Lucardi Juwelier Rijswijk

129 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden315 beoordelingen in totaal

4 jul 2023
heb pulsarhorloge gehad voor vaderdag. wilden datum op tijd zetten kreeg kroon niet uit.hebben van ochten in de zaak ook geprobeerd kreeg geld terug heb gelijk nieuwe duurderen pulser gekocht maar in 10 min was baterij leeg dat voor een horloge van149.99 . personeel hebben gelijk nieuwe batterij geplaast maar ge waarschuwd niet meer waterdicht ben heer mee akoort gegaan om mijn cadeau te gaan dragen alle comprimen naar winkel personeel goed gedaan ijk
TP
theo p.
Rijswijk Zh

Het is een schande! Op 5 december heb ik bij jullie een bestelling gedaan in de vorm van een ketting waarop ik namen moest schrijven. Ik was van plan om met Kerstmis een cadeau te geven aan mijn geliefde. Er werd mij beloofd dat het werk 1-2 weken zou duren, dat wil zeggen dat ik net op tijd was voor de vakantie. maar vandaag kreeg ik te horen dat de werkzaamheden 4 weken zouden duren. Het is verschrikkelijk! Mijn geschenk is verpest

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Rijswijk

Ik was gisteren bij Lucardi in Rijswijk in de Boogaard en werd geholpen door een uiterst lieve en geduldige dame. Deze hielp me met een horloge uitzoeken en maakte die vervolgens op maat voor me. Dat deed ze met veel geduld en hielp me ook om clubmember van Lucardi te worden. Heel veel lof voor deze dame. Ik zal nu zeker vaker terugkomen bij Lucardi.
Onwijs leuke en mooie sieraden ik kan altijd slagen en ook altijd leuk om cadeau te doen fijne winkel en wordt altijd goed geholpen
14 apr 2024
Leuk geholpen bij de keuze van een ring. Een ervaring om nog eens terug te gaan.
17 apr 2024
Klantvriendelijke service, keep up the good work!
De goede hulp van het personeel

Niet de laatste keer bij Lucardi

Vlugge bediening met een goed advies door een dame die oog heeft voor detail en de tijd neemt om te helpen.
23 mrt 2024
Verkoopster sprak niet goed de Nederlandse taal maar probeerde het toch. Vriendelijk en geduldig
Top service!
Graag iemand die Nederlands praat achter de toonbank en geen harde muziek draait. Was er met mijn moeder van 77. Zij wilde een cadeautje voor mijn verjaardag kopen, maar moest er nu bij blijven om te vertalen....
Erg vriendelijk geholpen, zelfs toen bleek dat ik het verkeerde had uitgekozen na het afrekenen en toch liever het kettinkje wilde voor mij dochter ipv de oorbellen, was dat geen enkel probleem om nog even om te ruilen. De dame bleef even vriendelijk en hulpvaardig.
De verkoopster was vriendelijk, dacht mee en heeft mij goed geadviseerd over de dikte van de ketting. Ook heeft de verkoopster mijn eigen hanger opgepoets en aan de ketting gehangen. Wat er service !

Goeie service

Ik werd perfect ontvangen en geholpen met een prachtige valentijnscadeau voor m’n vriend!
11 feb 2024
De ervaring met het personeel, de kundigheid. En kwaliteit prijsverhouding.
10 feb 2024
Goede service, fijne medewerkers
Goed en vriendelijk geholpen.