruk dat zij de nodige kennis had. Helaas heb ik dit bij andere filialen anders ervaren. Het was een cadeau, heel mooi ingepakt. Normaal kan ik best kritisch zijn, maar eerlijk gezegd valt er niks te bedenken wat beter zou moeten gaan. Bedankt voor jullie service!

1 jan 2024
Wij hebben voor Kerst een horloge gekocht in Oosterhout De verkoopster had deze bij gezet maar zag niet dat de batterij leeg was. Dit gezegd en een andere batterij erin gedaan. Ze mocht het ook niet inpakken als cadeau. Omdat het een cadeau was moest de horloge nog kleiner worden gemaakt. Dit vorige week in Breda laten doen, maar de medewerker heeft de horloge zodanig kleiner gemaakt dat de hele band gesloopt is. 2 filialen van Lucardi, en 2 keer zeer onkundig personeel. Zeer ontevreden over jullie niet kundige personeel!

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Oosterhout

RD
Riky D.
Tilburg
20 apr 2024
Niets hoor het is oke bij Lucardi. Heerlijk om daar wat te kopen en te kijken..Daar wordt ik heel blij van ,,ik heb nu weer een mooie zilveren ring gekocht. Heel erg mooi..als ik in de winkel kom dan heb ik meteen zin om weer wat te kopen...erg blij met Lucardi en....heel vriendelijk personeel waar ik ook kom...tot volgende keer weer Review van een zeer blijde en tevreden klant.
28 apr 2024
Ondanks dat het druk was zijn we snel geholpen. Horloge band moest kleiner gemaakt worden . Ook dat was snel geregeld
JS
Jolanda S.
Oosterhout
Ruime sortering voor een leuke prijs.
26 apr 2024
Vriendelijke personeel en behulpzaam
1 mei 2024
Klant vriendelijk goed geholpen
Vriendelijke ontvangst
23 apr 2024
Aardig en mooi aanbod
19 apr 2024
Fijne, vriendelijke medewerkers! Staan netjes te woord, een beetje humor en wordt altijd keurig geholpen! Om die reden ga ik ook alleen naar Oosterhout Lucardi! Verschillende ringen, horloges gekocht. Heel blij mee!
24 mrt 2024
Ik werd meteen te woord gestaan en er werd goed geluisterd. Men was geduldig en duidelijk. Het schieten van mijn oorbellen werd heel precies genomen. Resultaat was precies zoals ik had gehoopt dat het zou zijn!

Snelle en vriendelijke service

Ik wilde een hangertje laten graveren en had hier wat vragen over. Ik werd heel vriendelijk geholpen en het hangertje werd gelijk gegraveerd. Binnen een half uurtje was het klaar!
Hele lieve verkoopster, die heeft leuke grapjes gemaakt met mijn dochter. We hebben een hele mooie oorbellen gekocht 😊
30 mrt 2024

Paaskado kleinkinderen mochten van ons iets…

De 2 kleinkinderen mochten van ons iets uitzoeken. Heel veel keus en zijn goed geslaagd
Fijn geholpen door een vriendelijke verkoopster. Prijs en kwaliteitverhouding is goed.
16 mrt 2024
Ik kreeg goede advies en hulp.