Lucardi Juwelier Zoetermeer

237 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden408 beoordelingen in totaal

26 jul 2023
Dat ik rustig werd geholpen. De medewerker gaaf goed advies en ik kon de sieraden zien en vast houden voor dat ik besloot te kopen . Ze heeft ook naar de aankoop de het bedrag uitgelegd. Beter doen : Niet over al korting opzetten . Op de wand staan bijna overal 50% korting . Terwijl het niet om die artikelen gaan

Ik heb vorige week oorbellen gekocht die ik niet vast kan zetten. Ik krijg het niet voor elkaar om ze dicht te krijgen. Toen ik zondag 7 oktober in de winkel was in Zoetermeer om te kijken wat de mogelijkheden waren ben ik heel aardig geholpen door een medewerkster die aangaf dat ik het setje oorbellen kon omruilen voor andere oorbellen. Echter bij de kassa gaf een andere medewerkster aan dat het absoluut niet mogelijk was en wilde daarin ook niet meedenken. Nee is ook een antwoord, snap ik. Maar van de andere medewerkster mocht het wel en bovendien zei de dame het op een hele onvriendelijke manier. Voor mij reden om niet meer te winkelen bij Lucardi. Ik vond haar erg onprettig totaal niet klantvriendelijk. Het gaat om een dame met zwart haar, had een groene trui aan en een tatoeage in haar nek. Ook heb ik een klacht over het product, want ik heb echt respect voor mensen die de oorbellen wel vast kunnen krijgen: https://www.lucardi.nl/nl-nl/product/118142/zilveren-oorringen-met-hanger-gemstone-sodalite

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Zoetermeer

Lucardi Zoetermeer gelukkig nog de oude formule, Rotterdam Alexandrium en de koopgoot in Rotterdam niet aantrekkelijk meer om naar binnen te gaan, we kochten jaren lang uit de ronde draaipilaren dat was veel aantrekkelijker om even gezellig te winkelen gingen altijd wel met iets naar huis, echt jammer

Super geholpen!

De rust en inlevingsvermogen van de dame die mij en mijn 12-jarige kleindochter hielp was een verademing. Lief, accuraat en zonder te pushen. Daarna zeer hulpvaardig bij het afrekenen. Heel fijn geholpen!
Vriendelijk personeel ik ben goed geholpen. Zeer professioneel met het verwisselen van de oorbellen van mijn dochtertje
Geholpen door vriendelijk verkoopster, nam alle tijd en we zijn blij de winkel uit gegaan met oorbellen en ketting

Leuke sieraden voor de kleintjes, jeugd en volwassenen

Leuke sieraden voor de kleintjes, jeugd en volwassenen. Mooie oorbellen en armband gekocht. Aardige verkoopsters
Mooi tentoongestelde artikelen! Beetje misten wij de kunde van de verkoopster, stond er wat onverschillig bij

Lief

Dat mijn dochter van 8 geholpen werd door een hele lieve leuke dame. Zij is blij met haar nieuwe oorbellen.

Super winkel!

Goeie hulp super aardig personeel word daar altijd super goed geholpen. Echt een top winkel!!
Medewerkers was erg vriendelijk en stond met geduld je te helpen voor wat je vroeg.
24 mrt 2024
Fijn geholpen door de medewerker. Ze had geduld en liet het met plezier zien.
Verkoper was vriendelijk en nam de tijd voor mij. En gaf goed advies
Vriendelijke verkoopster met goed advies en leuke ideeën
Heel erg goed geholpen. Klantvriendelijk personeel.
24 mrt 2024
Ik vind het goed er is niks aan te veranderen
Werd zeer vriendelijk geholpen