Lucardi Juwelier Enschede

307 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden472 beoordelingen in totaal

We werden keurig geholpen in de lucardi winkel in enschede. Online had ik een paar mooie gouden ringen gezien, ik was opzoek naar een mooie speciale ring voor mijn vriendin. Aangezien het altijd moeilijk is om dr juiste maat en smaak van iemand te weten, had ik besloten om mijn vriendin mee te nemen en ter plekke als verrassing 3 ringen te laten zien en passen. Binnen 5 minuten had ze een keuze gemaakt en het advies van de verkoper had daar ook veel mee te maken. We zijn netjes en met goed advies geholpen en ik zal zeker in de toekomst hier weer sierraden kopen.

22 nov 2023
Ik heb recent een prachtige ring kunnen scoren bij Lucardi. Helaas was deze te groot bij mijn partner en zijn we tetug gegaan om te ruilen. Helaas voor ons was er niet voldoende keuze uit ringen dus we hebben het retour gedaan. Voor de rest een prachtige winkel, netjes, schoon en klantvriendelijk! Ben er al jaren klant en altijd tevreden!

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Enschede

7 apr 2024
Goed geholpen. Wel jammer dat bij één van de klok kettinghangertjes de verkeerde sale korting stond. Vóór het product stond een sticker 70% korting, terwijl er sprake was van 50%. Zie ook foto, het gaat om de rechthoekige klokhanger. Ik vind dit wel misleidend en heb het helaas niet gekocht.
Ik werd héél goed geholpen door een heel vriendelijke dame. Ze was super. Als al de medewerkers van welke winkel dan ook zo worden geholpen zou het een stuk aangenamer zijn. Het kost weinig maar heeft veel impact.

ze gaan voor de klant!

Er waren wat problemen met opsturen vanuit een filiaal in Drachten maar de medewerkster uit Enschede heeft dit zeer keurig en attent opgelost
De medewerkster heeft mij goed geholpen met naar het zoeken van de juiste ketting die bij mijn hangertje past.
Veel mooie varianten, goed koop, vriendelijk mensen en extra korting als member . Tevreden met deze winkel!
Fijn personeel die meedenkt! Vandaag mijn dochter haar eerste gouden oorbelletjes gekocht. Super leuk

Fijn shoppen

Wij zijn geweldig geholpen door vriendelijk personeel, er was eveneens ruime keuze in wat we zochten.
Vanmorgen een 9 karaats gouden kettinkje gekocht.Erg vriendelijk en deskundig geholpen
De sieraden zijn ontzettend mooi en het personeel heel spontaan en behulpzaam.
13 apr 2024
Vriendelijk en geduldig geholpen. Geslaagde aankoop gedaan.
Goede service goed advies een goed geholpen Top service
MV
Marjo V.
Enschede
De collectie is prima, het personeel heel vriendelijk.
Erg fijn geholpen en gezocht naar een oplossing.
31 mrt 2024
Vlotte bediening - vriendelijk en hulpvaardig.
7 apr 2024
Leuk assortiment en vriendelijk personeel
31 mrt 2024
Vriendelijk personeel en goede service.
Vriendelijk personeel goed geholpen.
Vriendelijk behulpzaam personeel
Werd goed ontvangen