VERLOVINGSRINGEN.nl- Logo - Beoordelingen

VERLOVINGSRINGEN.nl

51 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden349 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 jan. 2015
VERLOVINGSRINGEN.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 jun. 2023
Ten eerste, de ontvangen ring is erg mooi en is goed in smaak gevallen. Ook moet ik zeggen dat de service uitstekend is geweest. Ik had eerst een ring besteld en wilde die toch wisselen. Dit was zelfs al na de retour periode. Het was toch mogelijk voor mij om de ring te wisselen zonder problemen. Enige minpuntje is dat ik de huidige ring van maat wil wisselen en zal normaalgezien eenmalig kosteloos moeten zijn. Toch werd er 35€ voor gevraagd.

31 mei 2023
Zeer slecht bereikbare klantenservice heb gemaild en meerdere keren telefonisch contact opgenomen maar krijg nooit iemand aan de lijn of een reactie via een email. Dit betekent dus dat ik mijn bestelling straks retour moet sturen en mijn verlovingsaanzoek min of meer in het water valt door jullie...jullie worden vriendelijk bedankt!

Beoordelingen voor VERLOVINGSRINGEN.nl

Hele goede service. De ring was helaas te groot, dus moest deze terugsturen. Goede informatie gekregen over ontvangst en wanneer deze weer retour zou komen. Geen verdere kosten aan gehad. Ook de ring toen kosteloos laten graveren. Erg blij mee!
8 feb. 2024
Verlovingsring besteld. De ring kwam overeen met de afbeelding op de website en is mooi gegraveerd. Het fijne is dat je 50 dagen de tijd hebt om de ring te laten retourneren of om aan te laten passen.
25 jan. 2024
Goede service en mooie juwelen!
Ring was super, bezorging ging minder goed, de verlovingsring hing gewoon aan de voordeur
Antwoord van VERLOVINGSRINGEN.nl
Bedankt voor je waardevolle feedback. We zijn ontzettend blij om te horen dat je tevreden bent met de ring die je hebt ontvangen. Het is altijd ons doel geweest om onze klanten blij te maken met onze producten. Wat betreft de bezorging, we begrijpen je teleurstelling en willen onze oprechte excuses aanbieden voor eventuele problemen die zijn ontstaan. Het is belangrijk voor ons om te benadrukken dat we ons best doen om ervoor te zorgen dat onze producten veilig en op tijd bij onze klanten worden bezorgd. Helaas hebben we geen controle over de prestaties van de bezorgdiensten, maar we zullen je feedback zeker gebruiken om onze processen te verbeteren waar mogelijk. Nogmaals, we waarderen je positieve beoordeling van onze ring en zijn blij dat je er zo van geniet. Mocht je in de toekomst verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen en streven ernaar om onze service continu te verbeteren.
25 dec. 2023

Sneller levering en goede service

Ring was zoals geadverteerd en snel geleverd. De ring aanpas service nodig gehad en ook dit verliep vlot en snel. Fijn dat dit eenmalig als service werd aangeboden.
16 jan. 2024
Hele goede service, snelle levering, makkelijk een maatje groter geregeld
25 dec. 2023
Super snel de maat aangepast zonder enig gedoe
17 jan. 2024
12 jan. 2024
2 jan. 2024
19 dec. 2023
Goede service en snelle levering. Komt overeen met de foto’s.
1 dec. 2023
28 okt. 2023
Zeer overzichtelijk en makkelijk de juiste ring uit zoeken. Na allerlei andere websites is dit verre uit de fijnste!
25 okt. 2023

Super

Snelle levering, prachtig product en goede en vriendelijke service
8 nov. 2023
Prachtige kwaliteit. Excellente service.
24 okt. 2023
Snelle levering! Correcte service!
29 okt. 2023
Goede service
10 nov. 2023
Snelle service, vlotte aanpassing van de ringgrootte en competitieve prijzen.
7 nov. 2023
4 nov. 2023