VERLOVINGSRINGEN.nlBeoordelingen

VERLOVINGSRINGEN.nl - Diamanten ringen, verlovingsringen

Wij zijn een goudsmid atelier met verlovingsringen online winkels in Duitsland, Oostenrijk en Nederland. Bij ons bestelt u uitsluitend verlovingsringen uit eigen fabricage in Pforzheim (Duitsland). Elk sieraad wordt in ons atelier met de hand vervaardigd door goudsmeden die tientallen jaren ervaring hebben. Wij zijn deskundigen op het gebied van verlovingsringen, diamanten en edelstenen. Wij hechten veel waarde aan een constante hoge kwaliteit van onze producten en persoonlijk advies aan onze klanten – voor, tijdens en na de aankoop.
Verlobungsringe.de GmbH

4.69/5.00

41 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over VERLOVINGSRINGEN.nl

Top
2 weken geleden
Was een zeer sneller levering maar liefst 5 dagen eerder Dan vermeld. Ook ziet de afwerking en presentatie van zowel verpakking als binnen zijde van verpakking er uitmuntend uit.!!!!! Top ga zo verder
1 week geleden
Hartelijk dank voor de uitstekende beoordeling! We hopen dat je nog lang plezier zult hebben van je prachtige verlovingsring.
2 weken geleden
Prima product
Bedankt voor de beoordeling
Ring was snel beschadigd, contact gehad met de verkoper en op een goede manier opgelost! Ze hebben de ring in ere hersteld en gezorgd dat deze steviger terug is gekomen! Eindstand, tevreden!
1 week geleden
Hartelijk dank voor je vertrouwen !
Top service!
Super bedankt !
Zeer goede webwinkel en duidelijk omschreven!
 Antwoord van VERLOVINGSRINGEN.nl
Hartelijk dank voor de uitstekende beoordeling
Ik was eerst een beetje sceptisch maar kon geen reviews vinden en besloot de 'gok' te nemen. Het duurt even voordat de ring er is, maar als hij er is, top! Goede service.
 Antwoord van VERLOVINGSRINGEN.nl
Hartelijk dank voor uw vertrouwen en we zijn blij dat u tevreden bent.
Snelle levering en geen problemen met retour. Prijs/kwaliteit in orde
 Antwoord van VERLOVINGSRINGEN.nl
Vanaf de eerste dag hebben we in onze shop een goede prijs / kwaliteit verhoudingen. We zijn blij dat u het heeft opgemerkt
Mooie ring. Snelle levering. Netjes verpakt. Mooi gegraveerd alleen wel erg klein. Aanbevelenswaardig.
Bedankt voor uw aanbeveling
None
Bedankt
Het bestellen en leveren ging heel soepel en ook toen de ring versteld moest worden ging dat heel soepel
 Antwoord van VERLOVINGSRINGEN.nl
Bedankt voor uw lovende woorden. We hopen dat u nog lang plezier zult hebben van uw prachtige verlovingsring.
Toppers
Een zeer overzichtelijke site met daarop alle benodigde informatie en meer. Fijn dat je op allerlei verschillende manieren kan zoeken naar de door jou gewenste ring. Ring zoals beschreven, levertijd zoals aangegeven en zeer goede communicatie omtrent de levering. Allemaal top en dus zeer tevreden.
 Antwoord van VERLOVINGSRINGEN.nl
Bedankt voor de mooie beoordeling. We hopen dat u nog lang plezier zult hebben van uw prachtige verlovingsring.
Foto’s niet altijd duidelijk: steengrootte klopt soms niet Levering en kwaliteit uitstekend. Snel antwoord op vragen per mail
 Antwoord van VERLOVINGSRINGEN.nl
Bedankt voor uw beoordeling en commentaar. Na onderzoek te hebben gedaan heeft zojuist aangetoond dat we uw commentaar zeer tot zeer nuttig vinden. En zullen waar nodig de foto's verbeteren. We wensen u en uw verloofde nog veel plezier met de verlovingsring
Super service. Je krijgt bij levering ook nog een extra hulpmiddel voor het opmeten van de ringmaat indien deze te groot of te klein blijkt te zijn. Erg te vreden over het aanpassen van de ring en de kwaliteit. Het is zoals het daadwerkelijk is afgebeeld op de website. Arjan
 Antwoord van VERLOVINGSRINGEN.nl
Bedankt voor al je lof!. We hopen dat je nog lang plezier zult hebben de verlovingsring.
Goede afhandeling tijdens retourzending voor aanpassing maat.
 Antwoord van VERLOVINGSRINGEN.nl
Geweldig dat u tevreden bent met het retour proces. We wensen u nog veel plezier met de verlovingsring.
Uitstekende service
 Antwoord van VERLOVINGSRINGEN.nl
Onze service zegt: hartelijk dank!
Product zo als het hoort, netjes afgewerkt en past perfect. Zeker aanrader
 Antwoord van VERLOVINGSRINGEN.nl
We zijn blij dat we aan uw verwachting hebben kunnen voldoen. bedankt voor uw aanbeveling.
Nvt
Heel erg bedankt.