VERLOVINGSRINGEN.nl- Logo - Beoordelingen

VERLOVINGSRINGEN.nl

55 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden372 beoordelingen in totaal

28 jul 2023
Mooie ring, zoals afgebeeld. Werd in een discrete verpakking geleverd, zonder naam van website erop vermeld. Wel met de naam Alexander Scholl erop, wat met een simpele Google search toch op de website wijst. Mocht je een nieuwsgierige partner hebben; af laten leveren op een ander adres! Door de uitstekende service was het geen probleem om het afleveradres te wijzigen. Dit werd meteen opgepakt en doorgevoerd. Gravering is ook netjes gedaan op microscopisch niveau. Helemaal top. Wij zijn gelukkig verloofd met een mooie ring van verlovingsringen.nl!

15 feb 2024
Ring was super, bezorging ging minder goed, de verlovingsring hing gewoon aan de voordeur

Beoordelingen voor VERLOVINGSRINGEN.nl

Fijne en goede service! De ring bleek iets te groot en het is geen probleem om deze te retourneren en dan wordt deze op de juiste maat vermaakt inclusief het behouden van de inscriptie. Zeker aan te bevelen!
Toch spannend om online een ring te kopen, maar gelukkig is de ring perfect! Veel keuze en mogelijkheden en snelle klantenservice. Aanrader!
5 jun 2024
Kwaliteit en persoonlijke hulp staat hier voorop! Ben heel te vrede en vind de ring ook echt mooi!
Antwoord van VERLOVINGSRINGEN.nl
Hartelijk dank voor uw mooie woorden! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit en onze persoonlijke hulp. Geniet van uw prachtige ring!
30 mei 2024
Perfect en netjes afgeleverd
5 jun 2024
25 apr 2024
Mooie webshop, het product kwam perfect overeen met de foto's. Enkel het versturen van een relatief dure aankoop via de post blijft wel spannend, maar alles is vlot en correct verlopen.
17 mei 2024
Snelle levering, kon de dag ervoor nog het tijdstip aanpassen naar s'avonds. En natuurlijk discreet verzonden.
20 mei 2024
20 mei 2024
16 mei 2024
7 mei 2024
25 apr 2024
11 apr 2024

Betrouwbaar, goede service en snelle levering

Ik ben zeer tevreden over verlovingsringen.nl. De ring is op een nette, degelijke manier bezorgd. Ook het aanpassen van de ringmaat ging erg gemakkelijk en het was gratis. Doordat de ring vanuit Duitsland moet komen, kan de levering wat langer duren, maar het was desondanks erg snel.
19 apr 2024
snelle/betrouwbare service en hoge kwaliteit
12 apr 2024
Duidelijke informatie en goede service.
12 apr 2024
Behulpzaam en goede feedback