mooye-sieraden.nl

92 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden239 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 mrt 2022
mooye-sieraden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 sep 2023
De XL hanger van Judas is uitzonderlijk mooi, enkel kon ik via plaatjes op de site niet echt inschatten hoe een kettinkje uit de bus zou komen. Voor de Zware hanger koos ik voor Anker ketting, type 4 (dikste) grof, maar deze bleek eigenlijk voor de hanger te dun en te fijn te zijn.

28 aug 2023
Mooi kettinkje met zilveren bijltje besteld. Na een week is het bijltje weg foetsie. Kan aan hun liggen of aan mij. Anyhow ben er zeer voorzichtig mee omgegaan en ben nergens aan blijven hangen. Wil nieuw bijltje bestellen tegen korting (als service zodat het hun niets kost en ik toch het hangertje weer heb). Iedereen blij....? nee dus. Bedrijf denkt niet klantgericht mee. Ik kan een nieuwe kopen zonder korting. Voor een bedrag van 30 euro voor het hangertje vind ik dat gewoon niet netjes....ik mag verwachten dat men meedenkt. Dat blijkt niet mogelijk. Beter niet kopen. Geen goede service als er een probleem is.

Beoordelingen voor mooye-sieraden.nl

Everything is in the details

Everything from the ordering process, the high quality products, to the final delivered items, carefully wrapped in gift paper. Such wonderful and appreciated details. Thank you for this; it is much appreciated.
GD
G d.
Deventer
sieraden conform de foto's en beschrijving, zeer vlotte levering!

Veel keuze in sieraden

Veel keuze, snel geleverd, goede service
10 mrt 2024
Super! Mooie hanger en supersnelle bezorging en keurig netjes verpakt , mooi doosje erbij waar de hanger in zat ook. De hanger is wel van echt zilver dus zeker betrouwbaar!

Ketting en naam plaatje en graveren

Had gebeld wanneer het klaar was nou het was al verzonden zeiden zo wat een perfecte service een pluim voor mooye
Goede kwaliteit, veel keus, snel bezorgd, mooi verpakt
Product is zoals omschreven en snelle verzending
Snelle verzending supermooie bedel
snelle levering, goed verpakt
3 mrt 2024
snelle levering
9 mrt 2024
Product is uitstekend en conform afspraak afgeleverd. Post NL laat wel steekjes vallen en verstrekt onjuiste info inzake de bezorging

Goede prijs, goed product en goede levering.

Goede prijs, goed product en levering zoals toegezegd en goed verzorgd.