Lucardi Juwelier Rotterdam Keizerswaard

165 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden314 beoordelingen in totaal

Hele vriendelijke en aardige dames. Het begon al bij het binnen komen. De warme begroeting. Ze nemen de tijd, zijn geduldig en helemaal niet opdringerig. Ze zijn grappig en altijd met een vriendelijke, uitnodigende blik. Ik heb, ondanks de korte tijd dat ik er was, van begin tot eind een geweldige tijd gehad. Uitstekende service!!!!! Ik heb cadeautjes gehaald voor een jarige, zodoende heb ik helaas geen foto's.

7 apr 2024
Ik vroeg waarom geen korting want de omruil product had dezelfde prijs, maar kreeg de korting niet omdat die actie over was. De medewerkster bood mij niet aan om member te worden waardoor ik alsnog een korting van 10% had kunnen krijgen. Daar moest ik zelf achter zien te komen. Jammer dat er niet goed meegedacht is. En ook jammer dat de actie niet meer toegepast werd waardoor ik 20% korting had kunnen krijgen.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Rotterdam Keizerswaard

Wat ons beviel is de klantvriendelijkheid, het geduld, de kennis van zaken om advies te geven. Wat beter kan is dat mijn echtgenoot vaker juwelen voor mij bij Lucardi heeft gekocht, maar hem is nooit gevraagd of hij een member wil worden.
19 apr 2024
Wij hadden een Ring, Armband en ketting gekocht. De mevrouw in de winkel stond in haar eentje en dat was echt rennen voor haar! We kregen nog steeds leuke en gezellige uitleg en mevrouw nam nog steeds te tijd! Dikke 10!
Vandaag weer een leuke aankoop gedaan voor mijn vriendin haar verjaardag! Een mooie armband waar zij ook heel blij mee is. Voor mijzelf een kettinkje gekocht! Love it ( goto toevoegen doet het nu even niet 😒)
18 apr 2024
Mooie kwaliteit en prijs verhouding van de product , goed afgeprijsed en als membership korting erbij gekregen.
Vriendelijk geholpen en gaf info over kadoverpakking die ons erg welkom was, waaronder roos.
CO
Cor O.
Rotterdam
Erg goed geholpen.fijn personeel. En een prachtige armband gekocht
Er is goede hulp en degene die geholpen heeft was geduldig
werknemers helpen niet en laten je lang wachten
Doosjes voor cadeau gratis doen zou beter zijn
7 apr 2024
Ik kon gezellig praten met de medewerkers
Keurig geholpen zeer vriendelijke dame
Goed geholpen door mevr Meurs
Nvt
18 apr 2024
16 mrt 2024

Super zaak!

Erg vriendelijk personeel die je persoonlijk helpen met je vragen. Leggen alles duidelijk uit en bekijken samen met jou verschillende opties. Ik ben erg tevreden!
9 mrt 2024
Vriendelijke verkoopster die mij goed hielp. Genoeg keus met mooieprijzen