Lucardi Juwelier Heerhugowaard

252 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden385 beoordelingen in totaal

20 mrt 2024
Ik was op zoek naar oorbellen met paardjes voor mijn kleindochter ze heeft er lang over gedaan maar dan eindelijk geslaagd voor haar zwemdiploma en ik ben zooo trots op haar. Ik kwam de winkel in en zonder te zoeken vroeg ik de medewerkster voor kinder oorbellen met paardjes. Ze wist gelijk wat ik zocht en werd super vriendelijk geholpen. Ze vroeg nog is dit voor u zelf of is het een kadootje 😂 Ze pakte het mooi in en nu kan ik niet wachten om het te geven. Ik heb nog 2 kleindochters tweelingen en voor hun ga ik ook zeker weer naar deze winkel ik werd er echt blij van. Echt fijn personeel dat maakt het altijd extra leuk om iets te kopen.

3 feb 2024
Mijn dochter zag in het sales gedeelte leuke oorbellen Bij het afrekenen ging er geen 50 % af Ik vroeg het na hoe dit kon. Het enige antwoord wat ik kon krijgen was "er zat dan vast geen stickertje op" Wel heel apart omdat het wel tussen de sales stond vond ik De verkoopster gaf nog even duidelijk aan dat nadat ik betaald had er nu niks meer aan te doen was, nu was het al gebeurd Mijn fout om eerst te betalen , maar dit had wel wat respect voller beantwoord kunnen worden. Daarbij is dit echt mensen misleiden om er 1 a 2 sieraden tussen de sales te doen waarbij het niet geldig is Voor mij is dit een reden in deze winkel iet meer te komen

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Heerhugowaard

13 apr 2024

Supervriendelijk!

We hadden een aardige dame die onze dochter heel goed geholpen heeft. Ze mocht voor haar komende verjaardag wat uitkiezen. Ze maakte een leuk praatje met haar en kwam met leuke suggesties. Ze hebben een leuk setje samen gesteld. Superbedankt!
19 apr 2024
Ik vond de vrouw die mij van de week hielp heel lief en rustig. Dat gaf mij een ontspannen gevoel om een juiste keus te maken.
Je wordt altijd goed geholpen en aankopen worden altijd netjes en mooi ingepakt.
Goed geholpen! Lief personeel die heel lief de nieuwe oorbellen in deed

De dames waren zeer geinteresseerd in…

De dames waren zeer geïnteresseerd in de klant en zeer deskundig.

Top personeel

Aardig personeel neemt de tijd en geeft deskundig advies!
Ik werd gelijk geholpen en ze nam tijd voor me!
heel lief geholpen om een mooie ring te zoeken
Mooie sieraden voor een leuke prijs
Klantvriendelijk en behulpzaam

De Best!
7 apr 2024
14 apr 2024

Beoordeling.

We werden geholpen door iemand die geen woord Nederlands sprak, dat vind ik ronduit belachelijk en storend. Ze moest alles vragen aan iemand anders, waardoor ik alles veel langer duurde. Verder was ze wel vriendelijk hoor en ik begrijp dat ze dingen moet leren. Maar ik word toch liever geholpen door iemand die me begrijpt en waar ik mijn vragen aan kan stellen.