VERLOVINGSRINGEN.nl- Logo - Beoordelingen

VERLOVINGSRINGEN.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 28 jan. 2015
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023
VERLOVINGSRINGEN.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij VERLOVINGSRINGEN.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 28 jan. 2015
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023

Beoordelingen voor VERLOVINGSRINGEN.nl

78 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor VERLOVINGSRINGEN.nl

9 jan. 2023
Wij hebben erg mooie ringen mogen ontvangen! De snelle levering en de aandacht voor presentatie in de doos waren fijn. Het aanzoek was een succes. Helaas heb ik beide ringen te groot besteld en moet ik de ringen dus spoedig terug sturen in ruil voor twee kleinere modellen. Ik heb gebruik gemaakt van de meetband die gratis aangeboden werd, maar hiermee kon ik nog niet tot de juiste ringmaat komen. Een meer accuraat meetbandje zou ik dus als enige verbeterpuntje willen noemen. Verder top!
5 jan. 2023
Snel geleverd, ringmaat was net te klein. En ook snel aangepast, retour zonder problemen, en sneller dan verwacht (tijdens feestdagen) aangepast terug. Niets anders dan lof over deze winkel.
13 jan. 2023
Ruime keuze aan ringen en manieren om eigen te maken. Super snelle levering in een prachtige verpakking. 10/10
17 jan. 2023
top dat alles digitaal geregeld is met retouren en maat aanpassen
Antwoord van VERLOVINGSRINGEN.nl
Hartelijk dank voor de feedback. We zijn erg blij dat u tevreden bent.
2 jan. 2023
Snelle service, goede communicatie, groot assortiment
5 jan. 2023
Goede service en snelle verzending
Goede service
13 jan. 2023
Super
15 dec. 2022
Persoonlijk contact gehad met de klantenservice. Ben erg netjes en vriendelijk geholpen. Had met spoed laten bezorgen (tegen een kleine meerprijs), dat ging inderdaad erg snel en op de beloofde datum is er geleverd. De service voor het aanpassen van de ringmaat is eenmalig gratis en is ook nog te gebruiken na de erg ruime retourperiode. Het aanpassen gaat ook behoorlijk snel - in mijn geval werd gecommuniceerd dat het ca. 1-3 werkweken kon duren en het zat daar precies in het midden. Al met al echt een aanrader. Ruim assortiment en goede service!
30 dec. 2022
Supergoede ervaring. Niet alleen de kwaliteit van de ring was uitstekend, de dienstverlening was bijzonder excellent. Ring niet de juiste maat? Dan kun je de maat gratis laten aanpassen. Van gedachten veranderd of niet naar wens? Dan kun je gemakkelijk de ring retourneren en het aankoopbedrag terugkrijgen. De klantenservice antwoordt snel en denkt met je mee.
23 dec. 2022
Erg overzichtelijke en duidelijke website. Goeie prijs-kwaliteit verhouding. Mooie ringen (uiteraard). Nadat er iets mis was gegaan met onze factuur snel en vriendelijk geholpen door de helpdesk! Erg tevreden!
20 dec. 2022
Duidelijke site, nette prijzen, snelle levering en goede service. Zeker het kosteloos de ring nog kunnen ruilen voor een andere maat was erg goed en netjes geregeld.
22 dec. 2022
Fijne online selectie. Goede customerservice. Alles veilig verstuurd. Optie voor aanpassingen ringmaat is gratis
15 dec. 2022
14 nov. 2022
De ring is snel gelevered. De ring was het formaat dat ik verwachten De gravering had iets duidelijker gemogen maar dit komt waarschijnlijk door het formaat van de ring. DHL vroeg niet om een handtekening toen ik hem in ontvangst nam, misschien toch iets waar jullie hen op moeten aanspreken. Maar het allerbelangrijkste mijn verloofden vond hem prachtig
16 nov. 2022
she said yes, what more can i say? all as promised, delivered ridiculously fast and according to my specific wishes.
Antwoord van VERLOVINGSRINGEN.nl
18 nov. 2022
Wow – congratulations on your engagement and thank you for the fantastic review!
21 nov. 2022
Top service, er word meegedacht en ze nemen ruim de tijd om je te adviseren