Lucardi Juwelier Zwijndrecht

232 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden336 beoordelingen in totaal

8 jul 2023
Op de warmste dag van het jaar uitstekend geholpen door 2 vriendelijke en uiterst kundige dames van Lucardi. Mijn horloge deed het niet meer en ik kreeg hem ook als handige doe-het-zelver niet meer aan de praat. Dus besloten een nieuw horloge te kopen. Dat was zo gepiept. 3 elementjes eruit en hij zat als gegoten. Toch nog maar even mijn oude horloge laten zien. En wat gebeurt? Binnen 5 minuten had de verkoopster/reparateur het horloge weer aan de praat. Nu heb ik 2 horloges en mijn lesje geleerd: niet zelf aan horloges knutselen, maar het aan de vakvrouwen van Lucardi over laten!

3 feb 2024
De meiden in de winkel hebben totaal geen pit. Ook geen benul van de hoeveelheid mensen er staan te wachten. Want gaan gewoon naar achter om wat te eten. Horloge moest op maat worden gemaakt, maar duurde meer dan een uur.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Zwijndrecht

Ik ging speciaal vanuit Dordrecht daarheen..omdat de dames zo vriendelijk zijn .In Dordrecht is de leidinggevende echt een verschrikkelijk onaardige vrouw. Ik ben daar vaak genoeg geweest..genoeg uitgegeven. Maar door haar weiger ik nog daar te shoppen.
Lucardi Zwijndrecht (walburg) heel goed geholpen heel vriendelijk en hebben de tijd genomen voor mijn dochter. Heel teverden erover
AV
Agnes v.
Hendrik Ido Ambacht

Prettig en kundig

Goed geadviseerd door prettige en kundige dame. Ook goed geholpen bij het aanmaken van een account op mij iPhone.
13 apr 2024
Leuk geholpen leuke oorbelletjes gekocht voor kleindochter van 2 jaar Leuk ingepakt Helaas geen foto
Ik werd op een deskundige en professionele wijze geholpen door een vriendelijke medewerkster.
Ben super goed geholpen en erg blij met mijn aankoop en de verkoopster was super vriendelijk
13 apr 2024
Nemen uitgebreid de tijd voor je. Fijn personeel, groot assortiment
7 apr 2024
Het was een rustig moment en werd dus gelijk geholpen
Heel correct geholpen goede houding en service
Goed en 'n netjes geholpen door de verkoopster
heerlijk geholpen en een ruime keuze
Aardig personeel en goed geholpen
Lekker snel en goed geholpen.
Geweldig geholpen en geslaagd
PV
P V.
ZWIJNDRECHT

Zeer tevreden klant

Heel tevreden over het shoppen en vriendelijke verkoopster die naar mijn wensen gelijk het juiste liet zien en geslaagd voor prachtige oorbellen. Bij de kassa maakte ze me attent op member v lucardi en na mijn gegevens de hebben ingevuld kreeg ik gelijk 10 % korting wat heel fijn was. Echt top